PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Genel
Korku - Dehşet
Bu kazaya sebep olan hatalar zinciri sizce nelerdir?(Ali KOÇKAYA)
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="sebazios" data-source="post: 901257" data-attributes="member: 21067"><p>1-) Hatalı yükleme: Arka kısım boş iken gereksiz yere yükseltilmiş yük. Sağ sol dağılım da dengesiz. </p><p></p><p>2-) Hız: ilk andan olması gerekenden yüksek vitese hareket ediliyor. Hızın artması, yalpalama ve salınımı arttıran en büyük etken. </p><p></p><p>3-) Sabit kurt ağzı çeki: ilk iki etken römorkun devrilme sebebi. Bu etken ise sadece traktörün devrilme sebebi. </p><p></p><p>4-) hatalı romork tasarımı: dingil çok geride, artış daha yukarıda olmalı. O romork tandem dingil olsaydı, aynı şartlarda devrilmeden geçebilirdi. </p><p></p><p>5-) Tecrübesizlik: şoför, yüksek ve salınımlı, özetle riskli taşıma işleri konusunda çok ama çok tecrübesiz. Bu konuda en düşük tecrübesi olan insan, o kasise yaklaşırken:</p><p>a- romork tekerlerinin aynı anda yükselip alçalmaları için 'doğru açı' ile kasise girer</p><p>b- romorkun kasisten geçişi esnasında hız keser</p><p>c- kasisten geçiş esnasında arkaya dönüp römorku göz ile takip eder. Böylece riskli bir durumu, daha oluşmadan görüp engelleyebilir. </p><p></p><p>Not: tecrübeli bir şoför, aynı römorku çok ama çok daha riskli bir güzargahtan devirmeden geçirebilir.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebazios, post: 901257, member: 21067"] 1-) Hatalı yükleme: Arka kısım boş iken gereksiz yere yükseltilmiş yük. Sağ sol dağılım da dengesiz. 2-) Hız: ilk andan olması gerekenden yüksek vitese hareket ediliyor. Hızın artması, yalpalama ve salınımı arttıran en büyük etken. 3-) Sabit kurt ağzı çeki: ilk iki etken römorkun devrilme sebebi. Bu etken ise sadece traktörün devrilme sebebi. 4-) hatalı romork tasarımı: dingil çok geride, artış daha yukarıda olmalı. O romork tandem dingil olsaydı, aynı şartlarda devrilmeden geçebilirdi. 5-) Tecrübesizlik: şoför, yüksek ve salınımlı, özetle riskli taşıma işleri konusunda çok ama çok tecrübesiz. Bu konuda en düşük tecrübesi olan insan, o kasise yaklaşırken: a- romork tekerlerinin aynı anda yükselip alçalmaları için 'doğru açı' ile kasise girer b- romorkun kasisten geçişi esnasında hız keser c- kasisten geçiş esnasında arkaya dönüp römorku göz ile takip eder. Böylece riskli bir durumu, daha oluşmadan görüp engelleyebilir. Not: tecrübeli bir şoför, aynı römorku çok ama çok daha riskli bir güzargahtan devirmeden geçirebilir. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Dışı Konular
Genel
Korku - Dehşet
Bu kazaya sebep olan hatalar zinciri sizce nelerdir?(Ali KOÇKAYA)
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt