PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Case jx 75c mi Erkunt 80.4 lüks mü
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1104018" data-attributes="member: 76199"><p>Pulluk denemelerinde motorların 1500 devir ve 2000 devir yakıtlarını inceledim.Fark %5 yani 1 litrede 50 gr </p><p>değişiyor.Ayrıca rampada motoru boşa saldığında şanzıman motoru tutuyor ve hızlanmıyor.Bu case'de yok.Vitesi de levyeyi de boşa alsan motor hızlanıyor, kasmıyor.Çekiş bandı da geniş olduğu için hız için devir seçmemiz yeterli oluyor.Biz de bunu tercih ettik.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1104018, member: 76199"] Pulluk denemelerinde motorların 1500 devir ve 2000 devir yakıtlarını inceledim.Fark %5 yani 1 litrede 50 gr değişiyor.Ayrıca rampada motoru boşa saldığında şanzıman motoru tutuyor ve hızlanmıyor.Bu case'de yok.Vitesi de levyeyi de boşa alsan motor hızlanıyor, kasmıyor.Çekiş bandı da geniş olduğu için hız için devir seçmemiz yeterli oluyor.Biz de bunu tercih ettik. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
Case jx 75c mi Erkunt 80.4 lüks mü
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt