PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
3085 ile ilgili problemler
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1236449" data-attributes="member: 76199"><p>Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermeden kullanmak nasip etsin.</p><p>1. viteste senchromench bulunmuyor, bunun için ara gazı + çift debriyaj + motor devrini teker devrine uydurma.</p><p>Vites topuzunun titremesi önemli değildir, huyudur, yalnız vitesten atma problemi varsa aylara ayar çekilir.</p><p>Kuyruk mili çok yumuşak kavrama yapar, İPTO özelliğidir, debriyaj plakası değiştirilerek canlı PTO yada geçiş yapılabilir, İPTO alışınca daha kullanışlıdır, Canlı PTO motoru daha fazla bayıltır.</p><p>Pulluk sürümünde genelde ortadaki delik kullanılır, tav durumunda üstteki oynar taraftaki delik kullanılır.Hidrolik kumanda kollarının içteki pozisyon kontrol, dıştaki indir-kaldır-çeki(yüzdürme) koludur.İçteki kol Taşıma konumundayken, dıştaki kol aşağı konuma getirilerek ekipmanın yeterli derinliğe inmesi sağlanır.Çeki konumuna alınarak ekipmanın yüzme yapması sağlanır, zorlanmalarda hafif yukarı kaldırılarak tekrar çeki pozisyonuna alınır, derinlik azsa aşağı kısma çekilerek ekipman salınır, sürüm esnasında Çeki durumunda kullanılır.</p><p> Hassas yayı ağır ekipmanlarda zarar görebiliyor, gövde üzerindeki pime iki tane lama demiri kullanılarak kilit atılır.Yay yerinden çıkarsa ekipman düşüyor, lastiği yarıyor, Allah muhafaza, kazaya sebebiyet verebilir, emniyet önemlidir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1236449, member: 76199"] Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermeden kullanmak nasip etsin. 1. viteste senchromench bulunmuyor, bunun için ara gazı + çift debriyaj + motor devrini teker devrine uydurma. Vites topuzunun titremesi önemli değildir, huyudur, yalnız vitesten atma problemi varsa aylara ayar çekilir. Kuyruk mili çok yumuşak kavrama yapar, İPTO özelliğidir, debriyaj plakası değiştirilerek canlı PTO yada geçiş yapılabilir, İPTO alışınca daha kullanışlıdır, Canlı PTO motoru daha fazla bayıltır. Pulluk sürümünde genelde ortadaki delik kullanılır, tav durumunda üstteki oynar taraftaki delik kullanılır.Hidrolik kumanda kollarının içteki pozisyon kontrol, dıştaki indir-kaldır-çeki(yüzdürme) koludur.İçteki kol Taşıma konumundayken, dıştaki kol aşağı konuma getirilerek ekipmanın yeterli derinliğe inmesi sağlanır.Çeki konumuna alınarak ekipmanın yüzme yapması sağlanır, zorlanmalarda hafif yukarı kaldırılarak tekrar çeki pozisyonuna alınır, derinlik azsa aşağı kısma çekilerek ekipman salınır, sürüm esnasında Çeki durumunda kullanılır. Hassas yayı ağır ekipmanlarda zarar görebiliyor, gövde üzerindeki pime iki tane lama demiri kullanılarak kilit atılır.Yay yerinden çıkarsa ekipman düşüyor, lastiği yarıyor, Allah muhafaza, kazaya sebebiyet verebilir, emniyet önemlidir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
3085 ile ilgili problemler
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt