PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Case IH
Teknik Bilgiler-Yorumlar
75 c intercooler uygulaması
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Ziyaretçi İpek" data-source="post: 1077642"><p>CASE'MİN ATLARI NASIL ÇEKİYOR?</p><p> 1 Beygir Güç=250 kg * 30,48 cm / 1 saniyedir.</p><p> 1 Beygir Güç= Tork(N.m) * Devir sayısı (rpm)/7121 Motor tork eğrisinde.</p><p> Nebraska motor test merkezinin sonuçlarını inceledim.JX 75 C için.</p><p> Tabloda 1000 devir 250 Nm 1300 devir 300 Nm %43 tork artışı 1500 devir 430 Nm 1840 devir %22 tork artışı 366 Nm 2300 devir 290 Nm. Motorun ortalama tork artışı %35 veriliyor.Değerleri yerine yazarsak </p><p> 250*1000/7121=35 hp 1000 devirde</p><p> 300*1300/7121=55 hp 1300 devirde</p><p> 365*1400/7121=72 hp 1400 devirde</p><p> 430*1500/7121=90 hp 1500 devirde TORK TEPESİ</p><p> 365*1840/7121=94 hp 1840 devirde GÜÇ TEPESİ</p><p> 290*2300/7121=94 hp 2300 devirde</p><p> 240*2750/7121=92 hp 2750 devirde</p><p> Bu sonuçlar motora hiç bir şey bağlanmamış çıplak motor sonuçlarıdır.</p><p> Motora radyatör,klima,hidrolik pompaları bağlanıyor.Bunlarda motordan güç alıyor.</p><p> Motorda EGR Egzoz Gazı Dönüşümü var.Bu sistem şöyle çalışıyor.</p><p> Havada %21 oksijen %78 azot %1 diğer gazlar var.Yanma sırasında egzozdan karbondioksit ve azot oksit gazları çıkıyor.Azot oksit gazları sera etkisine sahip olduğundan ozon tabakasını deliyor.Deneysel olarak görülmüş ki %10 civarı egzoz gazı yanma odasına soğutulup verilirse %30 azot oksit gazı azalıyor.Motorda su soğutmalı Egr cooler (egzoz gazı dönüşümü soğutucusu) var.%90 turbo %10 egzoz havası birleştirilip Egr cooler'da soğutulup motora veriliyor ve Euro 3B veya Tier 4 İnterim emisyonlu temiz egzoza sahip oluyoruz.</p><p> Motorda EGR olduğundan İntercooler'a (ara soğutucu) Aftercooler (son soğutucu) ya gerek yok.Bizim EGR cooler mevcuttur.Turbo ve EGR 1300-2300 devir arası etkin çalışıyor.Tarlada el gazını 1200 devir kullanınız.</p><p>Ayrıca turbo Waste Gate li Değişken geometrili yapıya sahiptir.</p><p> Motorlarda:</p><p> Turbo + İntercooler = Euro 3A = Stage 3A =Tier 3</p><p> Turbo + EGR = Euro 3B = Stage 3B = Tier 4 İnterim </p><p> Turbo + İntercooler + Common Rail Enjeksiyon = Euro 3B = Stage 3B = Tier 4 İnterim</p><p> Turbo + EGR + Common Rail = Euro 4 = Stage 4 = Tier 4 Final</p><p> Turbo + İntercooler + Comman Rail + SCR(seçici katalitik indirgeme) + DOC (Dizel oksidasyon katalizörü) + DPF (Dizel partikül filtresi) (AD BLUE Yakıtlı)= Euro 4 = Stage 4 = Tier 4 Final</p><p> Bazılarında ise dış EGR mevcut FPT motorların hepsinde iç EGR var.</p><p> Motorun özgül yakıt tüketimine bakarsak;</p><p> 1600 devirde 200 gr.kw/h</p><p> 1900 devirde 260 gr.kw/h</p><p> 2200 devirde 300 gr.kw/h</p><p> Powermix testi(karma) 260 gr.kw/h 'tir.</p><p> Beygir gücü başına en az yakıtı 1600 devirde vermektedir.</p><p></p><p> Köylü milletin efendisidir.</p><p> Umarım yeterince yardımcı olmuşumdur.İyi çalışmalar dilerim.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ziyaretçi İpek, post: 1077642"] CASE'MİN ATLARI NASIL ÇEKİYOR? 1 Beygir Güç=250 kg * 30,48 cm / 1 saniyedir. 1 Beygir Güç= Tork(N.m) * Devir sayısı (rpm)/7121 Motor tork eğrisinde. Nebraska motor test merkezinin sonuçlarını inceledim.JX 75 C için. Tabloda 1000 devir 250 Nm 1300 devir 300 Nm %43 tork artışı 1500 devir 430 Nm 1840 devir %22 tork artışı 366 Nm 2300 devir 290 Nm. Motorun ortalama tork artışı %35 veriliyor.Değerleri yerine yazarsak 250*1000/7121=35 hp 1000 devirde 300*1300/7121=55 hp 1300 devirde 365*1400/7121=72 hp 1400 devirde 430*1500/7121=90 hp 1500 devirde TORK TEPESİ 365*1840/7121=94 hp 1840 devirde GÜÇ TEPESİ 290*2300/7121=94 hp 2300 devirde 240*2750/7121=92 hp 2750 devirde Bu sonuçlar motora hiç bir şey bağlanmamış çıplak motor sonuçlarıdır. Motora radyatör,klima,hidrolik pompaları bağlanıyor.Bunlarda motordan güç alıyor. Motorda EGR Egzoz Gazı Dönüşümü var.Bu sistem şöyle çalışıyor. Havada %21 oksijen %78 azot %1 diğer gazlar var.Yanma sırasında egzozdan karbondioksit ve azot oksit gazları çıkıyor.Azot oksit gazları sera etkisine sahip olduğundan ozon tabakasını deliyor.Deneysel olarak görülmüş ki %10 civarı egzoz gazı yanma odasına soğutulup verilirse %30 azot oksit gazı azalıyor.Motorda su soğutmalı Egr cooler (egzoz gazı dönüşümü soğutucusu) var.%90 turbo %10 egzoz havası birleştirilip Egr cooler'da soğutulup motora veriliyor ve Euro 3B veya Tier 4 İnterim emisyonlu temiz egzoza sahip oluyoruz. Motorda EGR olduğundan İntercooler'a (ara soğutucu) Aftercooler (son soğutucu) ya gerek yok.Bizim EGR cooler mevcuttur.Turbo ve EGR 1300-2300 devir arası etkin çalışıyor.Tarlada el gazını 1200 devir kullanınız. Ayrıca turbo Waste Gate li Değişken geometrili yapıya sahiptir. Motorlarda: Turbo + İntercooler = Euro 3A = Stage 3A =Tier 3 Turbo + EGR = Euro 3B = Stage 3B = Tier 4 İnterim Turbo + İntercooler + Common Rail Enjeksiyon = Euro 3B = Stage 3B = Tier 4 İnterim Turbo + EGR + Common Rail = Euro 4 = Stage 4 = Tier 4 Final Turbo + İntercooler + Comman Rail + SCR(seçici katalitik indirgeme) + DOC (Dizel oksidasyon katalizörü) + DPF (Dizel partikül filtresi) (AD BLUE Yakıtlı)= Euro 4 = Stage 4 = Tier 4 Final Bazılarında ise dış EGR mevcut FPT motorların hepsinde iç EGR var. Motorun özgül yakıt tüketimine bakarsak; 1600 devirde 200 gr.kw/h 1900 devirde 260 gr.kw/h 2200 devirde 300 gr.kw/h Powermix testi(karma) 260 gr.kw/h 'tir. Beygir gücü başına en az yakıtı 1600 devirde vermektedir. Köylü milletin efendisidir. Umarım yeterince yardımcı olmuşumdur.İyi çalışmalar dilerim. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Case IH
Teknik Bilgiler-Yorumlar
75 c intercooler uygulaması
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt