PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Hattat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
285 hattat
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1293352" data-attributes="member: 76199"><p>Eski seriler, 6Forward(ileri)*2Reverse(Geri) vitesti, farklı markalar 16*8 ve 12*12 şanzıman kullandılar, havalı mibzerde takviye 2 tavşan kullanılır, tırmık ve diskaro da seri 2. vites geri giderkene daha uygundur, az donatı az arıza muhabbetidir.</p><p> Batak zeminde takviye 2 yetersiz kalır, motorun asılması için max çeki vitesi takviye 3 tavşan gerekir.Düşük hızlarda motor çeki veremez.</p><p> Perkins ile uyumsuz bir şanzımandır.Deuthz motor biraz daha uzun devir çalışmalı motor olduğu için iyi sonuç veriyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1293352, member: 76199"] Eski seriler, 6Forward(ileri)*2Reverse(Geri) vitesti, farklı markalar 16*8 ve 12*12 şanzıman kullandılar, havalı mibzerde takviye 2 tavşan kullanılır, tırmık ve diskaro da seri 2. vites geri giderkene daha uygundur, az donatı az arıza muhabbetidir. Batak zeminde takviye 2 yetersiz kalır, motorun asılması için max çeki vitesi takviye 3 tavşan gerekir.Düşük hızlarda motor çeki veremez. Perkins ile uyumsuz bir şanzımandır.Deuthz motor biraz daha uzun devir çalışmalı motor olduğu için iyi sonuç veriyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Hattat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
285 hattat
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt