PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
5400 SERİSİ İLE İLLGİLİ
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ziyaretci83" data-source="post: 1047542" data-attributes="member: 57302"><p>Teoride öyle, pratikte benim bir tecrubem yok. Ben olsam bunu yaptiran ve dogru bilgi paylasimi yapan birisi olmadan motora anahtar vurmam. Buradaki pek cok arkadasla modifikasyon konusunda ayni fikri tasimiyoruz. Bana gore birsey orjinalinde varsa guzeldir. </p><p>Simdi diyecegimki daha cok hava ve yakit daha iyi yanma demek ayni zamandan daha fazla isi olusmasi demek, buda ekzost ve emme valflerine zarar verir mi? Yada daha cok egzost gazi cikisi olacak olmasi turbo devrini gereginden fazla arttirip bir soruna neden olurmu? Yada silindirde daha buyuk bir patlama olmasindan dolayi daha buyuk bir guc olusacak bu pistona, piston koluna krank a zarar verir mi? Sorulari cogaltabilirim... Bu traktor ureticisinin okadar muhendisi var okadar argesi var, okadar test yapiyorlar, 100 kusur binlik traktor yapmislar sirf maliyetten dolayimi intercooler koymamislar? Bunlar benim icin soru isareti olur herzaman ve ben kendi malimda yapmam. Yapana da birsey soyleyemem, bu olaya herkes farkli bakabilir. Ben muhendislik acisindan bakarim, bir baskasi performans acisindan bakar, digeri yakit sarfiyati der, birisi kullanim omru der. </p><p>Teoride mumkun, uygulayip uygulamamak size kalmis.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ziyaretci83, post: 1047542, member: 57302"] Teoride öyle, pratikte benim bir tecrubem yok. Ben olsam bunu yaptiran ve dogru bilgi paylasimi yapan birisi olmadan motora anahtar vurmam. Buradaki pek cok arkadasla modifikasyon konusunda ayni fikri tasimiyoruz. Bana gore birsey orjinalinde varsa guzeldir. Simdi diyecegimki daha cok hava ve yakit daha iyi yanma demek ayni zamandan daha fazla isi olusmasi demek, buda ekzost ve emme valflerine zarar verir mi? Yada daha cok egzost gazi cikisi olacak olmasi turbo devrini gereginden fazla arttirip bir soruna neden olurmu? Yada silindirde daha buyuk bir patlama olmasindan dolayi daha buyuk bir guc olusacak bu pistona, piston koluna krank a zarar verir mi? Sorulari cogaltabilirim... Bu traktor ureticisinin okadar muhendisi var okadar argesi var, okadar test yapiyorlar, 100 kusur binlik traktor yapmislar sirf maliyetten dolayimi intercooler koymamislar? Bunlar benim icin soru isareti olur herzaman ve ben kendi malimda yapmam. Yapana da birsey soyleyemem, bu olaya herkes farkli bakabilir. Ben muhendislik acisindan bakarim, bir baskasi performans acisindan bakar, digeri yakit sarfiyati der, birisi kullanim omru der. Teoride mumkun, uygulayip uygulamamak size kalmis. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
5400 SERİSİ İLE İLLGİLİ
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt