PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Balyalama-Paketleme Ekipmanları
Balya makinası garantisi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Emrah Aktaş" data-source="post: 1015668" data-attributes="member: 426"><p>Öncelikle geçmiş olsun...Garanti koşullarını ve maddeleri hukuki yönde sorgulamakta incelemekte fayda var böyle bir madde vs mevcut mu değil mi diye...Mevcut olduğunu zannetmemle beraber bahsettiğiniz ip markalarının bağlama grubuna zararı söz konusu değildir yani ilk defa duyuyorum...Artı üzerinden bu kadar süre geçtikten sonra aramalarının manası ne acaba aç mı kalmış servis kışın mı aklına gelmiş bu durumu NH müşteri hizmetlerine ivediklikle bildirmelisiniz...Bir de değişen parçanın tam olarak ne oldugunu söylermisiniz yada fotografı mevcut mu ? Hangi parça olduğunu söylerseniz servisin amacının ne oldugunu ben size söyliyeyim Mekanik (fabrikasyonel) sorun mu yoksa kullanıcı hatası mı oldugunu belirlemek adına buna ıhtıyacımız var...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emrah Aktaş, post: 1015668, member: 426"] Öncelikle geçmiş olsun...Garanti koşullarını ve maddeleri hukuki yönde sorgulamakta incelemekte fayda var böyle bir madde vs mevcut mu değil mi diye...Mevcut olduğunu zannetmemle beraber bahsettiğiniz ip markalarının bağlama grubuna zararı söz konusu değildir yani ilk defa duyuyorum...Artı üzerinden bu kadar süre geçtikten sonra aramalarının manası ne acaba aç mı kalmış servis kışın mı aklına gelmiş bu durumu NH müşteri hizmetlerine ivediklikle bildirmelisiniz...Bir de değişen parçanın tam olarak ne oldugunu söylermisiniz yada fotografı mevcut mu ? Hangi parça olduğunu söylerseniz servisin amacının ne oldugunu ben size söyliyeyim Mekanik (fabrikasyonel) sorun mu yoksa kullanıcı hatası mı oldugunu belirlemek adına buna ıhtıyacımız var... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Balyalama-Paketleme Ekipmanları
Balya makinası garantisi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt