PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Fiat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
480 s8
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="FEBRUCCİNİ" data-source="post: 1307433" data-attributes="member: 36784"><p>Bu farkı bende çözemedim. 480i yaptırırken ustaya sordum. </p><p>O da 540ın kolları daha aşağıda dedi.piston pimleri kalın ,480 32 pim, 480 s8 ve tapalı 34 pim 540 38 pim dedi. </p><p>Nasıl yani krank mı farklı piston mu farklı dedim. Kendince bişeyler anlattı ama ben anlamadım. Her halde krankın daha çaplı olduğunu anlattı.</p><p>Belki 8035.02 motora büyük krank takıp kurs fazlalığını kalın conta ile tolere etmişlerdir.</p><p>Ama 540 ı çözemedim. Biz 480 e büyük piston attırdığımız halde 540a yetişemiyor. Nasıl yaptılarsa yokuşlarda 640ı bırakmıyor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FEBRUCCİNİ, post: 1307433, member: 36784"] Bu farkı bende çözemedim. 480i yaptırırken ustaya sordum. O da 540ın kolları daha aşağıda dedi.piston pimleri kalın ,480 32 pim, 480 s8 ve tapalı 34 pim 540 38 pim dedi. Nasıl yani krank mı farklı piston mu farklı dedim. Kendince bişeyler anlattı ama ben anlamadım. Her halde krankın daha çaplı olduğunu anlattı. Belki 8035.02 motora büyük krank takıp kurs fazlalığını kalın conta ile tolere etmişlerdir. Ama 540 ı çözemedim. Biz 480 e büyük piston attırdığımız halde 540a yetişemiyor. Nasıl yaptılarsa yokuşlarda 640ı bırakmıyor. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Fiat
Teknik Bilgiler-Yorumlar
480 s8
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt