PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
AGCO Türkiye Röportajı/MF vd..
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="UÖZKAN.77" data-source="post: 803898" data-attributes="member: 46698"><p><strong>Ynt: AGCO Türkiye Röportajı/MF vd..</strong></p><p></p><p>Rahat okunsun.. kısa kısa alıntıladım..</p><p></p><p>AGCOnun</p><p>Türkiyede bahtsız bir geçmişi var.</p><p>UZELin içinde yaşanan sıkıntılar</p><p>nedeniyle büyük pazar kayıplarımız</p><p>oldu. Pazarda %25 ile liderken geçen</p><p>yılları %5lerle kapattık. Şimdi</p><p>%7ler civarındayız, ama önümüzdeki</p><p>yıl istediğimiz seviyeye geleceğiz</p><p></p><p><strong>Traktörcü olmanın</strong></p><p><strong>gerçek şartı önce motorun olacak.</strong></p><p><strong>Bugün büyük markalara baktığınızda</strong></p><p><strong>hepsinin motoru vardır. Motoru olmayan</strong></p><p><strong>markalar ayakta kalamadılar.</strong> Bugün</p><p>yerli üreticilerin en büyük sıkıntısı</p><p>motordur. Çünkü ortalama traktörün</p><p>3de 1i motordur. Türkiyede son</p><p>7-8 ayda motor fiyatı %25 pahalandı.</p><p>Şuanda AGCO bütün serilerinde</p><p>Sisuya geçti.</p><p></p><p>Bizi diğer gruplardan ayıran en büyük özelliğimiz tarımın dışında başka işimiz olmamasıdır. New Holland, John Deerein iş makineleri vardır. AGCOnun tek işi tarım. 10 milyar dolar civarında ciromuz var ve 150 ülkede faaliyet gösteriyoruz.</p><p></p><p>Türkiyede Massey, Valtra, Fendt, Laverda iyi bilinen markalar. Masseyin geçmişi 1950lere, Fendtin geçmişi 1970lere dayanıyor. Laverda da aynı şekilde. En yenisi 2003te lisans sözleşmesi yapılan Valtradır. Bilinirliği en yaygın olan hiç şüphesiz Masseydir. Massey 2008e kadar UZEL üzerinden ürünlerini Türkiyeye dağıttı. Ama daha sonra aile içinde çıkan sıkıntılar nedeniyle Massey ayağı durdu. Ben de o tarihte şirketin genel müdürüydüm. Tabi 500 binin üzerinde parkı var ve bir taraftan Massey markalı ürettiğimiz traktörlerin garantisi bulunuyor. Bununla beraber İthal ettiğimiz traktörler var. Güçlü bir marka için büyük bir sıkıntı yaşandı. Bir süre beklendi, sonuç alınamayacağı anlaşılınca UZEL ile sözleşme feshedildi. Sonra kendi şirketimizi kurduk. 2011e kadar bu şekilde devam ettik. İlk faturayı 2009un ortalarında kestik. Tabi bütün bayi teşkilatı dağılmış, yeniden toparlanması gerek. Ciddi bir güven sorunu var, ne olacağını kimse bilmiyor. Daha önceki ürün gamı Türkiye şartlarına göre değiştirilmiş, bir anda o kayboldu. Alt grupta UZEL en büyük kaynağımızdı. Hem Türkiyede satılıyordu, hem ihraç ediliyordu. 075 grubunda bir anda ürünsüz kaldık. Bölgelerden ürün toplayarak bu sorunu giderdik.</p><p>Bizim 75 beygire kadar olan traktör ihtiyacımız Manisadan geliyor şuan. Buradaki fabrika 2010 yılında kuruldu ve 4 yıldır faaliyette. Bu yıl içerisinde boyahane devreye girecek. Kabinli traktörü de devreye alacağız. Tümüyle yerli kabin kullanacağız. Üretimde 3 kaynağımız var, ihtiyaç duyduğumuz traktörlerde. <strong>75 beygire kadar olanlar Manisadan, 3600 serisi dediğimiz traktörlerimiz İtalyadan, 5400, 5600, 6600, 7600, 8700 grubumuzda Fransadaki fabrikamızdan geliyor.</strong></p><p><strong></strong></p><p>Hedeflerimizi anlatmadan önce bir şeyin üzerini çizmek istiyorum. Biz yedek parçamızı Türkiyeden alıyoruz. 80 milyon dolarlık bir katma değer sağlıyoruz. Bu ilerleyen yıllarda 150 milyon dolara çıkacak.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="UÖZKAN.77, post: 803898, member: 46698"] [b]Ynt: AGCO Türkiye Röportajı/MF vd..[/b] Rahat okunsun.. kısa kısa alıntıladım.. AGCOnun Türkiyede bahtsız bir geçmişi var. UZELin içinde yaşanan sıkıntılar nedeniyle büyük pazar kayıplarımız oldu. Pazarda %25 ile liderken geçen yılları %5lerle kapattık. Şimdi %7ler civarındayız, ama önümüzdeki yıl istediğimiz seviyeye geleceğiz [b]Traktörcü olmanın gerçek şartı önce motorun olacak. Bugün büyük markalara baktığınızda hepsinin motoru vardır. Motoru olmayan markalar ayakta kalamadılar.[/b] Bugün yerli üreticilerin en büyük sıkıntısı motordur. Çünkü ortalama traktörün 3de 1i motordur. Türkiyede son 7-8 ayda motor fiyatı %25 pahalandı. Şuanda AGCO bütün serilerinde Sisuya geçti. Bizi diğer gruplardan ayıran en büyük özelliğimiz tarımın dışında başka işimiz olmamasıdır. New Holland, John Deerein iş makineleri vardır. AGCOnun tek işi tarım. 10 milyar dolar civarında ciromuz var ve 150 ülkede faaliyet gösteriyoruz. Türkiyede Massey, Valtra, Fendt, Laverda iyi bilinen markalar. Masseyin geçmişi 1950lere, Fendtin geçmişi 1970lere dayanıyor. Laverda da aynı şekilde. En yenisi 2003te lisans sözleşmesi yapılan Valtradır. Bilinirliği en yaygın olan hiç şüphesiz Masseydir. Massey 2008e kadar UZEL üzerinden ürünlerini Türkiyeye dağıttı. Ama daha sonra aile içinde çıkan sıkıntılar nedeniyle Massey ayağı durdu. Ben de o tarihte şirketin genel müdürüydüm. Tabi 500 binin üzerinde parkı var ve bir taraftan Massey markalı ürettiğimiz traktörlerin garantisi bulunuyor. Bununla beraber İthal ettiğimiz traktörler var. Güçlü bir marka için büyük bir sıkıntı yaşandı. Bir süre beklendi, sonuç alınamayacağı anlaşılınca UZEL ile sözleşme feshedildi. Sonra kendi şirketimizi kurduk. 2011e kadar bu şekilde devam ettik. İlk faturayı 2009un ortalarında kestik. Tabi bütün bayi teşkilatı dağılmış, yeniden toparlanması gerek. Ciddi bir güven sorunu var, ne olacağını kimse bilmiyor. Daha önceki ürün gamı Türkiye şartlarına göre değiştirilmiş, bir anda o kayboldu. Alt grupta UZEL en büyük kaynağımızdı. Hem Türkiyede satılıyordu, hem ihraç ediliyordu. 075 grubunda bir anda ürünsüz kaldık. Bölgelerden ürün toplayarak bu sorunu giderdik. Bizim 75 beygire kadar olan traktör ihtiyacımız Manisadan geliyor şuan. Buradaki fabrika 2010 yılında kuruldu ve 4 yıldır faaliyette. Bu yıl içerisinde boyahane devreye girecek. Kabinli traktörü de devreye alacağız. Tümüyle yerli kabin kullanacağız. Üretimde 3 kaynağımız var, ihtiyaç duyduğumuz traktörlerde. [b]75 beygire kadar olanlar Manisadan, 3600 serisi dediğimiz traktörlerimiz İtalyadan, 5400, 5600, 6600, 7600, 8700 grubumuzda Fransadaki fabrikamızdan geliyor. [/b] Hedeflerimizi anlatmadan önce bir şeyin üzerini çizmek istiyorum. Biz yedek parçamızı Türkiyeden alıyoruz. 80 milyon dolarlık bir katma değer sağlıyoruz. Bu ilerleyen yıllarda 150 milyon dolara çıkacak. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
AGCO Türkiye Röportajı/MF vd..
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt