PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Genel
Teknoloji
aynı güçte , dizelde , otomobil dizellerinin torku tarktöre göre niye düşük....
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="nailyetek" data-source="post: 176979" data-attributes="member: 8099"><p><strong>Ynt: aynı güçte , dizelde , otomobil dizellerinin torku tarktöre göre niye düşük....</strong></p><p></p><p>Madem ki :S :S o halde varım. Atilla abi otomobillerde kullanılan motorlar ağırlık bakımından ve boyutları bakımından traktörlere oranla küçük olmak zorundadır. Bu motorlarda slindir hacimleri küçük tutulmak zorundadır. Ses düzeyi, ağırlık ve boyutları sınırlı olmak zorundadır ve birde titreşim durumu var tabiki. Bu motorlar genellikle elektronik ateşleme, turbo ve intercooler gibi güç arttırıcı eklentilerle güçlendirilmiştir. Motor devirleri traktör dizeline göre çok yüksek tutulmuştur. Yani bunlarda max.3000 dev/dk. yı geçenler bile vardır. Traktör dizellerinde ise motor aynı zamanda şase görevide görür. Bunların daha büyük ebatlarda olması silindir hacimlerinin de büyük olmasını ve düşük devirlerde max.tork a ulaşmasını sağlamıştır diye yorumluyorum. Saygılar..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nailyetek, post: 176979, member: 8099"] [b]Ynt: aynı güçte , dizelde , otomobil dizellerinin torku tarktöre göre niye düşük....[/b] Madem ki :S :S o halde varım. Atilla abi otomobillerde kullanılan motorlar ağırlık bakımından ve boyutları bakımından traktörlere oranla küçük olmak zorundadır. Bu motorlarda slindir hacimleri küçük tutulmak zorundadır. Ses düzeyi, ağırlık ve boyutları sınırlı olmak zorundadır ve birde titreşim durumu var tabiki. Bu motorlar genellikle elektronik ateşleme, turbo ve intercooler gibi güç arttırıcı eklentilerle güçlendirilmiştir. Motor devirleri traktör dizeline göre çok yüksek tutulmuştur. Yani bunlarda max.3000 dev/dk. yı geçenler bile vardır. Traktör dizellerinde ise motor aynı zamanda şase görevide görür. Bunların daha büyük ebatlarda olması silindir hacimlerinin de büyük olmasını ve düşük devirlerde max.tork a ulaşmasını sağlamıştır diye yorumluyorum. Saygılar.. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Genel
Teknoloji
aynı güçte , dizelde , otomobil dizellerinin torku tarktöre göre niye düşük....
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt