PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
4x4 traktörlerde ön diferansiyel kilidi eksiği
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="dogannnn" data-source="post: 883099" data-attributes="member: 53448"><p><strong>Ynt: 4x4 traktörlerde ön diferansiyel kilidi eksiği</strong></p><p></p><p>Arkadaşlar bu sınırlı kaydırmalı diferansiyel meselesini anlamak için öncelikle diferansiyelin çalışma prensibini anlamanız lazım. kısaca şöyle anlatmaya çalışayım. araç viraja girdiği zaman içeride kalan tekerleğin azalan devir sayısı kadar dışarıdaki tekerleğin devrini artırmak. görevi çok kısa şekliyle budur. tabi böyle bir sistemde tekerlegin biri yumuşak veya kaymaya müsait bir zemin bulduğu zaman iki katı hızla dönmeye başlar diğer tekerlek durur. Şimdi gelelim diferansiyel kilidine, diferansiyel kilidi iki tekerleğin hareketini birbirine bağlar. yani bağımsız çalışamazlar. diferansiyel kilitliyken direksiyonu döndürerek şansınızı fazla zorlarsanız diferansiyeli arkadan toplarsınız. </p><p>bide sınırlı kaydırmalı diferansiyel var: bunun değişik isimleri var ama hepsinin işi aynı. yani bir tekerlek tam durup diğeri tam çalışmaz sistem buna müsade etmez. yani havadaki tekerlek çok rahat çalışamaz. ama çalışır. yerdeki tekerlekten daha fazla döner ama yerdeki tekerlek tamamen durmaz. faydalı olabildiysem ne mutlu bana</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dogannnn, post: 883099, member: 53448"] [b]Ynt: 4x4 traktörlerde ön diferansiyel kilidi eksiği[/b] Arkadaşlar bu sınırlı kaydırmalı diferansiyel meselesini anlamak için öncelikle diferansiyelin çalışma prensibini anlamanız lazım. kısaca şöyle anlatmaya çalışayım. araç viraja girdiği zaman içeride kalan tekerleğin azalan devir sayısı kadar dışarıdaki tekerleğin devrini artırmak. görevi çok kısa şekliyle budur. tabi böyle bir sistemde tekerlegin biri yumuşak veya kaymaya müsait bir zemin bulduğu zaman iki katı hızla dönmeye başlar diğer tekerlek durur. Şimdi gelelim diferansiyel kilidine, diferansiyel kilidi iki tekerleğin hareketini birbirine bağlar. yani bağımsız çalışamazlar. diferansiyel kilitliyken direksiyonu döndürerek şansınızı fazla zorlarsanız diferansiyeli arkadan toplarsınız. bide sınırlı kaydırmalı diferansiyel var: bunun değişik isimleri var ama hepsinin işi aynı. yani bir tekerlek tam durup diğeri tam çalışmaz sistem buna müsade etmez. yani havadaki tekerlek çok rahat çalışamaz. ama çalışır. yerdeki tekerlekten daha fazla döner ama yerdeki tekerlek tamamen durmaz. faydalı olabildiysem ne mutlu bana [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
4x4 traktörlerde ön diferansiyel kilidi eksiği
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt