PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Case IH
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Case kullanıcıları buyursun (şikayetler)
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="efea" data-source="post: 1190103" data-attributes="member: 77077"><p>azotun sıcaklıkla genleşmesi sonucu genleşmiş azot pistonu iterek motoru hareket ettiriyor zaten. maliyeti arttırıp genleşme gazı olarak azot yerine oksijen verirseniz "Upper flammability limit (UFL)" mazotun üst alevlenme noktasından fazla bir değer oluşacağından mazot yerine motoru oksijene boğarsınız. araç yine çalışmaz. motor freni denilen olayda retarder diye bir zımbırtı var iki tane ters yöne dönen pervane arasına 10 numara gibi bir yağ basıyor sistem zıt dönen pervane yağı çeviremediğinden fren yaptırıyor araca.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="efea, post: 1190103, member: 77077"] azotun sıcaklıkla genleşmesi sonucu genleşmiş azot pistonu iterek motoru hareket ettiriyor zaten. maliyeti arttırıp genleşme gazı olarak azot yerine oksijen verirseniz "Upper flammability limit (UFL)" mazotun üst alevlenme noktasından fazla bir değer oluşacağından mazot yerine motoru oksijene boğarsınız. araç yine çalışmaz. motor freni denilen olayda retarder diye bir zımbırtı var iki tane ters yöne dönen pervane arasına 10 numara gibi bir yağ basıyor sistem zıt dönen pervane yağı çeviremediğinden fren yaptırıyor araca. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Case IH
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Case kullanıcıları buyursun (şikayetler)
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt