PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Bilgi Kutusu
Balya Makinaları Bağlama Grubu ve Olası Düğüm Hataları
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="hpeker58" data-source="post: 1233829" data-attributes="member: 10566"><p>https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180801/43ca286a838129f8fa7006771fdeb39a.jpg</p><p></p><p>Piston ana hareket kolu(ağırlığın takılı olduğu) tam yukarıda yukarıda, aşağıya soğru baktığınız tam dik konumda olcacak.</p><p></p><p>2. numaralı bağlama hareket dişlisindeki 17 lik civataları lokma anahtar ile söküyoruz</p><p></p><p>1. numaralı balya ayar kolunu tam yukarı kaldırıyoruz.</p><p></p><p>böylece 3 numaralı dil tam boşa çıkmış oluyor.</p><p></p><p>2 numaralı bağlama hareket dişlisini sola doğru çeviriyoruz. tam tur yaptığında otomatik hareket kampanasının içindeki yaylı mandaldan çıt diye ses gelmesi lazım. ses geldiği an çevirmeyi bırakıyoruz deliklerin denk gelip gelmediğine bakıyoruz.</p><p></p><p>2-3 kez dişliyi çevirip 17 li civataların deliklere denk gelip gelmediğine bakalım.delikler denk geliyorsa civataları takıp sıkıyoruz.</p><p></p><p>daha sonra 3 numaralı dili elle bastırıp, 1 numaralı balya ayar kolunu aşağıya indiriyoruz. </p><p></p><p>makina çalışmaya hazırdır. </p><p></p><p>eğer 17 lik civataları sıktığımız delikler tam denk gelmiyorsa:</p><p></p><p>- piston ana hareket kolunun tam dik olup olmadığına bakıyoruz</p><p></p><p>-4 numaralı iğne kolu balata diskinin bilyalı mandala tam dayanıp dayanmadığına bakıyoruz. (buradaki konum doğru)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hpeker58, post: 1233829, member: 10566"] [IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180801/43ca286a838129f8fa7006771fdeb39a.jpg Piston ana hareket kolu(ağırlığın takılı olduğu) tam yukarıda yukarıda, aşağıya soğru baktığınız tam dik konumda olcacak. 2. numaralı bağlama hareket dişlisindeki 17 lik civataları lokma anahtar ile söküyoruz 1. numaralı balya ayar kolunu tam yukarı kaldırıyoruz. böylece 3 numaralı dil tam boşa çıkmış oluyor. 2 numaralı bağlama hareket dişlisini sola doğru çeviriyoruz. tam tur yaptığında otomatik hareket kampanasının içindeki yaylı mandaldan çıt diye ses gelmesi lazım. ses geldiği an çevirmeyi bırakıyoruz deliklerin denk gelip gelmediğine bakıyoruz. 2-3 kez dişliyi çevirip 17 li civataların deliklere denk gelip gelmediğine bakalım.delikler denk geliyorsa civataları takıp sıkıyoruz. daha sonra 3 numaralı dili elle bastırıp, 1 numaralı balya ayar kolunu aşağıya indiriyoruz. makina çalışmaya hazırdır. eğer 17 lik civataları sıktığımız delikler tam denk gelmiyorsa: - piston ana hareket kolunun tam dik olup olmadığına bakıyoruz -4 numaralı iğne kolu balata diskinin bilyalı mandala tam dayanıp dayanmadığına bakıyoruz. (buradaki konum doğru)[/IMG] [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Bilgi Kutusu
Balya Makinaları Bağlama Grubu ve Olası Düğüm Hataları
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt