PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
3.050 4x4 kullanıcıları yardımınıza ihityacım var.
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="sebazios" data-source="post: 832721" data-attributes="member: 21067"><p>O şartlara alabiliyorsanız hiç durma. Traktörün dez avantajı yok gibi. Biz balya makinasında kullanıyoruz. Sıkıntısız ot bağlıyor. </p><p></p><p>Üzerinde Perkins 3 silindir 1103 motor var. Şu an Erkunt ' tan Hattat ' a 80hp ' ye kadar olan motorların tamamında bu motorun devşirmeleri kullanılıyor. Turbo ve ufak modifikasyonlarla 78 hp ' ye kadar güç veren bir motor. </p><p></p><p>Lift-o-matik var. Hidrolik çok rahat 1.5 tonu kaldırıyor, üstünü denemedim. </p><p></p><p>10 saat. Kesintisiz çalışmada (balyada) 200 liralık mazotu bitiremez. Hafif iste ise 100 liralık mazotla 7-8 saat çalışır. </p><p></p><p>Not: mazot 4.40 tl/litre</p><p></p><p>3060 ' ile iki farkı var:</p><p>1-) turbo sayesinde 10 hp güç farkı (yakıt da aynı oranda artar)</p><p>2-) levye</p><p></p><p>Yalnız bu motorların saatleri ile çok fena oynuyorlar. Kendimiz kullandığımız için lastik aşınması ve yıpranma oranlarını ezberledim. </p><p></p><p>Şu an sahibindendeki 10 motordan net söylüyorum 8 ' inin saati düşürülmüş. Şu an bizdeki 4500 saatte ve lastikler ancak yarıya geldi. Ordan hesap et (lastikler radyal)</p><p></p><p>Bahçe tipi alırsan genişliği ve radyal lastikleri çok avantajlı oluyor. . </p><p></p><p>Yani 240 ' dan sonra bu atom karınca sana korkunç gelir. Çoğu yerde büyük traktörlerle yaptığını bununla yaparsın. Arkadaşın da dediği gibi yakıt olarak 240 ile çok az oynar. </p><p></p><p>Tek sıkıntısı vites azlığı ve viteslerin dizilimi. 8 ileri 2 geri olması bazen ara vites aratmıyor değil. </p><p></p><p>Yandan viteslilerde ise vites geçişi zor olabiliyormuş. Sırf bu yüzden yandaki vitesleri ortaya aldıran gördüm. Bizdekinde ortada, geçişlerde sorun yok. </p><p></p><p>Kuyruk milinin bağımsız olması da çok güzel avantaj. Debriyajla işin yok. İstediğin an aç istediğin an kapa. </p><p></p><p>Bu motorun en sevdiğim yanı ise cefakarlığı. Ne kadar kötü de baksan seni yarı yolda bırakmıyor. Çok ağır şartlarda da çalıştırsan tık demeden işini yapar.</p><p></p><p>Sonuçta phantom..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebazios, post: 832721, member: 21067"] O şartlara alabiliyorsanız hiç durma. Traktörün dez avantajı yok gibi. Biz balya makinasında kullanıyoruz. Sıkıntısız ot bağlıyor. Üzerinde Perkins 3 silindir 1103 motor var. Şu an Erkunt ' tan Hattat ' a 80hp ' ye kadar olan motorların tamamında bu motorun devşirmeleri kullanılıyor. Turbo ve ufak modifikasyonlarla 78 hp ' ye kadar güç veren bir motor. Lift-o-matik var. Hidrolik çok rahat 1.5 tonu kaldırıyor, üstünü denemedim. 10 saat. Kesintisiz çalışmada (balyada) 200 liralık mazotu bitiremez. Hafif iste ise 100 liralık mazotla 7-8 saat çalışır. Not: mazot 4.40 tl/litre 3060 ' ile iki farkı var: 1-) turbo sayesinde 10 hp güç farkı (yakıt da aynı oranda artar) 2-) levye Yalnız bu motorların saatleri ile çok fena oynuyorlar. Kendimiz kullandığımız için lastik aşınması ve yıpranma oranlarını ezberledim. Şu an sahibindendeki 10 motordan net söylüyorum 8 ' inin saati düşürülmüş. Şu an bizdeki 4500 saatte ve lastikler ancak yarıya geldi. Ordan hesap et (lastikler radyal) Bahçe tipi alırsan genişliği ve radyal lastikleri çok avantajlı oluyor. . Yani 240 ' dan sonra bu atom karınca sana korkunç gelir. Çoğu yerde büyük traktörlerle yaptığını bununla yaparsın. Arkadaşın da dediği gibi yakıt olarak 240 ile çok az oynar. Tek sıkıntısı vites azlığı ve viteslerin dizilimi. 8 ileri 2 geri olması bazen ara vites aratmıyor değil. Yandan viteslilerde ise vites geçişi zor olabiliyormuş. Sırf bu yüzden yandaki vitesleri ortaya aldıran gördüm. Bizdekinde ortada, geçişlerde sorun yok. Kuyruk milinin bağımsız olması da çok güzel avantaj. Debriyajla işin yok. İstediğin an aç istediğin an kapa. Bu motorun en sevdiğim yanı ise cefakarlığı. Ne kadar kötü de baksan seni yarı yolda bırakmıyor. Çok ağır şartlarda da çalıştırsan tık demeden işini yapar. Sonuçta phantom.. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
3.050 4x4 kullanıcıları yardımınıza ihityacım var.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt