PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
3.050 4x4 kullanıcıları yardımınıza ihityacım var.
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="sebazios" data-source="post: 832947" data-attributes="member: 21067"><p><strong>Ynt: 3.050 4x4 kullanıcıları yardımınıza ihityacım var.</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Balyada çalışırken her 3 silindir motor gibi biraz kollamak ister. 50 kusur beygir motor sonuçta. 4 silindir kadar tat vermez ama yapmam da demez. Şu kadarını söyleyeyim. Şu an piyasadaki 70, hatta 80 hp ' ye kadar olan tüm 3 silindir 4x4 motorların yaptığını biraz az, biraz fazla yapar. Zaten üzerindeki motor, perkins ' in efsane olmuş, piyasadaki 50-80 hp aralığındaki 40 kusur farklı modelde kullanılan 1103 motorunun turbosuz, düz hali. </p><p></p><p>Oldukça Eğimli arazilerde çalıştığımız da oldu. Çekmem, çıkmam, bağlamam demiyor. Biz dışarıya değil de daha çok kendimize çalışıyoruz. Geçen yıl 20.000 ' ün üzerinde balya bastı, tık demedi. 90 hp bir motor olsa aynı sürede 5-6 bin fazla basardı. O nedenle balya için düşünülüyorsa 3060 daha mantıklı olur. </p><p></p><p>Piyasada tutulmuyor demek hatalı olur. Her MF gibi he dediğin an satar yada takasa verebilirsin ama aradığında temizini bulmak zor. Şu an sahibindende benim gözümde alınabilecek 1-2 tane 3050 var. Bir arkadaşa için aradık sorduk mesele. Adamlar 32 ' den aşağı Nuh diyor, peygamber demiyor. O 27-28 liralıkların ise çoğu ununu elemiş, eleğini asmış motorlar. Lastiğine, yıpranmasına bakıyorum, hep 5000-7000 saatten düşürme motorlar. </p><p></p><p>Not: tarla tipleri değişiyor ama bahçe tiplerinin fabrika lastikleri tüm phantom ' lar gibi orjinal radyal Goodyear ' dır. Farklı bir marka ise traktörün saatini söylenen saatin üzerine +5000 koyarak bulabilirsin. Ha lastik yarılır, 2000 ' de değiştirilir, bu tip istisnai durumlar olabilir. Ama adı üzerinde istisnai. Sen işini şansa bırakma. </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Büyük ihtimal daha önce hiç 3050 kullanmamışsın. Sebebi 3050 ' nin fren ve patinaj sorunu için verdiğin bilgilerden anlaşılıyor. 3050 ' ler tarla-bahçe tipine göre göre değişmekle birlikte 2700 kg üzerinde ağırlığa sahipler. Yere oldukça sağlam tutunurlar ve kendi akranlarından çok ama çok daha az patinajı düşerler. </p><p></p><p>Tekrar ediyorum. Şu an kullandığımız 3050, tam tamına 4500 saat oldu. Orjinal lastikleri %50 ' ye inmedi. </p><p></p><p>Sadece mantık olarak düşün.. Bahsettiğin kadar patinaj sorunu olan bir traktörün 4500 saatte ne kadar lastik bitirmesi lazım?</p><p></p><p>Ben söyleyim. 4000 saatte gelmeden arkaları bitirmesi lazımdı. 4500 saatte ama yarı. Nasıl oluyor?</p><p></p><p>Fren konusunda da bu güne dek hiç sorun yaşamadık. Daha önce MF 398 ve 265 kullanmış biri olarak frenlerini gayet yeterli buluyorum. Tek eksiği her daim 4 tekere etkili olmaması. Büyük ihtimal farklı bir traktörle karıştırıyorsun. </p><p></p><p>Vitesleri berbat dersen tamamen haklısın ama fren, hele hele patinaj sorunundan bahsedersen, hiç 3050 ' ye binmemişsin derim. </p><p></p><p>Bu arada 4x2 ' leri için birşey söyleyemem. Kullanmadım ama kullananlar 240 ' ın hallicesi diyor. O nedenle 4x2 pek de rağbet görmedi. Ama 4x4 ' ü bambaşka bir motor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebazios, post: 832947, member: 21067"] [b]Ynt: 3.050 4x4 kullanıcıları yardımınıza ihityacım var.[/b] Balyada çalışırken her 3 silindir motor gibi biraz kollamak ister. 50 kusur beygir motor sonuçta. 4 silindir kadar tat vermez ama yapmam da demez. Şu kadarını söyleyeyim. Şu an piyasadaki 70, hatta 80 hp ' ye kadar olan tüm 3 silindir 4x4 motorların yaptığını biraz az, biraz fazla yapar. Zaten üzerindeki motor, perkins ' in efsane olmuş, piyasadaki 50-80 hp aralığındaki 40 kusur farklı modelde kullanılan 1103 motorunun turbosuz, düz hali. Oldukça Eğimli arazilerde çalıştığımız da oldu. Çekmem, çıkmam, bağlamam demiyor. Biz dışarıya değil de daha çok kendimize çalışıyoruz. Geçen yıl 20.000 ' ün üzerinde balya bastı, tık demedi. 90 hp bir motor olsa aynı sürede 5-6 bin fazla basardı. O nedenle balya için düşünülüyorsa 3060 daha mantıklı olur. Piyasada tutulmuyor demek hatalı olur. Her MF gibi he dediğin an satar yada takasa verebilirsin ama aradığında temizini bulmak zor. Şu an sahibindende benim gözümde alınabilecek 1-2 tane 3050 var. Bir arkadaşa için aradık sorduk mesele. Adamlar 32 ' den aşağı Nuh diyor, peygamber demiyor. O 27-28 liralıkların ise çoğu ununu elemiş, eleğini asmış motorlar. Lastiğine, yıpranmasına bakıyorum, hep 5000-7000 saatten düşürme motorlar. Not: tarla tipleri değişiyor ama bahçe tiplerinin fabrika lastikleri tüm phantom ' lar gibi orjinal radyal Goodyear ' dır. Farklı bir marka ise traktörün saatini söylenen saatin üzerine +5000 koyarak bulabilirsin. Ha lastik yarılır, 2000 ' de değiştirilir, bu tip istisnai durumlar olabilir. Ama adı üzerinde istisnai. Sen işini şansa bırakma. Büyük ihtimal daha önce hiç 3050 kullanmamışsın. Sebebi 3050 ' nin fren ve patinaj sorunu için verdiğin bilgilerden anlaşılıyor. 3050 ' ler tarla-bahçe tipine göre göre değişmekle birlikte 2700 kg üzerinde ağırlığa sahipler. Yere oldukça sağlam tutunurlar ve kendi akranlarından çok ama çok daha az patinajı düşerler. Tekrar ediyorum. Şu an kullandığımız 3050, tam tamına 4500 saat oldu. Orjinal lastikleri %50 ' ye inmedi. Sadece mantık olarak düşün.. Bahsettiğin kadar patinaj sorunu olan bir traktörün 4500 saatte ne kadar lastik bitirmesi lazım? Ben söyleyim. 4000 saatte gelmeden arkaları bitirmesi lazımdı. 4500 saatte ama yarı. Nasıl oluyor? Fren konusunda da bu güne dek hiç sorun yaşamadık. Daha önce MF 398 ve 265 kullanmış biri olarak frenlerini gayet yeterli buluyorum. Tek eksiği her daim 4 tekere etkili olmaması. Büyük ihtimal farklı bir traktörle karıştırıyorsun. Vitesleri berbat dersen tamamen haklısın ama fren, hele hele patinaj sorunundan bahsedersen, hiç 3050 ' ye binmemişsin derim. Bu arada 4x2 ' leri için birşey söyleyemem. Kullanmadım ama kullananlar 240 ' ın hallicesi diyor. O nedenle 4x2 pek de rağbet görmedi. Ama 4x4 ' ü bambaşka bir motor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
3.050 4x4 kullanıcıları yardımınıza ihityacım var.
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt