PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Case IH
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Case IH 110 yakıt düşürme yolları
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="sarikentliyiz" data-source="post: 1327135" data-attributes="member: 22934"><p>Pompa ve enjektor ayariyla trakyorun bambaska olur.Orjinal ayarda emisyon degeri tutsun diye kisiyorlar normalde 15v16 gazda yapacagin isi 20 gazda yapmak zorunda kaliyorsun buda yakita biniyo.Dusuk devirde yapinca motor boguluyo.Eksantrik degisimi bana gore pek uygun degil ilk baslarda birsey olmasada uzun surede motora zarar verebilir ama pompa enjektor ayarini mutlaka iyi bir pompacida yaptirirsan traktorundeki degisimi gorursun</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sarikentliyiz, post: 1327135, member: 22934"] Pompa ve enjektor ayariyla trakyorun bambaska olur.Orjinal ayarda emisyon degeri tutsun diye kisiyorlar normalde 15v16 gazda yapacagin isi 20 gazda yapmak zorunda kaliyorsun buda yakita biniyo.Dusuk devirde yapinca motor boguluyo.Eksantrik degisimi bana gore pek uygun degil ilk baslarda birsey olmasada uzun surede motora zarar verebilir ama pompa enjektor ayarini mutlaka iyi bir pompacida yaptirirsan traktorundeki degisimi gorursun [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Case IH
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Case IH 110 yakıt düşürme yolları
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt