PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
BLOW OFF
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="qarizmatiqa" data-source="post: 437274" data-attributes="member: 24473"><p>Blow OFF Valfi vitesleri değiştirdiğnizde ya da yavaşladığınızda dakikada 100-150.000 kere dönen turbo tribünlerinin ani şekilde durup zarar görmesine engel olan ve çıkardığı Pshhhht sesi ile çevrediklerin dikkatlerini üzerine çeken bir sistemdir</p><p> Turbonun basıncını ayarlayan ya da onu direk olarak etkileyen bir sistem kesinlikle değildir.Turbo nun devreye girmesinden sonra ayağınız gazdan çekmeniz durumunda ya da vites atarken</p><p> Turbo tribünleri hala dönmeye devam etmektedir</p><p> Ayağınızı gazdan çektiğinizde gaz kelebeği kapanır ve motora giden hava durdurulur ve geri çevirir.Geri çevrilen hava tekrar turbo bıçaklarına gider ve ters basınç oluştuğu için ani şekilde durmalarına sebebiyet verir.</p><p> .Ayağınızı tekrar gaza bastığınızda ise kelebek tekrar açılır ve turbo tribünlerinin tekrar dönmeleri beklenir.Bu ancak, motorun yeterli dönme hızına ulaşana kadar gerçekleşebilir ve belirli devirlerde yeteri basıncı(boost) üretir.</p><p> Gaza basma ve Turbo tribünlerinin dönmeye başladığı, yeterli basınca ulaşıldığı ağna kadar ki geçen bu zamana Turbo Lag denilir.</p><p> Blow Off Valfi kelebekteki emişi algılar ve bir valf açarak aşırı basıncı bu valf vasıtasıyla atmosfere ya da valfin türlerine göre kademeli olarak atmosfere bırakır.</p><p> Bu esnada içeride sıkıştırılmış basınç olmadığı için Turbo bıçakları serbest şekilde dönmeye devam eder ve ani şekilde durmasının önüne geçilir</p><p> Bunun sonucu olarak tekrar gaza basmanız durumunda, turbo bıçakları zaten döner durumda olurlar ve bu da Turbo Lagını düşürür ve anlık güç kaybını önlemiş olur...</p><p><a href="http://www.youtube.com/watch?v=9p6np0diMt4#" target="_blank">Ford Focus Diesel Blow-off</a></p><p><a href="http://www.youtube.com/watch?v=rzhADMFfJSE&feature=related#" target="_blank">TDI 'Blow Off Valve'</a></p><p><a href="http://www.youtube.com/watch?v=HhfpLSygSk0&NR=1#" target="_blank">Ford Mondeo 2.2 ST TDCI Turbo Sound Like Dump Valve Wastegate</a></p><p><a href="http://www.youtube.com/watch?v=RXIutG3BluQ&feature=related#" target="_blank">yaris RS turbo</a></p><p><a href="http://www.youtube.com/watch?v=Au4XDDTzijo&feature=related#" target="_blank">Blow Off Valve</a></p><p><a href="http://www.youtube.com/watch?v=7Y2Im5sUeWA&feature=related#" target="_blank">Elektronik Blow Off Çufff Çufff www.kemaloto.com.avi</a></p><p><a href="http://www.youtube.com/watch?v=ehn3WzVMNE8&feature=related#" target="_blank">şahin doğan blow off - turbo sesi</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qarizmatiqa, post: 437274, member: 24473"] Blow OFF Valfi vitesleri değiştirdiğnizde ya da yavaşladığınızda dakikada 100-150.000 kere dönen turbo tribünlerinin ani şekilde durup zarar görmesine engel olan ve çıkardığı Pshhhht sesi ile çevrediklerin dikkatlerini üzerine çeken bir sistemdir Turbonun basıncını ayarlayan ya da onu direk olarak etkileyen bir sistem kesinlikle değildir.Turbo nun devreye girmesinden sonra ayağınız gazdan çekmeniz durumunda ya da vites atarken Turbo tribünleri hala dönmeye devam etmektedir Ayağınızı gazdan çektiğinizde gaz kelebeği kapanır ve motora giden hava durdurulur ve geri çevirir.Geri çevrilen hava tekrar turbo bıçaklarına gider ve ters basınç oluştuğu için ani şekilde durmalarına sebebiyet verir. .Ayağınızı tekrar gaza bastığınızda ise kelebek tekrar açılır ve turbo tribünlerinin tekrar dönmeleri beklenir.Bu ancak, motorun yeterli dönme hızına ulaşana kadar gerçekleşebilir ve belirli devirlerde yeteri basıncı(boost) üretir. Gaza basma ve Turbo tribünlerinin dönmeye başladığı, yeterli basınca ulaşıldığı ağna kadar ki geçen bu zamana Turbo Lag denilir. Blow Off Valfi kelebekteki emişi algılar ve bir valf açarak aşırı basıncı bu valf vasıtasıyla atmosfere ya da valfin türlerine göre kademeli olarak atmosfere bırakır. Bu esnada içeride sıkıştırılmış basınç olmadığı için Turbo bıçakları serbest şekilde dönmeye devam eder ve ani şekilde durmasının önüne geçilir Bunun sonucu olarak tekrar gaza basmanız durumunda, turbo bıçakları zaten döner durumda olurlar ve bu da Turbo Lagını düşürür ve anlık güç kaybını önlemiş olur... [url=http://www.youtube.com/watch?v=9p6np0diMt4#]Ford Focus Diesel Blow-off[/url] [url=http://www.youtube.com/watch?v=rzhADMFfJSE&feature=related#]TDI 'Blow Off Valve'[/url] [url=http://www.youtube.com/watch?v=HhfpLSygSk0&NR=1#]Ford Mondeo 2.2 ST TDCI Turbo Sound Like Dump Valve Wastegate[/url] [url=http://www.youtube.com/watch?v=RXIutG3BluQ&feature=related#]yaris RS turbo[/url] [url=http://www.youtube.com/watch?v=Au4XDDTzijo&feature=related#]Blow Off Valve[/url] [url=http://www.youtube.com/watch?v=7Y2Im5sUeWA&feature=related#]Elektronik Blow Off Çufff Çufff www.kemaloto.com.avi[/url] [url=http://www.youtube.com/watch?v=ehn3WzVMNE8&feature=related#]şahin doğan blow off - turbo sesi[/url] [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Muhabbet - Geyik
BLOW OFF
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt