PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Fendt
Fotoğraflar (Çekimler)
155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="önder çifçi" data-source="post: 43410" data-attributes="member: 400"><p><strong>Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>sayın arkadaşım;</p><p>yorumun için teşekkürler.sitede herhalde yeni heyecanlarla yazılanları okumadın.doğaldır.</p><p>motor konusunda kısa bir saplama yapmak isterim...deutz motor üreticisi eğer bu motoru fendt için üretmiyorsa neden kendi traktörüne koyamıyor?..bir fendt traktöründeki motorun(deutz)yakıt sarfiyatı 204gr/kw tır...bir deutz motorunun yakıt sarfiyatı 216 gr/kw tır.eğer bu motor senin dediğin gibi deutz-fahr traktörlerini üreten grup tarafından üretiliyor olsaydı...acaba fendt ' e verilirmiydi.neden fendt dört valf teknolojili motor kullanırken hala deutz iki valf kullanır?</p><p>sen üretici olsan en iyisini satıp kendi üretiminde eski teknolojıyimi kullanırsın?</p><p>üreticiler son hızla vario teknolojisine gitmeye çalışırken nasıl hala kademeli şanzımanı öneriyorsun anlamadım?yani herkes ileri giderken nasıl geriye gitmeye çalışıyorsun anlamadım doğrusu.bak akgül kardeşimizin,deutz fahr bölümünde bir yorumu var.k 150 ile yaşanan bir tecrübesi..kademeli şanzımanın neye sebep olduğuyla ilgili.okursan sevinirim.ayrıca bu bölümün teknik kısmında transmisyonun önemi konuları var.bi göz atman gerekir diye düşünüyorum.istersen bakarsın,istersen bakmazsın..</p><p>işini kademeli şanzıman çözüyorsa kademeli şanzımana haiz bir traktör kullanmak en doğal hakkın..</p><p>hatta size common rail teknolojisine sahip bir traktörde lazım değil.en iyi sistem kızdırmalı sistemdir..hanomag,fıat,leyland,gibi makinalarda vardı..ne gereği varki?cammon rail püskürtme sistemleri geliştirildi?ne gereği varki pover transmisyonlar varken vario geliştirildi?</p><p>fendt kullanmayı düşünüyorsanız...elinizi çabuk tutun,çünki artık istediğiniz tipte şanzımana sahip traktörler artık fendt ' in müzesinde görülecek.............</p><p></p><p>keşke beyanını önce yazsaydın..bende fabrikasında söylerdim....günün birinde vario bitecek..boşuna uğraşmayın diye....... saygılarımla</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="önder çifçi, post: 43410, member: 400"] [b]Ynt: 155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR[/b] sayın arkadaşım; yorumun için teşekkürler.sitede herhalde yeni heyecanlarla yazılanları okumadın.doğaldır. motor konusunda kısa bir saplama yapmak isterim...deutz motor üreticisi eğer bu motoru fendt için üretmiyorsa neden kendi traktörüne koyamıyor?..bir fendt traktöründeki motorun(deutz)yakıt sarfiyatı 204gr/kw tır...bir deutz motorunun yakıt sarfiyatı 216 gr/kw tır.eğer bu motor senin dediğin gibi deutz-fahr traktörlerini üreten grup tarafından üretiliyor olsaydı...acaba fendt ' e verilirmiydi.neden fendt dört valf teknolojili motor kullanırken hala deutz iki valf kullanır? sen üretici olsan en iyisini satıp kendi üretiminde eski teknolojıyimi kullanırsın? üreticiler son hızla vario teknolojisine gitmeye çalışırken nasıl hala kademeli şanzımanı öneriyorsun anlamadım?yani herkes ileri giderken nasıl geriye gitmeye çalışıyorsun anlamadım doğrusu.bak akgül kardeşimizin,deutz fahr bölümünde bir yorumu var.k 150 ile yaşanan bir tecrübesi..kademeli şanzımanın neye sebep olduğuyla ilgili.okursan sevinirim.ayrıca bu bölümün teknik kısmında transmisyonun önemi konuları var.bi göz atman gerekir diye düşünüyorum.istersen bakarsın,istersen bakmazsın.. işini kademeli şanzıman çözüyorsa kademeli şanzımana haiz bir traktör kullanmak en doğal hakkın.. hatta size common rail teknolojisine sahip bir traktörde lazım değil.en iyi sistem kızdırmalı sistemdir..hanomag,fıat,leyland,gibi makinalarda vardı..ne gereği varki?cammon rail püskürtme sistemleri geliştirildi?ne gereği varki pover transmisyonlar varken vario geliştirildi? fendt kullanmayı düşünüyorsanız...elinizi çabuk tutun,çünki artık istediğiniz tipte şanzımana sahip traktörler artık fendt ' in müzesinde görülecek............. keşke beyanını önce yazsaydın..bende fabrikasında söylerdim....günün birinde vario bitecek..boşuna uğraşmayın diye....... saygılarımla [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Fendt
Fotoğraflar (Çekimler)
155 HP ANKARA 4 SILINDIR DEW FENDT BU BI REKOR
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt