YENİ MASSEY FERGUSON 8s serisi tanıtıldı..

AGCO'nun (NYSE: AGCO) dünya çapında bir markası olan Massey Ferguson, tamamen bağlı akıllı cihazlar için yeni konfor ve verimlilik seviyeleri sunan Yeni MF 8S Serisinin lansmanını gerçekleştirdi..




Dünya çapında yedi yıl süren testlerin ve kapsamlı müşteri danışmanlığının ardından MF 8S Serisi, operatörlerin tam olarak istediklerini sunuyor. Üstün özellikler ile donatılmış olsa da, aynı zamanda sahiplerinin sadece ihtiyaçlarına çözüm sağlıyor.

Avrupa ve Orta Doğu Massey Ferguson Genel Müdür Yardımcısı ve Genel Müdürü Thierry Lhotte, “2019'da Agritechnica'da ilk kez gösterilen MF NEXT vizyoner konseptimiz artık gerçek” diyor. “Geçen Kasım ayında aya inişin 50. yıldönümünü kutladık, bu imkansızı mümkün kıldı. Şimdi bu vizyonun dünyaya inişini yapma zamanı. Sadece bir traktör piyasaya sürmüyoruz, aynı zamanda markamız için yeni bir çığır açıyoruz. ”

Tamamı benzersiz “Protect-U” kabin / motor kurulumu ve radikal bir 'neo-retro' tasarımıyla öne çıkan 4 adet tamamen yeni MF 8S Serisi traktör modeli vardır. 3.05 m dingil mesafesi üzerine inşa edilmiş olan motorlar, 205 hp ile 265 hp arasında maksimum güç seçenekleriyle yeni ve anlaşılır numaralandırmalar / isimlendirmeler sunuyor. Örneğin, MF 8S.265 modeli dikkate alındığında: 8, Seri anlamına gelir, S, spesifikasyon seviyesini temsil eder ve son üç basamak maksimum güçtür.

Bir traktörden daha fazlası

MF 8S Serisinin piyasaya sürülmesi, Massey Ferguson için tamamen yeni bir çağın habercisidir ve bağlantı ve akıllı tarım teknolojilerinin faydalarını ulaşabilecek bir kullanıcıya hitap ediyor.

Modern, sürdürülebilir tarımın talebini karşılamak için Massey Ferguson, müşterilerin işletmelerini daha etkili bir şekilde yönetmelerine yardımcı olmak için son teknoloji ürünü makineleri kapsamlı bir dizi tam bağlantılı hizmetle birleştiriyor.



Massey Ferguson MF 8S Serisi Teknik Özellikleri

MF 8S.205 MF 8S.225 MF 8 S.245 MF 8S.265
Motor AGCO Power - Kademe V - All-in-One teknolojisi
Motor kapasitesi 6 silindirli, 7,4 litre
Şanzıman Yeni Dyna E-Power Çift Debriyaj veya Dyna-7 Yarı Powershift
Maks. güç @ 1.850rpm 205hp 225hp 245hp 265hp
Maks. güç EPM 225hp 245hp 265hp 285hp

1.000 ÷ 1.500rpm'de maksimum tork 900nm 1,000m 1,100Nm 1,200Nm


MF 8S Serisi - Yeni Bir Çağ Tanıtımı

Tamamen yeni bir 3.4m³ hacimli kabin. Eşsiz şekli ve dört sütunlu yapısı ile bu kabin benzersiz bir görüş açısına sahiptir. Bir sonraki seviyeyi, konforu, kontrolleri ve bağlantıyı getiriyor.

Eşsiz “Protect-U” tasarımı sayesinde gürültüyü, ısıyı, titreşimleri azaltır ve temiz ve soğuk hava akışının arkadan alınmasını ve motor hava filtresine iletilmesi ile kabin, gürültü seviyeleri açısından pazardaki en iyilerden biri olarak konumlandırılmakta.

“MF vDisplay” dijital ve sezgisel gösterge paneli, Datatronic 5 terminali ve “Kontrol Merkezi” kol dayamalı yeni kapsamlı MultiPad kontrol kolu ile optimum kontrol ve akıllı tarım kapasitesiyle MF 8S Serisi, zemine maksimum güç sağlarken güç kayıplarını% 26 oranında azaltırken ve yakıt ekonomisini% 10'a kadar iyileştirerek tamamen yeni ve verimli şanzıman seçeneğiyle ihtiyaçlara cevap veriyor.

Yeni Dyna E-Power çift kavramalı şanzıman günümüzün mevcut teknolojilerinin faydalarını bir araya getiriyor: CVT hissi ve doğrudan mekanik olarak çalışan şanzımanın verimliliği. Alternatif olarak, yeni, süper verimli Dyna-7 Yarı Powershift artık 28 ileri ve geri hız sunuyor.
Daha fazla yağ akışı ile birleştirilen yeni bir arka aks, verimliliği ve çok yönlülüğü artırır. % 10'a kadar daha fazla çekiş gücü ve% 20 daha fazla akış ile, performansı artırmak ve maliyetleri azaltmak için daha geniş, daha verimli ekipmanların ve makinelerin kullanılmasına olanak sağlıyor.


Kaynak; http://int.masseyferguson.com/
 
Hayırlı olsun, yeni seri yeni inovatif yenilik getirir.
Çift kavramalı şanzıman otomobillerde olduğu gibi otomatik vites anlamına mı geliyor. Eğer öyleyse kaç vites, tam anlayamadım?
Çift kavramalı şanzıman kademesiz hissi verir. 4 kademe 7 ara vitesli modelmiş.
1,3,5,7 ve 2,4,6 vites dişlileri senkronize konumlanıyor.
Şanzımanın uyumu için motorun yük dengeleme devir konumları ayarlanır.
Motorun max tork noktası ile max güç noktası aralık 350 devir ise vites hız boyları ve sayısı ona göredir.
Puma 240 18*6 vites, max tork 1500 rpm, max güç 1840 rpm , ek güç üretiminden +100 n.m. gelir.
8S serisinde max tork 1500 rpm, max güç 1850 rpm, ek güç üretiminden + tork gelir.
Powermix testlerinde Dyna şanzımanın değerleri iyi olduğundan öne çıkıyor.
Bir Optum 270 CVX değil be yahu. :)
Çeki performansı grafiklerine de bir baksak sanırsınız kağıttan kaplan.🤗
 

Ben görünce bi heyecanlandım nede olsa içimizde hala kırmızı aşkı var [emoji7]
Dedemin kucağına oturtup 184'ün direksiyonunu bana bıraktığında ve ardından vasiyetiyle motoru bana vermesiyle başlamıştı kırmızı sevdası... Şimdi ne dedem kaldı ne 184.
 
Hayırlı olsun, yeni seri yeni inovatif yenilik getirir.

Çift kavramalı şanzıman kademesiz hissi verir. 4 kademe 7 ara vitesli modelmiş.
1,3,5,7 ve 2,4,6 vites dişlileri senkronize konumlanıyor.
Şanzımanın uyumu için motorun yük dengeleme devir konumları ayarlanır.
Motorun max tork noktası ile max güç noktası aralık 350 devir ise vites hız boyları ve sayısı ona göredir.
Puma 240 18*6 vites, max tork 1500 rpm, max güç 1840 rpm , ek güç üretiminden +100 n.m. gelir.
8S serisinde max tork 1500 rpm, max güç 1850 rpm, ek güç üretiminden + tork gelir.
Powermix testlerinde Dyna şanzımanın değerleri iyi olduğundan öne çıkıyor.
Bir Optum 270 CVX değil be yahu. :)
Çeki performansı grafiklerine de bir baksak sanırsınız kağıttan kaplan.🤗

Performans olarak bilemem ama optum bu tasarımın yanında ancak kumda oynar. 😀😀
 
2. 8s de Ankara'ya satıldı
 

Resimler ve ekler

  • FB_IMG_1610044900572.jpg
    FB_IMG_1610044900572.jpg
    156.1 KB · Görüntüleme: 23
  • FB_IMG_1610044877748.jpg
    FB_IMG_1610044877748.jpg
    84.7 KB · Görüntüleme: 23
  • FB_IMG_1610044862632.jpg
    FB_IMG_1610044862632.jpg
    94.2 KB · Görüntüleme: 23

Benzer Konular