PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Tarım Ürünleri
Bahçe Bitkileri
Zeytin
Ambalajlı zeytinyağı ihracatı 30 bin ton oldu
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Hermiyas" data-source="post: 796432" data-attributes="member: 41641"><p><strong>Ambalajlı zeytinyağı ihracatı 30 bin ton oldu</strong></p><p><strong>30 Ocak 2014 Perşembe 10:40</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Türk zeytinyağında ambalajlı ihracat, birkaç yılda 12-13 bin tonlardan 30 bin ton seviyesine yükseldi</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>BALIKESİR - İncir, Üzüm, Pamuk ve Yağlı Tohumlar Tarım Satış Kooperatifleri Birlikleri (TARİŞ) Zeytin ve Zeytinyağı Tarım Satış Kooperatifleri Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Cahit Çetin, 'Türk zeytinyağında ambalajlı ihracat, birkaç yılda 12-13 bin tonlardan 30 bin ton seviyesine yükseldi' dedi.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Edremit Ziraat Odasını ziyaret eden Çetin, Türk zeytinyağında markalı ve ambalajlı ihracatın giderek arttığını ve ürünlerin dünya pazarlarında daha fazla yer alması gerektiğini söyledi.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Markanın tüketiciye verilen bir taahhüt gibi olduğunu vurgulayan Çetin, 'Markalaşırsanız aranır bir ürün olursunuz. Sizi ararlar, rafta o markayı ararlar. O bakımdan öncelikle markalaşmak, Türk markalarının dünya piyasalarında tanınırlığının artması ve yaygınlaşması önemlidir' ifadesini kullandı.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Zeytinyağı üretiminde ihracatın önemine değinen Çetin, şöyle devam etti:</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>'Türk zeytinyağında ambalajlı ihracat, birkaç yılda 12-13 bin tonlardan 30 bin ton seviyesine yükseldi. Bu, Türk zeytinyağı için önemli bir gelişmedir ama bir İtalya seviyesine ulaşmamız çok zaman isteyecektir. 450-500 bin tonluk ihracat hedefine ulaşmamız pek kolay olmaz ama gayret edersek markalaşırsak neden olmasın. Çünkü bu pazarlara ulaşmanın yegane temeli, tamamen markalaşmadır.'</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Sağlık bakımından iç piyasada zeytinyağı tüketiminin ilk sırada bulunması gerektiğini dile getiren Çetin, Türk halkının, zeytinyağına daha fazla ve rahat ulaşmasının sağlanmasının önemli olduğunu bildirdi.</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>Zeytinyağının iç piyasada vatandaşlar tarafından yeterince tanınmamasının önemli bir eksiklik olarak dikkati çektiğini ifade eden Çetin, şöyle konuştu:</strong></p><p><strong></strong></p><p><strong>'Türk tüketicisinin zeytinyağını tanımasını sağlamak için kamu spotu niteliğinde reklamlar hazırlıyor, söylemler geliştiriyoruz. Çünkü zeytinyağı bir meyve suyudur. Her bölgede farklı karakterlerde ortaya çıkan karakterin ortaya konulması da zeytinyağının etiketiyle daha doğrusu nüfus kağıdıyla anlaşılır. Yani zeytinyağının mutlaka bir nüfus kağıdı, bir ölçüsü olması gerekli; meyve suyu olarak. Önümüzdeki yıllarda ciddi bir zeytinyağı pazarı umut ediyoruz ve hedefliyoruz.'</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hermiyas, post: 796432, member: 41641"] [b]Ambalajlı zeytinyağı ihracatı 30 bin ton oldu 30 Ocak 2014 Perşembe 10:40 Türk zeytinyağında ambalajlı ihracat, birkaç yılda 12-13 bin tonlardan 30 bin ton seviyesine yükseldi BALIKESİR - İncir, Üzüm, Pamuk ve Yağlı Tohumlar Tarım Satış Kooperatifleri Birlikleri (TARİŞ) Zeytin ve Zeytinyağı Tarım Satış Kooperatifleri Birliği Yönetim Kurulu Başkanı Cahit Çetin, 'Türk zeytinyağında ambalajlı ihracat, birkaç yılda 12-13 bin tonlardan 30 bin ton seviyesine yükseldi' dedi. Edremit Ziraat Odasını ziyaret eden Çetin, Türk zeytinyağında markalı ve ambalajlı ihracatın giderek arttığını ve ürünlerin dünya pazarlarında daha fazla yer alması gerektiğini söyledi. Markanın tüketiciye verilen bir taahhüt gibi olduğunu vurgulayan Çetin, 'Markalaşırsanız aranır bir ürün olursunuz. Sizi ararlar, rafta o markayı ararlar. O bakımdan öncelikle markalaşmak, Türk markalarının dünya piyasalarında tanınırlığının artması ve yaygınlaşması önemlidir' ifadesini kullandı. Zeytinyağı üretiminde ihracatın önemine değinen Çetin, şöyle devam etti: 'Türk zeytinyağında ambalajlı ihracat, birkaç yılda 12-13 bin tonlardan 30 bin ton seviyesine yükseldi. Bu, Türk zeytinyağı için önemli bir gelişmedir ama bir İtalya seviyesine ulaşmamız çok zaman isteyecektir. 450-500 bin tonluk ihracat hedefine ulaşmamız pek kolay olmaz ama gayret edersek markalaşırsak neden olmasın. Çünkü bu pazarlara ulaşmanın yegane temeli, tamamen markalaşmadır.' Sağlık bakımından iç piyasada zeytinyağı tüketiminin ilk sırada bulunması gerektiğini dile getiren Çetin, Türk halkının, zeytinyağına daha fazla ve rahat ulaşmasının sağlanmasının önemli olduğunu bildirdi. Zeytinyağının iç piyasada vatandaşlar tarafından yeterince tanınmamasının önemli bir eksiklik olarak dikkati çektiğini ifade eden Çetin, şöyle konuştu: 'Türk tüketicisinin zeytinyağını tanımasını sağlamak için kamu spotu niteliğinde reklamlar hazırlıyor, söylemler geliştiriyoruz. Çünkü zeytinyağı bir meyve suyudur. Her bölgede farklı karakterlerde ortaya çıkan karakterin ortaya konulması da zeytinyağının etiketiyle daha doğrusu nüfus kağıdıyla anlaşılır. Yani zeytinyağının mutlaka bir nüfus kağıdı, bir ölçüsü olması gerekli; meyve suyu olarak. Önümüzdeki yıllarda ciddi bir zeytinyağı pazarı umut ediyoruz ve hedefliyoruz.'[/b] [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Tarım Ürünleri
Bahçe Bitkileri
Zeytin
Ambalajlı zeytinyağı ihracatı 30 bin ton oldu
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt