PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
4 piston mu? 3 piston mu?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="FEHİM" data-source="post: 870159" data-attributes="member: 15643"><p><strong>Ynt: 4 piston mu? 3 piston mu?</strong></p><p></p><p>kendi makinam için yazayım bende ilk çıkan Tümosanlar dan var. üç piston iş ağırlaştıkça yakıt artıyor. çamura battığım zaman mecburen takviyenin küçük fiteslerine takmak zorunda kalıyorsun buda yükü çamurdan çıkarırken zorlanmasına neden oluyor.şahsi düşüncem. çift çeker alırken makinanın yorulmaması için 4 piston olması gerektiğini düşünenlerdenim. </p><p> tırmık gibi hafif işlerde üç pistonun pek seriliği yok. Daha yazılacak çok konu varda yeter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FEHİM, post: 870159, member: 15643"] [b]Ynt: 4 piston mu? 3 piston mu?[/b] kendi makinam için yazayım bende ilk çıkan Tümosanlar dan var. üç piston iş ağırlaştıkça yakıt artıyor. çamura battığım zaman mecburen takviyenin küçük fiteslerine takmak zorunda kalıyorsun buda yükü çamurdan çıkarırken zorlanmasına neden oluyor.şahsi düşüncem. çift çeker alırken makinanın yorulmaması için 4 piston olması gerektiğini düşünenlerdenim. tırmık gibi hafif işlerde üç pistonun pek seriliği yok. Daha yazılacak çok konu varda yeter. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
4 piston mu? 3 piston mu?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt