PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
biri bana bunu anlatsın...
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1438517" data-attributes="member: 76199"><p>TR6 , motor gücü yönetimi olarak ;</p><p>1400-1600 rpm arası yumuşak tork , yay şeklinde , 1600-2200 rpm sabit güç aralığı veriyor.</p><p>Tork, güç eğrisi kesişim devri 1950 rpm devirde bulunuyor.</p><p>Tarla vitesi 4. vites ile 3 metre dik rotovatörü 1950-2000 rpm motor devriyle çalıştırır.</p><p>Vites geçişleri 1600-1950 rpm aralığında 350 rpm zamanlama kayıplı motor ile yapılıyor.</p><p>Devir sabitleme 1. düğme , 1600 rpm , 2. düğme 2000 rpm devire sabitlenir.</p><p>Ağır tav koşullarında traktörden 2000 rpm de güç beklenir.</p><p>Fiat 80 66 S modelin vites geçişlerinin 1500-2200 rpm biraz daha daraltılmış şekilde 1600-1950 rpm aralığı kullanılır.</p><p>Otomatik vites geçişlerinde ise motorun 1950 rpm den 1600 rpm devire düştükten sonra vites düşmesi beklenir.</p><p>JD 6125R modelde 1900 rpm den 1400 rpm devire düşünce vites düşmesi gibidir.</p><p>Motorların zamanlama kayıpları , aktif yük dengeleme devir konumları farklıdır.</p><p>MF Phantom veya SDF motor kullanıcısı aktif devirleri 1200-1600 rpm tercih etti, hata yaptı.</p><p>Ford Agriculture, tarım kültürü , biraz daha büyük ebatlı traktör ve büyük ekipman tercih ediyor.</p><p>Sürücüler genelde 5 14" klasik pulluk kullandılar ve yumuşak toprak yapısı olduğundan tarla 7. ve 8. , yol 9. vites pullukta tercih edildi.</p><p>Bu traktöre 4 soklu 25" , uzun şase pulluk kullanıp , ön ağırlık olarak 1 ton ön hidrolikte kullanmak gerekiyordu.</p><p>Motor devri 1950 rpm devire sabitlenip tarla 6. vites max çeki vitesi ile kara toprak tarlada çalışabilir.</p><p>Mısır ve pancar tarlasında derin sürüm yapabilecek bir modeldir.</p><p>Ek güç arttırımı , tarla viteslerinde sadece kuyruk mili açıkken aktif olabiliyor ve yol viteslerinde 9. vitesten sonra aktif ek güç arttırımı devreye girebiliyor.</p><p>Ağır tav sürümlerde max çeki vitesi 6. ve 7. viteslerde ek güç arttırımı devreye alınmıyor.</p><p>Yazılım kullanıldığında ise motordan hep 1600 rpm de güç beklentisi içine giriliyor.</p><p>Motor sıkışmalarda 1300 rpm devirlere düşünce vites küçültüyor, istenmeyen bir durumdur.</p><p>Motorun ideal çalışma devir bölgesi kullanılamamıştır. </p><p>Mekanik aksamda 1200-1600 rpm arası aktif kullanılmaya, powershift vitesin senchromenchlerini , turbonun yeter basınç oluşturmasını sağlaması açısından uygun olmaz.</p><p>Motor gücü yönetimi beklentileriniz nasıldır?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1438517, member: 76199"] TR6 , motor gücü yönetimi olarak ; 1400-1600 rpm arası yumuşak tork , yay şeklinde , 1600-2200 rpm sabit güç aralığı veriyor. Tork, güç eğrisi kesişim devri 1950 rpm devirde bulunuyor. Tarla vitesi 4. vites ile 3 metre dik rotovatörü 1950-2000 rpm motor devriyle çalıştırır. Vites geçişleri 1600-1950 rpm aralığında 350 rpm zamanlama kayıplı motor ile yapılıyor. Devir sabitleme 1. düğme , 1600 rpm , 2. düğme 2000 rpm devire sabitlenir. Ağır tav koşullarında traktörden 2000 rpm de güç beklenir. Fiat 80 66 S modelin vites geçişlerinin 1500-2200 rpm biraz daha daraltılmış şekilde 1600-1950 rpm aralığı kullanılır. Otomatik vites geçişlerinde ise motorun 1950 rpm den 1600 rpm devire düştükten sonra vites düşmesi beklenir. JD 6125R modelde 1900 rpm den 1400 rpm devire düşünce vites düşmesi gibidir. Motorların zamanlama kayıpları , aktif yük dengeleme devir konumları farklıdır. MF Phantom veya SDF motor kullanıcısı aktif devirleri 1200-1600 rpm tercih etti, hata yaptı. Ford Agriculture, tarım kültürü , biraz daha büyük ebatlı traktör ve büyük ekipman tercih ediyor. Sürücüler genelde 5 14" klasik pulluk kullandılar ve yumuşak toprak yapısı olduğundan tarla 7. ve 8. , yol 9. vites pullukta tercih edildi. Bu traktöre 4 soklu 25" , uzun şase pulluk kullanıp , ön ağırlık olarak 1 ton ön hidrolikte kullanmak gerekiyordu. Motor devri 1950 rpm devire sabitlenip tarla 6. vites max çeki vitesi ile kara toprak tarlada çalışabilir. Mısır ve pancar tarlasında derin sürüm yapabilecek bir modeldir. Ek güç arttırımı , tarla viteslerinde sadece kuyruk mili açıkken aktif olabiliyor ve yol viteslerinde 9. vitesten sonra aktif ek güç arttırımı devreye girebiliyor. Ağır tav sürümlerde max çeki vitesi 6. ve 7. viteslerde ek güç arttırımı devreye alınmıyor. Yazılım kullanıldığında ise motordan hep 1600 rpm de güç beklentisi içine giriliyor. Motor sıkışmalarda 1300 rpm devirlere düşünce vites küçültüyor, istenmeyen bir durumdur. Motorun ideal çalışma devir bölgesi kullanılamamıştır. Mekanik aksamda 1200-1600 rpm arası aktif kullanılmaya, powershift vitesin senchromenchlerini , turbonun yeter basınç oluşturmasını sağlaması açısından uygun olmaz. Motor gücü yönetimi beklentileriniz nasıldır? [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Teknik Bilgiler-Yorumlar
biri bana bunu anlatsın...
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt