PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Case IH
Videolar (Çekimler)
2020 yılı Ekim İşleri Case JX65C & Türk Fiat 480
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1393670" data-attributes="member: 76199"><p>Bizim traktör ilk aldığımızda 2400 rpm devir çeviriyordu.</p><p>Pompa ayarını Adapazarı'nda yaptırdık, 2800 rpm devir çeviriyor.</p><p>Yükle rampaya sarışlarda 1-2 vites arası 800 rpm , 2-3 arası 600 rpm , 3-4 arası 500 rpm vites araları bulunuyor.</p><p>Traktör hızlanırken 1. vitesten 2. vitese atarken 2300 rpm devire gazlayıp 1500 rpm de 2. vitesle yükleniyoruz.</p><p>2. vitesten 3. vitese atarken 2100 rpm gazlayıp 1500 rpm le 3. vitese atıyoruz.</p><p>3-4 ton brüt yükle rampa asfalt yolda seri 4 ve 3 genelde her yerde yeterli oluyor.</p><p>Pompa ayarsız olduğu zaman 2. vitese düşmek gerekiyor.</p><p>2700 rpm de motor ses değiştiriyor, 2600 rpm deki motorun çalışma akıcılığı kayboluyor.</p><p>Net olarak 2600 rpm devir çevirmesi faydalı olacaktır.</p><p>Motor alıştırması da etkilenir, devri kısık motor uzun süre kullanılınca sonradan devri açılınca rampa sarışlarda kesikli güç verir.</p><p>2200 rpm e alışmış motor 2500 rpm e açılınca devir kısarken 2200 rpm e düşünce hafiften sirkeler, kaygan zeminde bu sirkelenme patinaja kalmasına sebebiyet verebiliyor.5-6 ton yüklerde hissedilir.</p><p>Rodaj süresinde motora aşırı yükleme yapmamamız için devirler genelde kısık geliyor, fakat 500 saatlerden sonra açılmasının faydalı olacağını düşünüyorum.</p><p>Mazot pompasının üzerinde ayar vidası var, oradan ayar yapabilirsiniz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1393670, member: 76199"] Bizim traktör ilk aldığımızda 2400 rpm devir çeviriyordu. Pompa ayarını Adapazarı'nda yaptırdık, 2800 rpm devir çeviriyor. Yükle rampaya sarışlarda 1-2 vites arası 800 rpm , 2-3 arası 600 rpm , 3-4 arası 500 rpm vites araları bulunuyor. Traktör hızlanırken 1. vitesten 2. vitese atarken 2300 rpm devire gazlayıp 1500 rpm de 2. vitesle yükleniyoruz. 2. vitesten 3. vitese atarken 2100 rpm gazlayıp 1500 rpm le 3. vitese atıyoruz. 3-4 ton brüt yükle rampa asfalt yolda seri 4 ve 3 genelde her yerde yeterli oluyor. Pompa ayarsız olduğu zaman 2. vitese düşmek gerekiyor. 2700 rpm de motor ses değiştiriyor, 2600 rpm deki motorun çalışma akıcılığı kayboluyor. Net olarak 2600 rpm devir çevirmesi faydalı olacaktır. Motor alıştırması da etkilenir, devri kısık motor uzun süre kullanılınca sonradan devri açılınca rampa sarışlarda kesikli güç verir. 2200 rpm e alışmış motor 2500 rpm e açılınca devir kısarken 2200 rpm e düşünce hafiften sirkeler, kaygan zeminde bu sirkelenme patinaja kalmasına sebebiyet verebiliyor.5-6 ton yüklerde hissedilir. Rodaj süresinde motora aşırı yükleme yapmamamız için devirler genelde kısık geliyor, fakat 500 saatlerden sonra açılmasının faydalı olacağını düşünüyorum. Mazot pompasının üzerinde ayar vidası var, oradan ayar yapabilirsiniz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Case IH
Videolar (Çekimler)
2020 yılı Ekim İşleri Case JX65C & Türk Fiat 480
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt