TürkTraktör 2020'de "776 milyon TL" Kâr Etti


Traktör üretimini 2020 yılında %51 artış ile 34 bin 337 adede çıkaran TürkTraktör, üretimin etkisiyle ciroda %64 oranında büyüme kaydetti. Böylece yılı 6 milyar 243 milyon lira toplam ciro ile kapatan TürkTraktör, 2020 yılı sonunda 776 milyon TL net kâr elde etti.

Üretimin yanı sıra iç pazarda toplam 22 bin 384 adet satış gerçekleştiren TürkTraktör, ayrıca Amerika Kıtası'ndan Japonya’ya kadar 130’dan fazla ülkeye 12 bin 553 adet traktör ihraç etti. Bu sayede yaklaşık 1 ay önce açtığımız konuda paylaşılan ödülleri almaya hak kazandı. Şirketin 2020 yılı faaliyet kâr marjı ve FAVÖK marjı ise sırası ile %15 - 17 olarak gerçekleşti.

TürkTraktör Genel Müdürü Aykut Özüner:
“Salgınla birlikte oluşan zorlu şartlar karşısında gıda tedarikinde kesintisizliği sağlamak adına özveri ile çalışan çiftçilerimizi her alanda desteklemeyi önceliklendirdik. New Holland markamız pazardaki liderliğini sürdürürken, Case IH markamız pazardaki konumunu 7. sıradan 4. sıraya yükseltti. TürkTraktör olarak pazardaki kesintisiz liderliğimizi 14. yılına taşımayı başardık. Avrupa ve Kuzey Amerika’da 2014 yılından bu yana kullanılan Faz IIIB ve Faz IV emisyon seviyesine sahip traktörlerimizi dünya çiftçileriyle buluşturuyorduk. Ülkemizde uygulanacak olan emisyon geçişi için de hazırız ve bazı modellerimizin üretim ve satışına Ocak ayında başladık.” dedi.


türk traktör ile ilgili görsel sonucu
 
3-4 ay önce traktör üretilmiyor diye bayiiler traktör satmıyordu,haberde üretimini %51 arttığından bahsediyor pandemi mandemi derken 100 binlik traktörleri üretim yok dalgasıyla 2 katına sattılar , iyi taktik alana satana hayırlı olsun . Neredeyse tüm çiftçilerin battığı icralık olduğu bir yılda türktraktörün böyle rekor kar etmesi ülkemiz ve türk tarımı için sevindirici.
 
  • Beğen
Tepkiler: ahmtıl
üretim olacak diye çiftçiyi şey etmenin anlamı yok...2017 de 70 bin tl olan nh 2021 de 216 bin tl olmuş..ne oldu da 3-4 sene de 3 e katladı..yenilik mi getirdin arge mi yaptın..italyadan aldığın projeleri değiştirip parçalarının bir kısmını çinde üretiyorsun..neyin maliyeti bu..alınan traktör servise çalışıyor..kalitesiz parçalar uyumsuz sistemler..
 
  • Beğen
Tepkiler: essess

Arkadaşım dalga mı gecıon adam mı secıon valla bir alemsin hyr yok kendınde soluyorsun 2017 dekı dolar kuru ile 2021 dekı dolar kuru aynı mi ? Sen dolar kuruna bir sey deme🤔 , e zam olunca saydır NH ye 🙂sadece NH ye değil her şeye zam geldi MF ye 😅emlak a arsa ya eve🙂 araba Traktör vsvs herşeye. biraz yorum yaparken düşünerek yapın ... Salla patiyle yapmayın
 
Son düzenleme:
Türk traktör çalışmasının karşılığını alıyor gönül isterki diğer tumosan erkunt falanda başarılı olsun.
Sadece ülkemizde değil diğer ülkelere kadar satış yapıyorlar bizleri temsil ediyor.
Fiyat konusu evet çok zamlandı fakat bu sadece cnh ye özgü değil diğer yerlilerde arttı, elden bişey gelmiyor hepsi kafaya göre zam koyuyor
 
üretim olacak diye çiftçiyi şey etmenin anlamı yok...2017 de 70 bin tl olan nh 2021 de 216 bin tl olmuş..ne oldu da 3-4 sene de 3 e katladı..yenilik mi getirdin arge mi yaptın..italyadan aldığın projeleri değiştirip parçalarının bir kısmını çinde üretiyorsun..neyin maliyeti bu..alınan traktör servise çalışıyor..kalitesiz parçalar uyumsuz sistemler..
Geçen yıl Ankara fuarında , T5 EC , 246 000 TL , fuar fiyatı vardı , alsaydınız , üretim maliyetinin altında fiyatla satıldı.
 
Traktör üretimini yarı yarıya arttırmışlar ancak sadece burda en son 28 tane 4 65 bekleyen vardı, nereye gidiyo bu traktorler. Ayrıca üzerinden zaman geçtikçe fiyatı da artıyor.
JXC, power shuttle, geri direksiyonlu , park vitesli , ön kepçeli, ön hidrolikli, ön PTO' lu, model 40 000 euro fiyatla ihraç gidiyor.
 
JXC, power shuttle, geri direksiyonlu , park vitesli , ön kepçeli, ön hidrolikli, ön PTO' lu, model 40 000 euro fiyatla ihraç gidiyor.
Renk kirmizi olunca almiyolar hocam burda,illa mavi olucak halbuki ikiside ayni adam case yi gorunce yok yaw parcasi yok servisi yok diyor bilmiyolar nh ile ayni oldugunu hatta bana gore case daha kullanisli,guzel duruyo.
 

Renk kırmızı olunca almıyorlar hocam burda, illa mavi olucak halbuki ikisi de ayni adam case yi görünce yok yaw parçası yok servisi yok diyor bilmiyorlar nh ile ayni olduğunu hatta bana gore case daha kullanışlı, güzel duruyor.
Yaş zemin çalışıyorsunuz.TD serisi tekerleri çapraza vermez.
Farmall C serisi tekerleri çapraza veriyor ve yaş zeminlere uygun bir şanzıman yapısına sahip değildir.
JXU serisi , T5000 serisi , U , U Pro serisi , T5, TR5 115 serisi tekerleri çapraza vermez.
Batak zeminde , pancar çekimlerinde römork lastiklerini 20 jant ve dar lastik kullanırdık.
Römorkların alt dingil açıklıkları 40 cm ve üzeri olacak gibi dizayn gerekiyor.
Sürüyerek römork çıkarmamamız gerekir.
CNH servisleri her iki markaya da bakar, sorun olmaz.
 
Yaş zemin işi yoktur bizim burda,kuru tarim var.Fiat sevgisi cok,td lerin yaptigi en agir iş kesim işidir oda cok azdir kesimde kullanan,100 td den 10 u 10 ton uzeri yuk atar, genelde 5 7 arasi atarlar 2 teker romorkla, tandem romorkla td75 plus kullanan var 10 ton uzeri yuk atinca 1.vites dislisini kiriyo,65 ligede 110 luguda 5li takarlar,çoğu zaten millet aliyo diye almistir 20 donum tarlasi var 170 bin e traktor aliyo,senede 100 saat calismiyo traktor.
 
  • Beğen
Tepkiler: The_Hoca

Benzer Konular