PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Case IH
Fotoğraflar (Çekimler)
8053 gitti jxc55 geldi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Ziyaretçi İpek" data-source="post: 1076237"><p>Hayırlı olsun,kardeşim.Öncelikle lastik havalarını ayarlamalısın.Damperli römork kullanıyorsan önler 25 arkalar 25 psi olursa fazla zıplama yapmaz.Pulluk 3 12 tavsiye ederim.Balon lastik olduğundan kesek çiğnemez.</p><p>takviye 3 veya 4 1900 2000 devir çalışırsan motor açılır.1600 devir en düşük yakıt noktası.1500 devir tork tepesi 1840 devir güç tepesi 2300 devir güç sonu 1300 devir turbo ve EGR açışı 2300 devir turbo ve EGR devre dışı kalıyor.Malum kış radyatör suyunun bomesinede baktırsan faydalı olur.İyi çalışmalar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ziyaretçi İpek, post: 1076237"] Hayırlı olsun,kardeşim.Öncelikle lastik havalarını ayarlamalısın.Damperli römork kullanıyorsan önler 25 arkalar 25 psi olursa fazla zıplama yapmaz.Pulluk 3 12 tavsiye ederim.Balon lastik olduğundan kesek çiğnemez. takviye 3 veya 4 1900 2000 devir çalışırsan motor açılır.1600 devir en düşük yakıt noktası.1500 devir tork tepesi 1840 devir güç tepesi 2300 devir güç sonu 1300 devir turbo ve EGR açışı 2300 devir turbo ve EGR devre dışı kalıyor.Malum kış radyatör suyunun bomesinede baktırsan faydalı olur.İyi çalışmalar... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Case IH
Fotoğraflar (Çekimler)
8053 gitti jxc55 geldi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt