PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Tarım Ürünleri
Tarla Bitkileri
Ayçiçeği
9 nisan ayçiçeğine start verdik
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1122920" data-attributes="member: 76199"><p>Yağlı balata kuyruk milinin dedesi JD 2130 direksiyon altında turuncu çekmeli aparatı var.1996 yılında MF de yağ banyolu ,Same de yağ banyolu sistem kullanmaya başladı.</p><p> Eski traktörlerde tek baskı vardı,sonradan çift baskılı olanlar çıktı.Yağlı sistemler gelişti.</p><p> Tek baskıda debriyajın iki kavrama noktası vardır.İlk basışta vitesi ayırır,tam sonuna kadar basıldığında kuyruk milini ayırır, kumanda kolu geçirilince ve debriyaj bırakılınca kuyruk mili çalışır.Dönüm başlarında debriyaja basılınca kuyruk mili durur,işçilik zorlaşır.Ford 3000 mesela</p><p> Çift baskıda debriyaja basılınca kuyruk mili durmaz.Yalnız ayırmak için sonuna kadar basmak ister.</p><p> MF de debriyaj ile alakası hiç yoktur.Basıçlı yağ sistemi açar ve kapar.Debriyaja basmadan kolu çek çalışır,indir durur.Balata yağ sıkıştırması ile devreye girer.</p><p> Avantajı el debriyajı bırakılırken hızlı bırakılırsa kapma yapabiliyor.Yağlı sistemler yumuşak kavrama yapar.Kullanım konforu sunar.Sistem yağı eksik kullanılmamalıdır.</p><p> Sistem yağı eksik olursa pompalar zarar görebilir.Hidrolik beyin sıkıntı yapabilir.</p><p> Balatalar debriyaj balatası büyüklüğündedir.Kulanıma bağlı olarak vites değiştirirken ne kadar balata kullanılıyorsa kuyruk mili kullanımında da aynı durum vardır.Motor devamlı kuyruk mili çalışan işlerde kullanılırsa yaklaşık debriyaj balatasıyla aynı zamanlarda biter.Genelde kullanıcılar bu durumda plaka kısmının tamamını değiştirir.</p><p> Kul yapısı hepsinin bir ömrü var.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1122920, member: 76199"] Yağlı balata kuyruk milinin dedesi JD 2130 direksiyon altında turuncu çekmeli aparatı var.1996 yılında MF de yağ banyolu ,Same de yağ banyolu sistem kullanmaya başladı. Eski traktörlerde tek baskı vardı,sonradan çift baskılı olanlar çıktı.Yağlı sistemler gelişti. Tek baskıda debriyajın iki kavrama noktası vardır.İlk basışta vitesi ayırır,tam sonuna kadar basıldığında kuyruk milini ayırır, kumanda kolu geçirilince ve debriyaj bırakılınca kuyruk mili çalışır.Dönüm başlarında debriyaja basılınca kuyruk mili durur,işçilik zorlaşır.Ford 3000 mesela Çift baskıda debriyaja basılınca kuyruk mili durmaz.Yalnız ayırmak için sonuna kadar basmak ister. MF de debriyaj ile alakası hiç yoktur.Basıçlı yağ sistemi açar ve kapar.Debriyaja basmadan kolu çek çalışır,indir durur.Balata yağ sıkıştırması ile devreye girer. Avantajı el debriyajı bırakılırken hızlı bırakılırsa kapma yapabiliyor.Yağlı sistemler yumuşak kavrama yapar.Kullanım konforu sunar.Sistem yağı eksik kullanılmamalıdır. Sistem yağı eksik olursa pompalar zarar görebilir.Hidrolik beyin sıkıntı yapabilir. Balatalar debriyaj balatası büyüklüğündedir.Kulanıma bağlı olarak vites değiştirirken ne kadar balata kullanılıyorsa kuyruk mili kullanımında da aynı durum vardır.Motor devamlı kuyruk mili çalışan işlerde kullanılırsa yaklaşık debriyaj balatasıyla aynı zamanlarda biter.Genelde kullanıcılar bu durumda plaka kısmının tamamını değiştirir. Kul yapısı hepsinin bir ömrü var. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Tarım Ürünleri
Tarla Bitkileri
Ayçiçeği
9 nisan ayçiçeğine start verdik
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt