PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
8540 m yoldaki yakıtı (euro dizel)
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ceya023" data-source="post: 647203" data-attributes="member: 2401"><p><strong>Ynt: 8540 m yoldaki yakıtı (euro dizel)</strong></p><p></p><p></p><p>fend deki vario sisteminden kaynaklanıyor bu sistemde zaten motor düz yolda ivmelendikten sonra son hızını düşük devirlerde buluyor otomatik vario şanzıman ile makanik şanzımanlar bir olmaz.. ama tam yüklemelerde motora ortalama aynı güçteki traktörle yakın degerlerde yakıt tüketecektir. fakat inişlerde falan şanzıman otomatikmen devir oranlar farkını atırıp motor devrini düşürerek ilerleme süratini yakalayacagı için ekonomi yapacaktır..kullanıcının yakıt ekonomisi olarak sürüşte çok rolü olmuyor vario şanzımanda.. mesala mekanik şanzımanlı traktörlerde şöförün büyük rolü var yakıt tüketiminde.. örnegin devri sabit tutup inişlerde ve çıkışlarda uygun vitesleri seçmesi mekanik şanzımandada ekonomi yaptırır oldukca.. tabi mekanik şanzımanda yeterli vites ve vites aralıklarının olması lazım.. kubota yı örnegin 15-17 gaz aralıgında kullanmış olsaydı yahya abi oda 5kmde 1 litre anca yakıt tüketirdi.. traktörün maksimum güç devrinin üzerinde gaz vermek ekstra yakıt tüketimi demek 2600dd dir kubotanın maksimum güç devri ama tam gaz verince 2750 devrin üzerine çıkıyor. fendt ler keske ucuz olsaydıda herkes vario şanzıman kullanabilseydi.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ceya023, post: 647203, member: 2401"] [b]Ynt: 8540 m yoldaki yakıtı (euro dizel)[/b] fend deki vario sisteminden kaynaklanıyor bu sistemde zaten motor düz yolda ivmelendikten sonra son hızını düşük devirlerde buluyor otomatik vario şanzıman ile makanik şanzımanlar bir olmaz.. ama tam yüklemelerde motora ortalama aynı güçteki traktörle yakın degerlerde yakıt tüketecektir. fakat inişlerde falan şanzıman otomatikmen devir oranlar farkını atırıp motor devrini düşürerek ilerleme süratini yakalayacagı için ekonomi yapacaktır..kullanıcının yakıt ekonomisi olarak sürüşte çok rolü olmuyor vario şanzımanda.. mesala mekanik şanzımanlı traktörlerde şöförün büyük rolü var yakıt tüketiminde.. örnegin devri sabit tutup inişlerde ve çıkışlarda uygun vitesleri seçmesi mekanik şanzımandada ekonomi yaptırır oldukca.. tabi mekanik şanzımanda yeterli vites ve vites aralıklarının olması lazım.. kubota yı örnegin 15-17 gaz aralıgında kullanmış olsaydı yahya abi oda 5kmde 1 litre anca yakıt tüketirdi.. traktörün maksimum güç devrinin üzerinde gaz vermek ekstra yakıt tüketimi demek 2600dd dir kubotanın maksimum güç devri ama tam gaz verince 2750 devrin üzerine çıkıyor. fendt ler keske ucuz olsaydıda herkes vario şanzıman kullanabilseydi. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Teknik Bilgiler-Yorumlar
8540 m yoldaki yakıtı (euro dizel)
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt