PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
5625 ve 5725 arasındaki 10 beygirlik güç hangi farklılıklarından meydana geliyor
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ozan_06" data-source="post: 142043" data-attributes="member: 895"><p><strong>Ynt: 5625 ve 5725 arasındaki 10 beygirlik güç hangi farklılıklarından meydana geliyor</strong></p><p></p><p>Ersanakyai Arkadaşım,</p><p>Öncelikle beni ikna etmek için uğraştığın için teşekkürler. Verdiğin bilgiler elbette burada bir çok arkadaşın işine yarayacaktır, bilgi paylaşıldıkça değerlidir. Şimdi DÜŞÜNEREK YAZMAK ile kastettiğim şu; otomotiv sektöründeki üreticilerin fabrika şartlarında DIN veya AISI standartlarında bir takım ölçümler yaparak hesapladığı güç değeri, sadece referans olarak kullanılabilecek teknik bir veridir. Önemli olan makinadan elde edilen güçtür. Nominal ölçülerde üretilmiş bir motorun, ideal ayarlar ile yapılan dynometer ölçümlerinde, farklı yöntemlerlede olsa krank milinin döndürme momenti ölçülebilir. Burada ölçülen torktur, birimi Nm dir. Tork değerinden motor gücü hesaplanabilir. Doğrudan gücü ölçen bir sisteminiz var mı onu bilmiyorum. Burada elde edilen değer, makinanın gücünü değil, motorun gücüdür. Elbette volandan sonra gelen bir eleman, önündeki ekipmanın gücünü değiştiremez, bu teknik olarak mümkün değil...Sonuçta fabrika verisi olan güç, gerçek güç değildir. Elinizdeki ekipmanın gücünü serviste ölçtürerek öğrenmek isterseniz, bu ölçüm tekerlekteki döndürme momentinden faydalanılarak bulunur. Gerçek güç budur. 85 beygir güç üreten bir motora akuple edilmiş bir şanzuman, %10 kayıba neden olursa, en çok 77,5 beygir elde edersin. </p><p>Neyse, fazla uzatıpta sıkıntı yaratmaya gerek yok.</p><p>Saygılarımla...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ozan_06, post: 142043, member: 895"] [b]Ynt: 5625 ve 5725 arasındaki 10 beygirlik güç hangi farklılıklarından meydana geliyor[/b] Ersanakyai Arkadaşım, Öncelikle beni ikna etmek için uğraştığın için teşekkürler. Verdiğin bilgiler elbette burada bir çok arkadaşın işine yarayacaktır, bilgi paylaşıldıkça değerlidir. Şimdi DÜŞÜNEREK YAZMAK ile kastettiğim şu; otomotiv sektöründeki üreticilerin fabrika şartlarında DIN veya AISI standartlarında bir takım ölçümler yaparak hesapladığı güç değeri, sadece referans olarak kullanılabilecek teknik bir veridir. Önemli olan makinadan elde edilen güçtür. Nominal ölçülerde üretilmiş bir motorun, ideal ayarlar ile yapılan dynometer ölçümlerinde, farklı yöntemlerlede olsa krank milinin döndürme momenti ölçülebilir. Burada ölçülen torktur, birimi Nm dir. Tork değerinden motor gücü hesaplanabilir. Doğrudan gücü ölçen bir sisteminiz var mı onu bilmiyorum. Burada elde edilen değer, makinanın gücünü değil, motorun gücüdür. Elbette volandan sonra gelen bir eleman, önündeki ekipmanın gücünü değiştiremez, bu teknik olarak mümkün değil...Sonuçta fabrika verisi olan güç, gerçek güç değildir. Elinizdeki ekipmanın gücünü serviste ölçtürerek öğrenmek isterseniz, bu ölçüm tekerlekteki döndürme momentinden faydalanılarak bulunur. Gerçek güç budur. 85 beygir güç üreten bir motora akuple edilmiş bir şanzuman, %10 kayıba neden olursa, en çok 77,5 beygir elde edersin. Neyse, fazla uzatıpta sıkıntı yaratmaya gerek yok. Saygılarımla... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
5625 ve 5725 arasındaki 10 beygirlik güç hangi farklılıklarından meydana geliyor
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt