PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Case IH
Teknik Bilgiler-Yorumlar
CASE IH Farmal-C Serisi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Ziyaretçi İpek" data-source="post: 1079340"><p>Mf 5430 Perkıns 1104 D 44 TA EURO 3A motor var.Tork=393 N.m Tork yedeği %30 </p><p> Case 95c Fpt F5C EURO 4 Tork=404 N.m Tork Yedeği %35</p><p> Tork yedeği demek motorun çekişi ne kadar artırabildiği demektir.Fpt motor biraz daha fazla çekişlidir.</p><p> Comman rail motorlar sıkıştırma oranını artırdığı için yakıt azaltıyor.</p><p> Diğer tercihler kişilerin kendi tercihidir.Saygı duyarım.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ziyaretçi İpek, post: 1079340"] Mf 5430 Perkıns 1104 D 44 TA EURO 3A motor var.Tork=393 N.m Tork yedeği %30 Case 95c Fpt F5C EURO 4 Tork=404 N.m Tork Yedeği %35 Tork yedeği demek motorun çekişi ne kadar artırabildiği demektir.Fpt motor biraz daha fazla çekişlidir. Comman rail motorlar sıkıştırma oranını artırdığı için yakıt azaltıyor. Diğer tercihler kişilerin kendi tercihidir.Saygı duyarım. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Case IH
Teknik Bilgiler-Yorumlar
CASE IH Farmal-C Serisi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt