PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Videolar (Alıntılar)
285 burda ağarlığının az oluşundan mı kaybediyor ikiside 75 hp
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="atilla" data-source="post: 194523" data-attributes="member: 249"><p><strong>Ynt: 285 burda ağarlığının az oluşundan mı kaybediyor ikiside 75 hp</strong></p><p></p><p>ersan beyle ilgisi yoktur ... kendi düşüncem ..sürtünen sistemler aşınır ... ellerimizi bile uzun sure sürtersek ilk önce ısınır sonra tahriş olur ... yani aşınır...aşinma olmasaydı dişli sistemlerinin verimi 100 olurdu ...0.95 olmazdı...ayrıca 2 sürtünen malzemeden daha fazla aşınanı ucuz tayin etmek gerekir ..değiştirme maliyeti düşük olsun diye ...ben stajımı adapazarı vagon fabrikasında yapmıştım... demir yollarındaki rayların sertliğini st 90 , vagon tekerlerinin sertliğini st 45 demişler idi ....sene 1983 ... daha yumuşak olan tekerler değişsin ., sert olan raylar değişmesin ...raylar değişirse tren seferleri durur.. vagonların tekerlerinin kaynakla doldurulup , tornalanıp tamir edilmesi ulaşımı etkilemez diye düşünüyorum...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="atilla, post: 194523, member: 249"] [b]Ynt: 285 burda ağarlığının az oluşundan mı kaybediyor ikiside 75 hp[/b] ersan beyle ilgisi yoktur ... kendi düşüncem ..sürtünen sistemler aşınır ... ellerimizi bile uzun sure sürtersek ilk önce ısınır sonra tahriş olur ... yani aşınır...aşinma olmasaydı dişli sistemlerinin verimi 100 olurdu ...0.95 olmazdı...ayrıca 2 sürtünen malzemeden daha fazla aşınanı ucuz tayin etmek gerekir ..değiştirme maliyeti düşük olsun diye ...ben stajımı adapazarı vagon fabrikasında yapmıştım... demir yollarındaki rayların sertliğini st 90 , vagon tekerlerinin sertliğini st 45 demişler idi ....sene 1983 ... daha yumuşak olan tekerler değişsin ., sert olan raylar değişmesin ...raylar değişirse tren seferleri durur.. vagonların tekerlerinin kaynakla doldurulup , tornalanıp tamir edilmesi ulaşımı etkilemez diye düşünüyorum... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Videolar (Alıntılar)
285 burda ağarlığının az oluşundan mı kaybediyor ikiside 75 hp
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt