PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Kubota
Fotoğraflar (Alıntılar)
BEYLER BOŞ GECMEYIN!! ' Yorumları alalım ltfn
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="körsaban" data-source="post: 1055228" data-attributes="member: 48453"><p>5 sılındır malıyetlı ve hassas uretım gerektırır subab ayarlaması zordur ama krankın donus acısını ne 2 ye nede 3 e boler 5 e boler yaklasık her piston 72 derecelık cevırme gorevı uslenır muazzam tork rezervı ve tork elde edılır en cok kullanılan arac Galiba ford transıt 5 cyl 3.2 lt 200 hplık dızel motordu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="körsaban, post: 1055228, member: 48453"] 5 sılındır malıyetlı ve hassas uretım gerektırır subab ayarlaması zordur ama krankın donus acısını ne 2 ye nede 3 e boler 5 e boler yaklasık her piston 72 derecelık cevırme gorevı uslenır muazzam tork rezervı ve tork elde edılır en cok kullanılan arac Galiba ford transıt 5 cyl 3.2 lt 200 hplık dızel motordu [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Kubota
Fotoğraflar (Alıntılar)
BEYLER BOŞ GECMEYIN!! ' Yorumları alalım ltfn
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt