PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
McCormick
Teknik Bilgiler-Yorumlar
285S Arka Kovan Isınması
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="LORUOĞLU" data-source="post: 534142" data-attributes="member: 16973"><p><strong>Ynt: 285S Arka Kovan Isınması</strong></p><p></p><p>Bir mf 285s kullanıcısıolarak dıyebılırım ki uzun sureli kullanımlarda ozellıkle tarla surmek vb gıbı işlerde motorun komple her yerı ısınır sonucta en basta motorun ısısı hemeen arkasındaki sanzumanın icindeki yagı zamanla ısıtır ayrıca sanzuman ve deransıyelın ıcınde bır dunya dişli var çalışan malzemede surtunmeden dolayı ısınır sonra bıde defransıyelın ıcındekı yag sureklı olarak hıdrolık pompası taraffından kullanılır ve oda ısınmaya sebeb olur en son olarak dısardan elınızı kovana deyınce halıyle ısındıgını anlarsınız ama şayet arka kovan cok kısa bır surede ısınıyorsa ıkı sebebı vardır bırıncı ve en onemlı sebeb fren balataları bıraz sıkıyordur cok sıkmadıgı ıcın kolay farkına varılmaz sureklı dısk plakaları ve balatalar bırbırıne surtundugu ıcın cabuk ısınır ıkıncı sebeb ıse sanzuman yagı ıyıce eskımıstır kaydırıcılık ozellıgını yıtırmiştir bu yuzden dişlilerde aşırı surtünme oluyordur o yuzden de cabuk ısınma olur mesela genelde farklı farklı remork veya hıdrolık aksamıyla calısan farklı makınalar kullanılırsa eger A şahsının makinasına koydugu X marka yag ile B şahsının makınasına koydugu Y marka yag bırbırıne karısınca cok cabuk yag bozulur ve özelliğini kaybettiği içinde gerekli yaglama olmaz ve kovan ve şanzuman ısınır....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LORUOĞLU, post: 534142, member: 16973"] [b]Ynt: 285S Arka Kovan Isınması[/b] Bir mf 285s kullanıcısıolarak dıyebılırım ki uzun sureli kullanımlarda ozellıkle tarla surmek vb gıbı işlerde motorun komple her yerı ısınır sonucta en basta motorun ısısı hemeen arkasındaki sanzumanın icindeki yagı zamanla ısıtır ayrıca sanzuman ve deransıyelın ıcınde bır dunya dişli var çalışan malzemede surtunmeden dolayı ısınır sonra bıde defransıyelın ıcındekı yag sureklı olarak hıdrolık pompası taraffından kullanılır ve oda ısınmaya sebeb olur en son olarak dısardan elınızı kovana deyınce halıyle ısındıgını anlarsınız ama şayet arka kovan cok kısa bır surede ısınıyorsa ıkı sebebı vardır bırıncı ve en onemlı sebeb fren balataları bıraz sıkıyordur cok sıkmadıgı ıcın kolay farkına varılmaz sureklı dısk plakaları ve balatalar bırbırıne surtundugu ıcın cabuk ısınır ıkıncı sebeb ıse sanzuman yagı ıyıce eskımıstır kaydırıcılık ozellıgını yıtırmiştir bu yuzden dişlilerde aşırı surtünme oluyordur o yuzden de cabuk ısınma olur mesela genelde farklı farklı remork veya hıdrolık aksamıyla calısan farklı makınalar kullanılırsa eger A şahsının makinasına koydugu X marka yag ile B şahsının makınasına koydugu Y marka yag bırbırıne karısınca cok cabuk yag bozulur ve özelliğini kaybettiği içinde gerekli yaglama olmaz ve kovan ve şanzuman ısınır.... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
McCormick
Teknik Bilgiler-Yorumlar
285S Arka Kovan Isınması
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt