PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Genel
Teknoloji
aynı güçte , dizelde , otomobil dizellerinin torku tarktöre göre niye düşük....
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ali_kockaya" data-source="post: 177107" data-attributes="member: 7396"><p><strong>Ynt: aynı güçte , dizelde , otomobil dizellerinin torku tarktöre göre niye düşük....</strong></p><p></p><p>kuvvetin döndürme etkisine momentum denir.motorlarda bunun ismi tork tur.anahtarla sökülmeyen bir civata olduğunda anahtara bir demir boru yada demir çubuk takarız.sebebi civatayı sökmek için daha çok tork gerekir.biz.anahtarı sökmek için harcadığımız kuvveti demir çubuk sayesinde mesafeyi uzatarak gücü arttırmış oluruz.motorlarda volan ismi verilen demir bir kasnak vardır.bu bütün motorlarda olduğu gibi patoslarda balya makinelerinde vardır.bu motorun ürettiği torku biriktirir ve makinanın dengeli çalışmasını sağlar.otomobiller torku traktörlere göre azdır.çünkü otomobiller hızlandıkça bu kinetik enerjiyi kendi kütlelerinde toplarlar.bu denli yüksek torka ihtiyaçları yoktur.gel gelelim traktörler devamlı yüksek torka gereksinim duyarlar.çünkü motor devri düşsede hep aynı torku verirler.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ali_kockaya, post: 177107, member: 7396"] [b]Ynt: aynı güçte , dizelde , otomobil dizellerinin torku tarktöre göre niye düşük....[/b] kuvvetin döndürme etkisine momentum denir.motorlarda bunun ismi tork tur.anahtarla sökülmeyen bir civata olduğunda anahtara bir demir boru yada demir çubuk takarız.sebebi civatayı sökmek için daha çok tork gerekir.biz.anahtarı sökmek için harcadığımız kuvveti demir çubuk sayesinde mesafeyi uzatarak gücü arttırmış oluruz.motorlarda volan ismi verilen demir bir kasnak vardır.bu bütün motorlarda olduğu gibi patoslarda balya makinelerinde vardır.bu motorun ürettiği torku biriktirir ve makinanın dengeli çalışmasını sağlar.otomobiller torku traktörlere göre azdır.çünkü otomobiller hızlandıkça bu kinetik enerjiyi kendi kütlelerinde toplarlar.bu denli yüksek torka ihtiyaçları yoktur.gel gelelim traktörler devamlı yüksek torka gereksinim duyarlar.çünkü motor devri düşsede hep aynı torku verirler. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Genel
Teknoloji
aynı güçte , dizelde , otomobil dizellerinin torku tarktöre göre niye düşük....
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt