PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Case IH
Fotoğraflar (Alıntılar)
case nalları dikmiş
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ali_kockaya" data-source="post: 210967" data-attributes="member: 7396"><p><strong>Ynt: case nalları dikmiş</strong></p><p></p><p>benim düşüncem.</p><p></p><p>bu tür traktörlerin beygir güçleri 100 bg lerle ölçülüyor.ve rahatlıkla 50-60 km hız yapıyorlar.genelde arkalarına tır dorseleri takılıyor.ve bu dorselerin yüklü halleri traktörden daha ağır.traktörlerin arka dingilleri doğrudan gövdeye bağlı.arada bir yay yada körük salıncak yok.traktörün yolda giderken tek esneme noktası arka lasikler.dalgalı bir yolda hızlı giderken traktörün hakimiyetini kaybetme riski var.örneğim;geçmişte (3-4 yıl önce) bizim köyede bir 60-66 arkasında römorkuyla 10 metrelik kurutma kanalına devrildi.gölgelik olmasaydı şoför boğulacaktı.kazanın sebepleri.</p><p>1, hız</p><p>2,şoför yolun ortasındaki çukurdan lastiğin sadece sol taraftakileri geçirmek için kanala yaklaşmış ve çukura hızla girip çıkan arka lastik traktörün arkasını kanala ittiren bir kuvvet oluşturmuş.sağ arka lastik çukura kayınca toparlamak mümkün olmamış...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ali_kockaya, post: 210967, member: 7396"] [b]Ynt: case nalları dikmiş[/b] benim düşüncem. bu tür traktörlerin beygir güçleri 100 bg lerle ölçülüyor.ve rahatlıkla 50-60 km hız yapıyorlar.genelde arkalarına tır dorseleri takılıyor.ve bu dorselerin yüklü halleri traktörden daha ağır.traktörlerin arka dingilleri doğrudan gövdeye bağlı.arada bir yay yada körük salıncak yok.traktörün yolda giderken tek esneme noktası arka lasikler.dalgalı bir yolda hızlı giderken traktörün hakimiyetini kaybetme riski var.örneğim;geçmişte (3-4 yıl önce) bizim köyede bir 60-66 arkasında römorkuyla 10 metrelik kurutma kanalına devrildi.gölgelik olmasaydı şoför boğulacaktı.kazanın sebepleri. 1, hız 2,şoför yolun ortasındaki çukurdan lastiğin sadece sol taraftakileri geçirmek için kanala yaklaşmış ve çukura hızla girip çıkan arka lastik traktörün arkasını kanala ittiren bir kuvvet oluşturmuş.sağ arka lastik çukura kayınca toparlamak mümkün olmamış... [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Case IH
Fotoğraflar (Alıntılar)
case nalları dikmiş
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt