PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Teknik Bilgiler-Yorumlar
BİR DİZEL MOTORUNUN PERFORMANS TESTİ İÇİN İKİ AŞAMALI MOTOR HARİTALAMA MODELLERİ
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1256861" data-attributes="member: 76199"><p><a href="https://44tuning.pl/ruszyla-sprzedaz-takze-wysylkowa-systemu-wylaczania-zaworow-egr-dla-rolnikow-czy-serwisantow-w-ciagnikach-john-deere-czy-claas-dpp-agri-egr-off-przeczytaj-co-zyskasz" target="_blank">https://44tuning.pl/ruszyla-sprzedaz-takze-wysylkowa-systemu-wylaczania-zaworow-egr-dla-rolnikow-czy-serwisantow-w-ciagnikach-john-deere-czy-claas-dpp-agri-egr-off-przeczytaj-co-zyskasz</a></p><p></p><p> EGR sistemini devre dışı bırakmanın faydaları şunlardır: düşük yanma, motorun daha istikrarlı gücü ve torku, motor ekipman ömrünün uzatılması (örneğin turboşarj, enjeksiyon sistemi).</p><p> EGR valfleri sürekli olarak 1500 dev / dak - 2000 dev / dak aralığında açarak motor aşırı ısınır ve daha fazla yakıt kullanarak zayıflar.</p><p>EGR soğutucusunun aşırı ısınması ve yanması, valflerin aşırı yanması veya aşırı ısınması, enjektörlerde veya yüksek basınç pompasında hasar olması gibi motor arızalarının nedenidir. </p><p> Motorlarda arıza teşhisi ve ölçüm yapılması, 1250'den 3500'e kadar olan çalışma saatlerinde EGR valfı çalışır durumdayken kopyalarda sık sık arızalar olduğunu gördük. Hem EGR sistemi hem de vana ile ilgili ve EGR sisteminin bağlı olduğu bileşenlerde meydana gelen bu hatalar büyük bir etkiye sahiptir (turboşarj, yüksek basınç pompası, enjektörler, EGR soğutucusu). Tamir masrafları birkaç ila on binlerce zlotiden bile değişebilir. Ek olarak, hiç kimse aşırı miktarda yakıt harcamaz, bu da genellikle saatte 2 ila 5 litreye ulaşır.</p><p>Bu nedenle, motorun ve aksesuarların kullanım ömrü, düşük yakıt tüketimi, daha istikrarlı güç ve tork özellikleri nedeniyle, arıza olmadığında EGR valfının çalışmasını durdurmaya değer.</p><p>- % 5-10 oranında yakıt tasarrufu</p><p>- motorun verimini% 5-10 civarında arttırmak</p><p>- %70'e varan daha uzun motor ömrü (2 Valf motorlar) </p><p>- daha kültürel olarak çalışmaları</p><p>- ağır saha çalışmalarında motorun daha az sıkması</p><p> Egzantrik milinin yeni motor ayarlarına göre şekli değişiyor.</p><p> SCR sistemi motorun kararlı çalışmasını etkiliyor.</p><p> Yakıt pompası zaafiyetleri var, motorla uyumlu değil.</p><p> Enjektörlerin püskürtme açısı değişkendir, ayar istiyor.</p><p> Sahada servis çalışmalarına ihtiyaç var.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1256861, member: 76199"] [url]https://44tuning.pl/ruszyla-sprzedaz-takze-wysylkowa-systemu-wylaczania-zaworow-egr-dla-rolnikow-czy-serwisantow-w-ciagnikach-john-deere-czy-claas-dpp-agri-egr-off-przeczytaj-co-zyskasz[/url] EGR sistemini devre dışı bırakmanın faydaları şunlardır: düşük yanma, motorun daha istikrarlı gücü ve torku, motor ekipman ömrünün uzatılması (örneğin turboşarj, enjeksiyon sistemi). EGR valfleri sürekli olarak 1500 dev / dak - 2000 dev / dak aralığında açarak motor aşırı ısınır ve daha fazla yakıt kullanarak zayıflar. EGR soğutucusunun aşırı ısınması ve yanması, valflerin aşırı yanması veya aşırı ısınması, enjektörlerde veya yüksek basınç pompasında hasar olması gibi motor arızalarının nedenidir. Motorlarda arıza teşhisi ve ölçüm yapılması, 1250'den 3500'e kadar olan çalışma saatlerinde EGR valfı çalışır durumdayken kopyalarda sık sık arızalar olduğunu gördük. Hem EGR sistemi hem de vana ile ilgili ve EGR sisteminin bağlı olduğu bileşenlerde meydana gelen bu hatalar büyük bir etkiye sahiptir (turboşarj, yüksek basınç pompası, enjektörler, EGR soğutucusu). Tamir masrafları birkaç ila on binlerce zlotiden bile değişebilir. Ek olarak, hiç kimse aşırı miktarda yakıt harcamaz, bu da genellikle saatte 2 ila 5 litreye ulaşır. Bu nedenle, motorun ve aksesuarların kullanım ömrü, düşük yakıt tüketimi, daha istikrarlı güç ve tork özellikleri nedeniyle, arıza olmadığında EGR valfının çalışmasını durdurmaya değer. - % 5-10 oranında yakıt tasarrufu - motorun verimini% 5-10 civarında arttırmak - %70'e varan daha uzun motor ömrü (2 Valf motorlar) - daha kültürel olarak çalışmaları - ağır saha çalışmalarında motorun daha az sıkması Egzantrik milinin yeni motor ayarlarına göre şekli değişiyor. SCR sistemi motorun kararlı çalışmasını etkiliyor. Yakıt pompası zaafiyetleri var, motorla uyumlu değil. Enjektörlerin püskürtme açısı değişkendir, ayar istiyor. Sahada servis çalışmalarına ihtiyaç var. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Teknik Bilgiler-Yorumlar
BİR DİZEL MOTORUNUN PERFORMANS TESTİ İÇİN İKİ AŞAMALI MOTOR HARİTALAMA MODELLERİ
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt