PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ARKADSLAR HARIKA BIR ORTA SINIF TRAKTOR ICAT EDELIM
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="LORUOĞLU" data-source="post: 233616" data-attributes="member: 16973"><p><strong>Ynt: ARKADSLAR HARIKA BIR ORTA SINIF TRAKTOR ICAT EDELIM</strong></p><p></p><p>SEVGILI ARKADASLAR GUZEL BIR TRAKTOR ICAT ETTIM TARIFI BIRAZ UZUN OLDU SONUNA KADAR OKURSANIZ FAYDALI OLUR SANIRIM AYRICA BIR SUTUNA SIGMAYABILIR YORUM IKINCI SUTUNLARADA BKIN LUTFEN 1.MOTOR BOLUMU:Orjınalınden 6 sılındırlı toplamda 129 hp gucunde ama normal sartlarda 4 sılındır kullanan 76 hp bır motor artı turbo ve ıntercooller ılebereber 91hp motor olacak ama agır yuke gırdıgı zaman dıger ıkı sılındırde devreye elektronık gırecek ve 129 hp gıbı guclu bır motor olacak tıpkı CHRYSLER otomobillerde oldugu gıbı boylelıkle normal sartlarda yakıttan tasarruf eden cımrı ama guclu bır motorumuz olacak(Not:sılındır basına 19hp+15hpturbo+ıntercooller=129hp ;secenekler degıstırılebılır) serı bır krankla ve celık sekman pıston vesıboplarla halk tabırıyle cıgerlıve kolay hararet yapmayan yuksek torklu agır sartlarda bıle kolay kolay kesılmeyen son ana kadar yuksek guc uygulayan bır motor olmalıdır.2.ŞANZUMAN VE DIFRANSİYEL:16+16 MEKIK SANZUMAN YANI ILERIYE GITTIGI KADAR GERI GELEN HIZDA VE GUCTE OLMALI VITES KOLLARI YANDA SAG TARAFTA EN AZ 50 KM HIZ YAPABILEN VITES SECENEKLERIYLE VEVITESLER ARASINDA GECISLERDE COK YUMUSAK VE KOLAYLIK SAGLAYACAK HİDROLİK SİSTEME SAHİP ARTI BİR ŞANZIMAN DİŞLİSİYLEDE YOLA ÇIKTIĞI ZAMAN BELİRLİ BİR TONAJA KADAR ÖRNEĞİN ORTALAMA BİR TRAKTÖR 5000 KG DESEK 5000 KG DE ARKASINDAKİ YÜK DESEK 10000 KG YE KADAR OLAN YÜKLERDE YOLDA 70 KM HIZA ÇIKABİLECEK BİR ŞANZIMAN OLMALI VE VİTES ARALARI DA MOTORUN DEVRİNİ KAYBETTİRMEYECEK BUÇUK VİTES SİSTEMLİ MOTORDAN ALDIĞI GÜCÜ KAYBETTİRMEDEN BİRE BİR DEFRANSİYELE ULASTIRACAK BIR SSTEM OLMALI DEFRANSIYELDE OYLE BIR SISTEM OLMALIKI BELIRLI BIR YUK VE BASINCA KADAR PATINAJ YAPMAMALI AMA PATINAJ PEDALI OLMALI SAGA SOLA DONUSLERDE EN KISA MESAFEDE DONUS OLASILIGI SAGLAYACAK ANI DONUS SISTEMINE SAHIP OLMALI KUYRUK MILINDE DEVIR SECENEGI OLMALI 540-750-1000 dv/dk SECENEKLERIYLE SURUNGEN SANZUMANA GEREK KALMAMALI DEFRANSIYELIN ARKADA OLDUGUNU DUSUNURSEK MALZEME KALINLIGI ILE EN AZ 10 TON YUKTE BILE IKI TEKERLEKLI ROMORKLARLA KULLANIM KOLAYLIGI SAGLAMALI SANZUMANDA ARAZI VE YOLSECENEKLERI AYNI VITES KOLUYLA DEGISTIRILMELI PATINAJ DURUMLARINDA 4X4wd HER AKSA % 25 GUC DAGITARAK PATINAJI ONLEMELI ISTENILDIGINDE DEFRANSIYEL KILIDIYLE TUM TEKERLEKLERIN ESIT GUCE ULASMASI SAGLANMALIDIR.SANZUMAN JOYSTIK VITESLE DEBRİYAJA BASMAYA GEREK KALMADAN ILERI GERI VE SAGA SOLA HAREKETLERIYLE ON VE ARKA AKSLARIN BIRLESME VE AYRILMA KOLAYLIGINI SAGLAMALI PATINAJ VE KAYMA DURUMLARINDA ISTEGE BAGLI OLARAK ON VE ARKA CEKISLERE GECME IMKANI SAGLAMALI(orneklerı askerıyede kullanılan LAND ROWER marka jiplerde var). 3.FREN SISTEMİ:4x4 veya 4x2 olsada hıdrolık fren +abs+asr olmalı tabıkı mevcut tum dıngıllerde munkun olan en uzun omurlu yag banyolu dısk frenler olmalı agır yuklerde ve yuksek hızlarda kolay hakımıyet saglamalı dık yokuslarda dahı kaymayı onleyecek bır fren sıstemı olmalıfren pedalları askı tıp olmalı sag sol ayrımı yaptıgımızda 4x4 wd sadece arka tekerleklere hakım olmalı on cekısle arka yı ayırabılmelı otamatık olarak ve kuru duzenlerdekı gıbı sık sık fren ayarı ıstememelıdır otomobıl gıbı balatalar bitene kadar tek ayar yetmelıdır el fren sıstemı arkadakı balatalara ondekı tekerleklerede saft yoluyla hakım olmalıdır.4.ÖN DÜZEN DIREKSİYON SİMİDİ VE TEKERLEKLER:Ön düzende dıreksıyon sıstemı yarı otamatık hıdrolık olmalıki olası hıdrolık hortum patlamalarında kara duzene gecmelı rot koluyla bızı servıse kadar getırmelı yolda burakmamalı dıreksıyon sımıt turu 4 tam tur olalıve sımıt kucuk olmalıkı serı manevra kabılıyetı olalı on duzende teker acıları en az 75 -80 derece donmelıkı tarlada kısa manevralara ımkan vermelı on tekerlekler tıpkı greyderlerdekı gıbı saga sola yan yatmalı kı egımlı arazılerde on taraf hakımıyeını kaybetmemelidir.Ayrıca arka tekerleklerde iş makinelarındaki gibi dıreksıyon sıstemı olmalı arka tarafın kaygan zemınlerde donuslerde hakımıyet kaybına yol amcası onlenmelıdır tekerlekler radial olmalı güce ve yakıta faydası olmalı traktorun gucune ve govde agırlıgına gore ıdeal olmalı motoru hantallastırmamalıdır ek agırlık atılabılecek jantlar olmalı on ve arka tekerlekler kolaylıkla cesıtli inçlerde yapaılcak iş durumuna gore genıslik ayarı yapılabılmelıdır.5.HİDROLİK KOLLARI:5000 kg yük kapasiteli olmalı ayrıca hıdrolık kolları govde ıcınden pompa ıle degıl dısardan yerlestırılmiş ozel valflerle kullanılmalı ve bu valfler tıpkı iş makineleri gıbı hem yere dogru hem yukarı dogru basınc yapabılmelıkı olası arka ekıpmanları tarlada askıya alma durumunda askıdan kurtulmada fayda saglamalı ayrıca tarla surumunde ekıpmanıı toprak ıcınde hep aynı iş derınlıgınde gıtmesını saglayarak hassasıyetıyle yumusak zemınlerde anı dalmaları sert zemınlerde ekıpmanın toprak uzerınde gıtmesınıde engellemelıdır boylece duzgun ve verımlı bır tarla ve toprak işlenmesını saglamalıdır tum bunlarıda serı sekılde yapmalıdır.4 valf cıkıslı olmalı tam bagımsız hıdrolık kaldırma sıstemı ve hassasıyetıyle manuel durumlarda mılımetrık calısmalı askı kolları gergı zıncırlerıyle kullanılmalı her turlu ekıpmanı kullanırken montaj kolaylıgı saglayarak hareket kabılıyetı olmalıdır askı kolları manuel olarak ıstedıgımız hızda ınıp kalkmalıdır.6.KONFOR VE GÖRÜNÜM:Orijinal kabin içi genişligiyle 3 kişi için rahat yolculuk saglamalı üstün düzeyde guvenlı olmalı (kaza durumlarına karsı ) gorus acısı her yonden rahat olmalı on arka ve yan camlarda tek kumandadan hareket eden cam sıleceklerı olmalıki kış sartlarında ve tozlu sartlarda dış gorusu engellememelı klimalı olmalı yuksek dıs aydınlatma imkanı olmalı tarla calısmalarında tozdan ve sıcaktan etkılenmeyecek sekılde kapalı durumda calısabılmek ıcın klımadn faydalanılmalı kabın ıcındekı dıs ekıpman kontrol kolları veya levyelerının aynıları kabın dısındada olmalı motorda mydana gelecek arızalar durumunda parcalamaya gerek klmadan tek parca halınde motor uzerınden ayrılarak arıza gıderılmesı saglanmalıdır gorunun olarak motora uygun renk kafıyesınde olmalı tezat renklerle trafıkte dıkkat cekmemelıdır ıcerısınde yuksek kalıtede bır muzık sıstemı olmalı yuksek iç aydınlatma ile gece calısmalarında kabın ıcı kullanımda kolaylık saglamalı koltuk ve dıreksıyon yukseklık ayarları olmalı (koltuk kıloya gore otamatık ayarlanmalı) traktorumuze en ıyı hakımıyetı saglamamızda yardımcı olmalıdırlar aynı zamanda traktor taban zemınınde olusan hareketlerı patınaj kayma savrulma yana yatma gıbı durmlar hıssedebılecegımız sekılde amortısor sıstemı olmalı traktor 45 derece acıyla yan yattıgında bıle mumkun oldugunca motor uzerınde dık durmalı boyutlarıylada her turlu tarım alet ve kıpmanını kullanmamıza yardımcı olmalıdır kabıne tozlu sartlar ıcın uygun bır yerıne yapılan bır hava tupuyle (motordan hareket alarak hava dolması saglanan) iç temizlik saglanmalıdır (ERTUGRUL BICERDÖVERLER de var).Gün boyu yapılan tarla calısmaları için soguk ve sıcak su dolabı ve cay makınası gıbı soforun yorgunlugunu ve sıtresını alacak ekıpmanlar olmalıdır.7.GENEL ÖZELLİKLER:Yakıtta cimri gucte ustun atik ve manevra kabiliyeti yüksek(OK GİBİ FIRLAYAN YAY GİBİ ZIPLAYAN) yedek parcası bol ve ucuz parca ve malzeme kalıtesı ve servıs kolaylıgı saglamalı durusuyla heybetlı ve kendıne ımrendıren rakıplerını kıskandıran ama boburlenmeyen genel fıyatıyla BİZ TÜRK ÇİFTÇİSİ’nin kolaylıkla ulasabılecegi durumda olmalı üstün performans ve kalıtesını yıllarca surdurerek babadan ogula gececek sekılde dızayn edılmelı sahıbının her zaman ve her alanda daima yuzunu guldurerek BOL KAZANC VE YUKSEK ÜRÜN VERİMİNE katkı saglamalıdır (Not:Tüm bunlardan sonra traktörün adıda LORU olursa benım için ayrı mutluluk olur) SAYGILARIMLA SUNARIM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LORUOĞLU, post: 233616, member: 16973"] [b]Ynt: ARKADSLAR HARIKA BIR ORTA SINIF TRAKTOR ICAT EDELIM[/b] [color=red][/color]SEVGILI ARKADASLAR GUZEL BIR TRAKTOR ICAT ETTIM TARIFI BIRAZ UZUN OLDU SONUNA KADAR OKURSANIZ FAYDALI OLUR SANIRIM AYRICA BIR SUTUNA SIGMAYABILIR YORUM IKINCI SUTUNLARADA BKIN LUTFEN 1.MOTOR BOLUMU:Orjınalınden 6 sılındırlı toplamda 129 hp gucunde ama normal sartlarda 4 sılındır kullanan 76 hp bır motor artı turbo ve ıntercooller ılebereber 91hp motor olacak ama agır yuke gırdıgı zaman dıger ıkı sılındırde devreye elektronık gırecek ve 129 hp gıbı guclu bır motor olacak tıpkı CHRYSLER otomobillerde oldugu gıbı boylelıkle normal sartlarda yakıttan tasarruf eden cımrı ama guclu bır motorumuz olacak(Not:sılındır basına 19hp+15hpturbo+ıntercooller=129hp ;secenekler degıstırılebılır) serı bır krankla ve celık sekman pıston vesıboplarla halk tabırıyle cıgerlıve kolay hararet yapmayan yuksek torklu agır sartlarda bıle kolay kolay kesılmeyen son ana kadar yuksek guc uygulayan bır motor olmalıdır.2.ŞANZUMAN VE DIFRANSİYEL:16+16 MEKIK SANZUMAN YANI ILERIYE GITTIGI KADAR GERI GELEN HIZDA VE GUCTE OLMALI VITES KOLLARI YANDA SAG TARAFTA EN AZ 50 KM HIZ YAPABILEN VITES SECENEKLERIYLE VEVITESLER ARASINDA GECISLERDE COK YUMUSAK VE KOLAYLIK SAGLAYACAK HİDROLİK SİSTEME SAHİP ARTI BİR ŞANZIMAN DİŞLİSİYLEDE YOLA ÇIKTIĞI ZAMAN BELİRLİ BİR TONAJA KADAR ÖRNEĞİN ORTALAMA BİR TRAKTÖR 5000 KG DESEK 5000 KG DE ARKASINDAKİ YÜK DESEK 10000 KG YE KADAR OLAN YÜKLERDE YOLDA 70 KM HIZA ÇIKABİLECEK BİR ŞANZIMAN OLMALI VE VİTES ARALARI DA MOTORUN DEVRİNİ KAYBETTİRMEYECEK BUÇUK VİTES SİSTEMLİ MOTORDAN ALDIĞI GÜCÜ KAYBETTİRMEDEN BİRE BİR DEFRANSİYELE ULASTIRACAK BIR SSTEM OLMALI DEFRANSIYELDE OYLE BIR SISTEM OLMALIKI BELIRLI BIR YUK VE BASINCA KADAR PATINAJ YAPMAMALI AMA PATINAJ PEDALI OLMALI SAGA SOLA DONUSLERDE EN KISA MESAFEDE DONUS OLASILIGI SAGLAYACAK ANI DONUS SISTEMINE SAHIP OLMALI KUYRUK MILINDE DEVIR SECENEGI OLMALI 540-750-1000 dv/dk SECENEKLERIYLE SURUNGEN SANZUMANA GEREK KALMAMALI DEFRANSIYELIN ARKADA OLDUGUNU DUSUNURSEK MALZEME KALINLIGI ILE EN AZ 10 TON YUKTE BILE IKI TEKERLEKLI ROMORKLARLA KULLANIM KOLAYLIGI SAGLAMALI SANZUMANDA ARAZI VE YOLSECENEKLERI AYNI VITES KOLUYLA DEGISTIRILMELI PATINAJ DURUMLARINDA 4X4wd HER AKSA % 25 GUC DAGITARAK PATINAJI ONLEMELI ISTENILDIGINDE DEFRANSIYEL KILIDIYLE TUM TEKERLEKLERIN ESIT GUCE ULASMASI SAGLANMALIDIR.SANZUMAN JOYSTIK VITESLE DEBRİYAJA BASMAYA GEREK KALMADAN ILERI GERI VE SAGA SOLA HAREKETLERIYLE ON VE ARKA AKSLARIN BIRLESME VE AYRILMA KOLAYLIGINI SAGLAMALI PATINAJ VE KAYMA DURUMLARINDA ISTEGE BAGLI OLARAK ON VE ARKA CEKISLERE GECME IMKANI SAGLAMALI(orneklerı askerıyede kullanılan LAND ROWER marka jiplerde var). 3.FREN SISTEMİ:4x4 veya 4x2 olsada hıdrolık fren +abs+asr olmalı tabıkı mevcut tum dıngıllerde munkun olan en uzun omurlu yag banyolu dısk frenler olmalı agır yuklerde ve yuksek hızlarda kolay hakımıyet saglamalı dık yokuslarda dahı kaymayı onleyecek bır fren sıstemı olmalıfren pedalları askı tıp olmalı sag sol ayrımı yaptıgımızda 4x4 wd sadece arka tekerleklere hakım olmalı on cekısle arka yı ayırabılmelı otamatık olarak ve kuru duzenlerdekı gıbı sık sık fren ayarı ıstememelıdır otomobıl gıbı balatalar bitene kadar tek ayar yetmelıdır el fren sıstemı arkadakı balatalara ondekı tekerleklerede saft yoluyla hakım olmalıdır.4.ÖN DÜZEN DIREKSİYON SİMİDİ VE TEKERLEKLER:Ön düzende dıreksıyon sıstemı yarı otamatık hıdrolık olmalıki olası hıdrolık hortum patlamalarında kara duzene gecmelı rot koluyla bızı servıse kadar getırmelı yolda burakmamalı dıreksıyon sımıt turu 4 tam tur olalıve sımıt kucuk olmalıkı serı manevra kabılıyetı olalı on duzende teker acıları en az 75 -80 derece donmelıkı tarlada kısa manevralara ımkan vermelı on tekerlekler tıpkı greyderlerdekı gıbı saga sola yan yatmalı kı egımlı arazılerde on taraf hakımıyeını kaybetmemelidir.Ayrıca arka tekerleklerde iş makinelarındaki gibi dıreksıyon sıstemı olmalı arka tarafın kaygan zemınlerde donuslerde hakımıyet kaybına yol amcası onlenmelıdır tekerlekler radial olmalı güce ve yakıta faydası olmalı traktorun gucune ve govde agırlıgına gore ıdeal olmalı motoru hantallastırmamalıdır ek agırlık atılabılecek jantlar olmalı on ve arka tekerlekler kolaylıkla cesıtli inçlerde yapaılcak iş durumuna gore genıslik ayarı yapılabılmelıdır.5.HİDROLİK KOLLARI:5000 kg yük kapasiteli olmalı ayrıca hıdrolık kolları govde ıcınden pompa ıle degıl dısardan yerlestırılmiş ozel valflerle kullanılmalı ve bu valfler tıpkı iş makineleri gıbı hem yere dogru hem yukarı dogru basınc yapabılmelıkı olası arka ekıpmanları tarlada askıya alma durumunda askıdan kurtulmada fayda saglamalı ayrıca tarla surumunde ekıpmanıı toprak ıcınde hep aynı iş derınlıgınde gıtmesını saglayarak hassasıyetıyle yumusak zemınlerde anı dalmaları sert zemınlerde ekıpmanın toprak uzerınde gıtmesınıde engellemelıdır boylece duzgun ve verımlı bır tarla ve toprak işlenmesını saglamalıdır tum bunlarıda serı sekılde yapmalıdır.4 valf cıkıslı olmalı tam bagımsız hıdrolık kaldırma sıstemı ve hassasıyetıyle manuel durumlarda mılımetrık calısmalı askı kolları gergı zıncırlerıyle kullanılmalı her turlu ekıpmanı kullanırken montaj kolaylıgı saglayarak hareket kabılıyetı olmalıdır askı kolları manuel olarak ıstedıgımız hızda ınıp kalkmalıdır.6.KONFOR VE GÖRÜNÜM:Orijinal kabin içi genişligiyle 3 kişi için rahat yolculuk saglamalı üstün düzeyde guvenlı olmalı (kaza durumlarına karsı ) gorus acısı her yonden rahat olmalı on arka ve yan camlarda tek kumandadan hareket eden cam sıleceklerı olmalıki kış sartlarında ve tozlu sartlarda dış gorusu engellememelı klimalı olmalı yuksek dıs aydınlatma imkanı olmalı tarla calısmalarında tozdan ve sıcaktan etkılenmeyecek sekılde kapalı durumda calısabılmek ıcın klımadn faydalanılmalı kabın ıcındekı dıs ekıpman kontrol kolları veya levyelerının aynıları kabın dısındada olmalı motorda mydana gelecek arızalar durumunda parcalamaya gerek klmadan tek parca halınde motor uzerınden ayrılarak arıza gıderılmesı saglanmalıdır gorunun olarak motora uygun renk kafıyesınde olmalı tezat renklerle trafıkte dıkkat cekmemelıdır ıcerısınde yuksek kalıtede bır muzık sıstemı olmalı yuksek iç aydınlatma ile gece calısmalarında kabın ıcı kullanımda kolaylık saglamalı koltuk ve dıreksıyon yukseklık ayarları olmalı (koltuk kıloya gore otamatık ayarlanmalı) traktorumuze en ıyı hakımıyetı saglamamızda yardımcı olmalıdırlar aynı zamanda traktor taban zemınınde olusan hareketlerı patınaj kayma savrulma yana yatma gıbı durmlar hıssedebılecegımız sekılde amortısor sıstemı olmalı traktor 45 derece acıyla yan yattıgında bıle mumkun oldugunca motor uzerınde dık durmalı boyutlarıylada her turlu tarım alet ve kıpmanını kullanmamıza yardımcı olmalıdır kabıne tozlu sartlar ıcın uygun bır yerıne yapılan bır hava tupuyle (motordan hareket alarak hava dolması saglanan) iç temizlik saglanmalıdır (ERTUGRUL BICERDÖVERLER de var).Gün boyu yapılan tarla calısmaları için soguk ve sıcak su dolabı ve cay makınası gıbı soforun yorgunlugunu ve sıtresını alacak ekıpmanlar olmalıdır.7.GENEL ÖZELLİKLER:Yakıtta cimri gucte ustun atik ve manevra kabiliyeti yüksek(OK GİBİ FIRLAYAN YAY GİBİ ZIPLAYAN) yedek parcası bol ve ucuz parca ve malzeme kalıtesı ve servıs kolaylıgı saglamalı durusuyla heybetlı ve kendıne ımrendıren rakıplerını kıskandıran ama boburlenmeyen genel fıyatıyla BİZ TÜRK ÇİFTÇİSİ’nin kolaylıkla ulasabılecegi durumda olmalı üstün performans ve kalıtesını yıllarca surdurerek babadan ogula gececek sekılde dızayn edılmelı sahıbının her zaman ve her alanda daima yuzunu guldurerek BOL KAZANC VE YUKSEK ÜRÜN VERİMİNE katkı saglamalıdır (Not:Tüm bunlardan sonra traktörün adıda LORU olursa benım için ayrı mutluluk olur) SAYGILARIMLA SUNARIM [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
ARKADSLAR HARIKA BIR ORTA SINIF TRAKTOR ICAT EDELIM
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt