PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
2022 Yılı Traktör Ödülleri - Tractor of the year
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1435877" data-attributes="member: 76199"><p>Özellik dediniz de , </p><p>Traktörde devir sabitleme tuşu kullanmak mı iyi olur , zorlanma da ek güç üretiminin devreye girip traktörün kendi kendine gaz vermesi mi iyi olur, kararsız kalıyoruz, yakıt tasarrufu olduğu söyleniyor.</p><p>Bilindiği üzere biçer motorları stabil çalışmalı motor olarak üretiliyor, 2500 rpm devirde tam gazla yürüyor.</p><p>JD motor testlerinde 1900 rpm devirde %90 motor yüküyle az yakan özellik gösteriyor.</p><p>Tork güç eğrisi kesişim devri de 1900 rpm devirde konumlanıyor.</p><p>Devir sabitlemeyi 1500 rpm e aldığımızda , sabit tork aralığı devir sonu , zorlanmalarda sürekli devir değişimi gerektiğinden yakıt artmaz mı? Kuru zemin şartları için belki uygun gibi görünse de çamurlu tarlaya girildiğinde durum değişebilir.</p><p>Traktör motorunu da biçer motoru gibi dip gazla kullansak yakıt çok mu artar acaba.</p><p>NH T7070 traktörün balye makinesiyle rampa yürüyüşü gayet iyiydi.</p><p>Tatlı rampalarda toprak işleme yapan traktör modelleri göremiyoruz.</p><p>Magnum seride ek güç arttırımında max güç tepesi 1500 rpm devire alınmıştı.</p><p>Valtra T254 seride motor anma gücünde 2 kademeli ek güç artışı sağlanıyordu.</p><p>Fendth 942 seride biraz daha geniş aralıklı tork ve güç bandı aralıkları vardı.</p><p>Deuthz 9340 seride bu aralıklar daha da geniş nitelik taşıyor.</p><p>Bu seriler ülkemizde genelde büyük balye makinesi için alınıyor diye biliyoruz.</p><p>En az yakıtlısı Fendth 1050 olmasına rağmen seçilmiyor.</p><p>Steyr sanırım tipten kaybediyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1435877, member: 76199"] Özellik dediniz de , Traktörde devir sabitleme tuşu kullanmak mı iyi olur , zorlanma da ek güç üretiminin devreye girip traktörün kendi kendine gaz vermesi mi iyi olur, kararsız kalıyoruz, yakıt tasarrufu olduğu söyleniyor. Bilindiği üzere biçer motorları stabil çalışmalı motor olarak üretiliyor, 2500 rpm devirde tam gazla yürüyor. JD motor testlerinde 1900 rpm devirde %90 motor yüküyle az yakan özellik gösteriyor. Tork güç eğrisi kesişim devri de 1900 rpm devirde konumlanıyor. Devir sabitlemeyi 1500 rpm e aldığımızda , sabit tork aralığı devir sonu , zorlanmalarda sürekli devir değişimi gerektiğinden yakıt artmaz mı? Kuru zemin şartları için belki uygun gibi görünse de çamurlu tarlaya girildiğinde durum değişebilir. Traktör motorunu da biçer motoru gibi dip gazla kullansak yakıt çok mu artar acaba. NH T7070 traktörün balye makinesiyle rampa yürüyüşü gayet iyiydi. Tatlı rampalarda toprak işleme yapan traktör modelleri göremiyoruz. Magnum seride ek güç arttırımında max güç tepesi 1500 rpm devire alınmıştı. Valtra T254 seride motor anma gücünde 2 kademeli ek güç artışı sağlanıyordu. Fendth 942 seride biraz daha geniş aralıklı tork ve güç bandı aralıkları vardı. Deuthz 9340 seride bu aralıklar daha da geniş nitelik taşıyor. Bu seriler ülkemizde genelde büyük balye makinesi için alınıyor diye biliyoruz. En az yakıtlısı Fendth 1050 olmasına rağmen seçilmiyor. Steyr sanırım tipten kaybediyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
2022 Yılı Traktör Ödülleri - Tractor of the year
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt