PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Erkunt
Fotoğraflar (Alıntılar)
17160 SAAT ÇALIŞAN ERKUNT
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ceya023" data-source="post: 262627" data-attributes="member: 2401"><p><strong>Ynt: 17160 SAAT ÇALIŞAN ERKUNT</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>usta sana katılmıyorum bu konuda.. şöyle düşük motor devri tamamen yakıt ekonomisidir.. traktörün güçü yetiyorsa hiç bi sorun yok .. düşük devirde traktör daha az yakıt tuketecektir.. kuyruk mili uygun devirde seyrettigi için bi sorun olmaz ama şu var kaba sap geldiginde veya cok rampa yerde traktörde bogulma erken olur.. bunun dışında düşük devirde yüksek kuyruk mili devri cok yararlı olabilir.. yakıt ekonomisi acısından.. mesela biz çayır biçme makinasını same de 1000 devirde çalıştırıyoruz ve 12 gazla falan gidiyor.. hem yakıt yakmıyor hemde guzel biçiyor... egerki 540 ta kullansak 18 gaz verecegizaynı işi aynı zamanda görecek.. şimdi 12gazla mı daha cok yakıt tuketir yoksa 18 gazlamı.. traktörü zorlayan hiç bişeyde yok sadece çayırı biçiyor.. bunun gibi balya makinasındada traktörün güçü düşük devirde yetiyorsa 540 a ulaşmaya ozaman daha az yakıt tuketecektir.. buda şöyle düz ve seyrek saplı yerlerde buyuk yakıt avantajı saglar.. ama sık ve rampa tarlalarda traktörün bogulmasına neden olabilir.. sorun cıkarabilir.. zaten çift devirli kuyruk mili oldugu için rampaya gelince 540 a alınabilir düzlerdede 540e ye alına bilir devir diye düşünüyorum.. ozaman baya yakıt ekonomisi saglanabilir.. hatta zetorlarda 6 vites var kuyruk milinde diye biliyorum...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ceya023, post: 262627, member: 2401"] [b]Ynt: 17160 SAAT ÇALIŞAN ERKUNT[/b] usta sana katılmıyorum bu konuda.. şöyle düşük motor devri tamamen yakıt ekonomisidir.. traktörün güçü yetiyorsa hiç bi sorun yok .. düşük devirde traktör daha az yakıt tuketecektir.. kuyruk mili uygun devirde seyrettigi için bi sorun olmaz ama şu var kaba sap geldiginde veya cok rampa yerde traktörde bogulma erken olur.. bunun dışında düşük devirde yüksek kuyruk mili devri cok yararlı olabilir.. yakıt ekonomisi acısından.. mesela biz çayır biçme makinasını same de 1000 devirde çalıştırıyoruz ve 12 gazla falan gidiyor.. hem yakıt yakmıyor hemde guzel biçiyor... egerki 540 ta kullansak 18 gaz verecegizaynı işi aynı zamanda görecek.. şimdi 12gazla mı daha cok yakıt tuketir yoksa 18 gazlamı.. traktörü zorlayan hiç bişeyde yok sadece çayırı biçiyor.. bunun gibi balya makinasındada traktörün güçü düşük devirde yetiyorsa 540 a ulaşmaya ozaman daha az yakıt tuketecektir.. buda şöyle düz ve seyrek saplı yerlerde buyuk yakıt avantajı saglar.. ama sık ve rampa tarlalarda traktörün bogulmasına neden olabilir.. sorun cıkarabilir.. zaten çift devirli kuyruk mili oldugu için rampaya gelince 540 a alınabilir düzlerdede 540e ye alına bilir devir diye düşünüyorum.. ozaman baya yakıt ekonomisi saglanabilir.. hatta zetorlarda 6 vites var kuyruk milinde diye biliyorum... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Erkunt
Fotoğraflar (Alıntılar)
17160 SAAT ÇALIŞAN ERKUNT
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt