PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
6120R
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1099595" data-attributes="member: 76199"><p>Euro muhabbetini gene yazalım.</p><p> </p><p> Turbo+Intercooler= E3 = S3 = T3</p><p> Turbo+EGR = E3B = S3B = T4i</p><p> Turbo+Intercooler+CRD = E3B = S3B = T4i</p><p> Turbo+EGR+CRD= E4A = S4A = T4f</p><p> Turbo+İntercooler+CRD+SCR+DOC+DPF= E4A = S4A = T4f</p><p></p><p> İntercooler iki çeşittir.</p><p> Air to Air İntercooler: Havadan havaya soğutmalı,önde petekli</p><p> Air to Water İntercooler: Havadan suya soğutmalı, petek yok.</p><p> EGR: egzoz gazı dönüşümü iki tipi var. İç EGR ve dış EGR</p><p> %6 ile %13 egzoz gazını pistona vererek %30 azotoksit gazını azaltır.</p><p> SCR azotoksit gazlarını Ad-Blue (%32 Üre çözeltisi) ile %5 egzoza karıştırarak su buharına dönüştürür.</p><p> DOC: Dizel oksidasyon katalizörü : Krom alaşımlı metaldir.Azotoksit gazlarını azot gazına çevirir.</p><p> DPF: Dizel partikül filtresi : Kalan parçacıkları yakalar.</p><p> Hı-SCR : %8 Ad-Blue yakıtını egzoza vererek EURO-5 temizliğinde egzoz sağlar.Ayrıca DOC ve DPF büyütülür.</p><p></p><p> Eski seride yalnız DOC varken yeni seriye DPF eklenmiş.DOC eski seride ve yeni seride değişmesi gerekmez.</p><p>Ad-Blue kullanımı bence gereksiz.Yalnız dışarıya giden tırlarda ihtiyaçtır.</p><p> Dediğiniz gibi motorda Euro 6 egzoz yok.</p><p> Turbo+İntercooler+EGR+DOC+DPF+Comman Rail ile EURO4 normlarını sağlar.DPF eklenerek iyileştirme yapılmış. </p><p> Bilginize arz ederim.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1099595, member: 76199"] Euro muhabbetini gene yazalım. Turbo+Intercooler= E3 = S3 = T3 Turbo+EGR = E3B = S3B = T4i Turbo+Intercooler+CRD = E3B = S3B = T4i Turbo+EGR+CRD= E4A = S4A = T4f Turbo+İntercooler+CRD+SCR+DOC+DPF= E4A = S4A = T4f İntercooler iki çeşittir. Air to Air İntercooler: Havadan havaya soğutmalı,önde petekli Air to Water İntercooler: Havadan suya soğutmalı, petek yok. EGR: egzoz gazı dönüşümü iki tipi var. İç EGR ve dış EGR %6 ile %13 egzoz gazını pistona vererek %30 azotoksit gazını azaltır. SCR azotoksit gazlarını Ad-Blue (%32 Üre çözeltisi) ile %5 egzoza karıştırarak su buharına dönüştürür. DOC: Dizel oksidasyon katalizörü : Krom alaşımlı metaldir.Azotoksit gazlarını azot gazına çevirir. DPF: Dizel partikül filtresi : Kalan parçacıkları yakalar. Hı-SCR : %8 Ad-Blue yakıtını egzoza vererek EURO-5 temizliğinde egzoz sağlar.Ayrıca DOC ve DPF büyütülür. Eski seride yalnız DOC varken yeni seriye DPF eklenmiş.DOC eski seride ve yeni seride değişmesi gerekmez. Ad-Blue kullanımı bence gereksiz.Yalnız dışarıya giden tırlarda ihtiyaçtır. Dediğiniz gibi motorda Euro 6 egzoz yok. Turbo+İntercooler+EGR+DOC+DPF+Comman Rail ile EURO4 normlarını sağlar.DPF eklenerek iyileştirme yapılmış. Bilginize arz ederim. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
John Deere
Teknik Bilgiler-Yorumlar
6120R
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt