PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Case IH
Teknik Bilgiler-Yorumlar
case jxc serilerinde olmasini istediginiz donanimsal ozellikler
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="traktörcü" data-source="post: 1105756" data-attributes="member: 74231"><p>güzel bir konu açılmış bende bir case 75c kullanıcısı olarak olması gereken özellikleri yazayım.bana göre en önemlisi ve değiştirilmesi gereken vitesler,bucuk olması çok önemlideğil maxprolardaki 12*12 vites bile olsa gücüne güç katar bundan emin olun55 liği neysede 65 ve heleki 75 bg motor 8*8 olması bana göre cok saçma vites araları çok açık 1vites hızlı kaçıyor takviye 4 ise çok ağır adamı verem eder mazotu içer,kaldırma kapasitesi 75 bg bir motora göre çok düşük td65d nin bile 3ton kapasite var hangi mantıkla böyle yapmışlar hala anlamıyorum kapasite en azından 3ton olmalı ,şu an case ih markasından daha düşük marka motorlar bile artık difransiyel kilidi çift çekere geçiş sistemli , önü çok hafif biraz daha ağırlaştırılmalı ,şunuda söylemeden geçemeyeceğim geçen gün bi arkadaş yeni td65d aldı üzerine çıktım herşey düğmeli yanda koltuk arkada kaldırma kolu vites sayısı fazla içimden bizim motorlar amma boşmuş ya dedim kendi kendime ,izmir tarım fuarında benim motorun aynısı gölgelikli fuara özel 90 bin tl dediler bravo dedim ..ama bu saydıklarım eklenirse ozaman şahane bi motor olur saygılar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="traktörcü, post: 1105756, member: 74231"] güzel bir konu açılmış bende bir case 75c kullanıcısı olarak olması gereken özellikleri yazayım.bana göre en önemlisi ve değiştirilmesi gereken vitesler,bucuk olması çok önemlideğil maxprolardaki 12*12 vites bile olsa gücüne güç katar bundan emin olun55 liği neysede 65 ve heleki 75 bg motor 8*8 olması bana göre cok saçma vites araları çok açık 1vites hızlı kaçıyor takviye 4 ise çok ağır adamı verem eder mazotu içer,kaldırma kapasitesi 75 bg bir motora göre çok düşük td65d nin bile 3ton kapasite var hangi mantıkla böyle yapmışlar hala anlamıyorum kapasite en azından 3ton olmalı ,şu an case ih markasından daha düşük marka motorlar bile artık difransiyel kilidi çift çekere geçiş sistemli , önü çok hafif biraz daha ağırlaştırılmalı ,şunuda söylemeden geçemeyeceğim geçen gün bi arkadaş yeni td65d aldı üzerine çıktım herşey düğmeli yanda koltuk arkada kaldırma kolu vites sayısı fazla içimden bizim motorlar amma boşmuş ya dedim kendi kendime ,izmir tarım fuarında benim motorun aynısı gölgelikli fuara özel 90 bin tl dediler bravo dedim ..ama bu saydıklarım eklenirse ozaman şahane bi motor olur saygılar [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Case IH
Teknik Bilgiler-Yorumlar
case jxc serilerinde olmasini istediginiz donanimsal ozellikler
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt