PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Zetor
Teknik Bilgiler-Yorumlar
70-135 BG SATILIK ZETOR!
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="UÖZKAN.77" data-source="post: 733800" data-attributes="member: 46698"><p><strong>Ynt: 70-135 BG SATILIK ZETOR!</strong></p><p></p><p>Tüm zetorlarda HAVA standart. Zaten çıplak motoru standart olarak havalı üretiyor yıllardır..</p><p></p><p>Bunlarda ileri geriler debriyajlı. Gelirse yeni gelecek Forterra HSX ' lerde debriyajsız oldu. Power serisinde de debriyajsız..</p><p></p><p>80 ' likte direksiyonun solunda, 135 ' likte sağda vitesin yanında.</p><p></p><p>Modellere tekrar bakmak lazım. 2011 ' in sonunda ülkeye girdi diye biliyorum..</p><p></p><p><strong>Bu arada ön kepçe için acizane bikaç öneri;</strong></p><p><strong></strong></p><p>*Esaslı-ağır işlerde çalışacaksa KESİNLİKLE 4X4 olmalı </p><p></p><p>*Sadece 4x4 olması da yetmez Zetor 2008 sonrası zaten güçlü olan ön dingilin dayanımını daha da artırdı, bütün yükün bindiği ön dingil ÇOK güçlü olmalı</p><p></p><p>*İleri geri mümkünse debriyajsız ama KESİNLİKLE direksiyonun hemen solunda olmalı (JCB, Hidromek gibi..)</p><p></p><p>*Motor enine-boyuna şaseli kalıplı, ağır olmalı </p><p></p><p>*Kepçe ortadan bağlantıyla işin kolayına kaçılarak değil TAM ŞASE olmalı (burda 4x4 70 ' lik Hattat kepçe işinde ortadan ayrıldı!) </p><p>Zetorda kepçe için orta bağlantı yok diye üzülmüştüm. Kepçeci işimiz uzadı deyince, şimdi ÇOK mutluyum.. Ayrıntı atabilirim biraz karışık oldu ama gerçekten ÇOK önemli...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="UÖZKAN.77, post: 733800, member: 46698"] [b]Ynt: 70-135 BG SATILIK ZETOR![/b] Tüm zetorlarda HAVA standart. Zaten çıplak motoru standart olarak havalı üretiyor yıllardır.. Bunlarda ileri geriler debriyajlı. Gelirse yeni gelecek Forterra HSX ' lerde debriyajsız oldu. Power serisinde de debriyajsız.. 80 ' likte direksiyonun solunda, 135 ' likte sağda vitesin yanında. Modellere tekrar bakmak lazım. 2011 ' in sonunda ülkeye girdi diye biliyorum.. [b]Bu arada ön kepçe için acizane bikaç öneri; [/b] *Esaslı-ağır işlerde çalışacaksa KESİNLİKLE 4X4 olmalı *Sadece 4x4 olması da yetmez Zetor 2008 sonrası zaten güçlü olan ön dingilin dayanımını daha da artırdı, bütün yükün bindiği ön dingil ÇOK güçlü olmalı *İleri geri mümkünse debriyajsız ama KESİNLİKLE direksiyonun hemen solunda olmalı (JCB, Hidromek gibi..) *Motor enine-boyuna şaseli kalıplı, ağır olmalı *Kepçe ortadan bağlantıyla işin kolayına kaçılarak değil TAM ŞASE olmalı (burda 4x4 70 ' lik Hattat kepçe işinde ortadan ayrıldı!) Zetorda kepçe için orta bağlantı yok diye üzülmüştüm. Kepçeci işimiz uzadı deyince, şimdi ÇOK mutluyum.. Ayrıntı atabilirim biraz karışık oldu ama gerçekten ÇOK önemli... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Zetor
Teknik Bilgiler-Yorumlar
70-135 BG SATILIK ZETOR!
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt