PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Genel
Teknoloji
aynı güçte , dizelde , otomobil dizellerinin torku tarktöre göre niye düşük....
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="okkangal" data-source="post: 177196" data-attributes="member: 470"><p><strong>Ynt: aynı güçte , dizelde , otomobil dizellerinin torku tarktöre göre niye düşük....</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>burada bu konulara kafa yormaya çalışmanız cahilliğinizin değil , aydınlığınızın göstergesidir... estagfrullah ... bizde bu konuları bilgeliğimizden değil mecburiyetimizden bilmekteyiz... </p><p></p><p></p><p>sonunda turnayı vurdun ... nforcer kardeşimizde malzeme konusunda doğru bir yorumda bulundu tebrşkler ... </p><p></p><p></p><p>otomobil motoru yüksek devir elde etmek amacı ile daha kısa biyel kollu ve kurs boyu kısa motorlardır ... bundan dılayıda aynen kaldıraçlarda olduğu gibi kranak miline uyguladıkları döndürme momenti azdır ... lakin birim zamandaki devir sayıları fazladır ... buda demek oluyorki daha fazla sürtünme ve birim zamanda daha fazla patlama yada ateşleme ... o nedenle ısıya çelikten daha fazla dayanıklı olan dayanıklı dediğim deformasyonu çelikten daha az olan ( uzama - kısalma ...vb ) aliminyum otomobil motorlarında tercih edimiştir... bunların yanı sıra aliminyumun çelikten hafif olmasıda çok önemli bir etkendir ... otomobilde hafif bir motor önemlidir ....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="okkangal, post: 177196, member: 470"] [b]Ynt: aynı güçte , dizelde , otomobil dizellerinin torku tarktöre göre niye düşük....[/b] burada bu konulara kafa yormaya çalışmanız cahilliğinizin değil , aydınlığınızın göstergesidir... estagfrullah ... bizde bu konuları bilgeliğimizden değil mecburiyetimizden bilmekteyiz... sonunda turnayı vurdun ... nforcer kardeşimizde malzeme konusunda doğru bir yorumda bulundu tebrşkler ... otomobil motoru yüksek devir elde etmek amacı ile daha kısa biyel kollu ve kurs boyu kısa motorlardır ... bundan dılayıda aynen kaldıraçlarda olduğu gibi kranak miline uyguladıkları döndürme momenti azdır ... lakin birim zamandaki devir sayıları fazladır ... buda demek oluyorki daha fazla sürtünme ve birim zamanda daha fazla patlama yada ateşleme ... o nedenle ısıya çelikten daha fazla dayanıklı olan dayanıklı dediğim deformasyonu çelikten daha az olan ( uzama - kısalma ...vb ) aliminyum otomobil motorlarında tercih edimiştir... bunların yanı sıra aliminyumun çelikten hafif olmasıda çok önemli bir etkendir ... otomobilde hafif bir motor önemlidir .... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Genel
Teknoloji
aynı güçte , dizelde , otomobil dizellerinin torku tarktöre göre niye düşük....
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt