PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Başak
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Başak 2047 Eko Yardım
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Fenix" data-source="post: 1407696" data-attributes="member: 93349"><p>3 yıldır başak 2047 T kullanıyoruz. Bahçe işleri için. Traktörün kronik bir hastalığı yok. Maksimum tork devri düşük olduğu için çok az mazot yakıyor. Zaten mazot deposunun 40 litre olmasından da belli. Kaldırma kapasitesi 1300 kilo. Kendisi 2 ton civarında. Benim arazi taşlı ve hafif rampa. 9 lu yaylı kültivatör (400 yada 500 kilo) benim eleman seri 1 ile kullanıyor. Tabi bahçe olduğu için derin sürüm yapmıyoruz, yabani ot mücadelesi için. Kuyruk mili oldukça güçlü. Bizde güçsan turbo atomizer ( 500 litre, hidroliğe takılı, makine 300 kilo, ilaç koyunca 800 kilo oluyor ön ağırlık ile kullanıyoruz yoksa rampada ön havaya kalkıyor. 145 lik komet pompa var ben özel yaptırdım güçsan a. 90 cm lik çift fanli, şanzımanlı ) i çok rahat çeviriyor. Söyle soliyeyim seri 1 vites ile sanziman yuksek devirde iken(atomizer in şanzıman ı) çok rahat ilaçlama yapıyor(traktör motoru1500 devir). Rampada dönme alanı dar yerlerde takviyeye düştüğü oluyor tabi. Kuyruk mili bağımsız. El frenine benzeyen ayrı bir kol var. Sanko holding bünyesinde olduğu için yedek parça sorunu yok. Zaten sarf malzemesi ( filtreler) piyasadaki ortalama malzemeler. Mesela yağ filtresi 502 Ford yağ filtresi .</p><p>Sanayici ile falan ahbap olmadık. 3 yıllık sürede sadece devirdaim pompası ses yaptı, onu değiştirdik. Sonalika motor var üstünde bence çok başarılı bir motor. Hindistan mali. Nüfusu 1 milyar 300 milyon olan Hindistan gibi fakir bir tarım ülkesi güzel bir motor üretmiş. Eski Perkins fabrikasında üretiliyor falan diyorlar ama bilmiyorum. Ben edindiğim tecrübeyi yazayım. Traktör de soğutma suyu her silindire bağımsız giriyor. Bu da randanli soğutma sağlıyor. Mesela Ford traktörlerde ( hepsinde mi bilmiyorum) soğutma suyu bir silindir den girer diğerlerini dolanır. Buda ilk silindir daha fazla soğurken son silindir daha az soğur. Silindirler arası isı farkı mazot parlama süresini mili saniye mertebesinde etkiler. Bu sürücüye yansımaz belki ama motor ömrü açısından etkili olabilir. Bu teknik bilgiyi motor ustaları söyledi. Ne kadar doğru bilmiyorum. Neyse, çukurovanın sıcağında çok iş yapıldı motor normal ısısının üstüne asla çıkmadı. Bizim işimizi fazlası ile görüyor. Oldukça memnunuz diyebilirim. Ben doktorum bu arada, traktörü eleman kullanıyor. Daha önce Ford, Fiat, john deere kullanmış . Başta başağa ön yargılı idi ama sonra sevdi. Başka merak ettiğiniz bir şey var ise yardımcı olurum..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fenix, post: 1407696, member: 93349"] 3 yıldır başak 2047 T kullanıyoruz. Bahçe işleri için. Traktörün kronik bir hastalığı yok. Maksimum tork devri düşük olduğu için çok az mazot yakıyor. Zaten mazot deposunun 40 litre olmasından da belli. Kaldırma kapasitesi 1300 kilo. Kendisi 2 ton civarında. Benim arazi taşlı ve hafif rampa. 9 lu yaylı kültivatör (400 yada 500 kilo) benim eleman seri 1 ile kullanıyor. Tabi bahçe olduğu için derin sürüm yapmıyoruz, yabani ot mücadelesi için. Kuyruk mili oldukça güçlü. Bizde güçsan turbo atomizer ( 500 litre, hidroliğe takılı, makine 300 kilo, ilaç koyunca 800 kilo oluyor ön ağırlık ile kullanıyoruz yoksa rampada ön havaya kalkıyor. 145 lik komet pompa var ben özel yaptırdım güçsan a. 90 cm lik çift fanli, şanzımanlı ) i çok rahat çeviriyor. Söyle soliyeyim seri 1 vites ile sanziman yuksek devirde iken(atomizer in şanzıman ı) çok rahat ilaçlama yapıyor(traktör motoru1500 devir). Rampada dönme alanı dar yerlerde takviyeye düştüğü oluyor tabi. Kuyruk mili bağımsız. El frenine benzeyen ayrı bir kol var. Sanko holding bünyesinde olduğu için yedek parça sorunu yok. Zaten sarf malzemesi ( filtreler) piyasadaki ortalama malzemeler. Mesela yağ filtresi 502 Ford yağ filtresi . Sanayici ile falan ahbap olmadık. 3 yıllık sürede sadece devirdaim pompası ses yaptı, onu değiştirdik. Sonalika motor var üstünde bence çok başarılı bir motor. Hindistan mali. Nüfusu 1 milyar 300 milyon olan Hindistan gibi fakir bir tarım ülkesi güzel bir motor üretmiş. Eski Perkins fabrikasında üretiliyor falan diyorlar ama bilmiyorum. Ben edindiğim tecrübeyi yazayım. Traktör de soğutma suyu her silindire bağımsız giriyor. Bu da randanli soğutma sağlıyor. Mesela Ford traktörlerde ( hepsinde mi bilmiyorum) soğutma suyu bir silindir den girer diğerlerini dolanır. Buda ilk silindir daha fazla soğurken son silindir daha az soğur. Silindirler arası isı farkı mazot parlama süresini mili saniye mertebesinde etkiler. Bu sürücüye yansımaz belki ama motor ömrü açısından etkili olabilir. Bu teknik bilgiyi motor ustaları söyledi. Ne kadar doğru bilmiyorum. Neyse, çukurovanın sıcağında çok iş yapıldı motor normal ısısının üstüne asla çıkmadı. Bizim işimizi fazlası ile görüyor. Oldukça memnunuz diyebilirim. Ben doktorum bu arada, traktörü eleman kullanıyor. Daha önce Ford, Fiat, john deere kullanmış . Başta başağa ön yargılı idi ama sonra sevdi. Başka merak ettiğiniz bir şey var ise yardımcı olurum.. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Başak
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Başak 2047 Eko Yardım
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt