PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Case IH
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Case ve new holland cekiş problemi
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="hüseyinaslan" data-source="post: 978043" data-attributes="member: 51839"><p><strong>Ynt: Case ve new holland cekiş problemi</strong></p><p></p><p>TD 100 D 2014 ps modelını kullanıcısı olarak konusuyorum. Eskı traktorler bilrisiniz hep randımalıdır nıye dersenız traktörlere eksoz gazı salınım kontrolu olmayısıydı. TD serisinin baslangıcı 80 66 serisi olup ve devam etmekte olan motorlardır. Pompa ve cer ayarı ıle 110 hp ye kadatr ckarılmıs olması oldukca kötü bır durum olup perfonmansı yakıt yoluyla artırma cabasına girilmiştir. Tabi bununla beraber yakıt artısı eksoz gazının artması ve cevre örgütleri tarafından euro motor uygulaması baslamıstır. Oncekı modeler 2002 sonrası 2010kadar euro 2 motor kullanılmıstır. Sonasında Euro 3 motorlar meydana getırılmıstır. Bunu yaparken tabi motor her ust seviyesi eksoz gazını azaltması yonergesi oldugundan TDD CASE JX serilerinde direk olarak ekzantrık mılı üzerinden ayarlanmıstır. Bunu daha da acarsak subabların ıcerisinde olusan atık gazın ortalam %20 ye yakını euro 3 motorlarda (td ve jx serisi için) yagın içinde sönumlendirilmiştir. Ornek verecek olursak EKZANTRIK DEGİŞİMİ YAPILARAK MOTOR GÜCÜ ARTIRILABILIR. kendım yaptım mı dersenız garantı süresinin bitemsını beklıyorum.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hüseyinaslan, post: 978043, member: 51839"] [b]Ynt: Case ve new holland cekiş problemi[/b] TD 100 D 2014 ps modelını kullanıcısı olarak konusuyorum. Eskı traktorler bilrisiniz hep randımalıdır nıye dersenız traktörlere eksoz gazı salınım kontrolu olmayısıydı. TD serisinin baslangıcı 80 66 serisi olup ve devam etmekte olan motorlardır. Pompa ve cer ayarı ıle 110 hp ye kadatr ckarılmıs olması oldukca kötü bır durum olup perfonmansı yakıt yoluyla artırma cabasına girilmiştir. Tabi bununla beraber yakıt artısı eksoz gazının artması ve cevre örgütleri tarafından euro motor uygulaması baslamıstır. Oncekı modeler 2002 sonrası 2010kadar euro 2 motor kullanılmıstır. Sonasında Euro 3 motorlar meydana getırılmıstır. Bunu yaparken tabi motor her ust seviyesi eksoz gazını azaltması yonergesi oldugundan TDD CASE JX serilerinde direk olarak ekzantrık mılı üzerinden ayarlanmıstır. Bunu daha da acarsak subabların ıcerisinde olusan atık gazın ortalam %20 ye yakını euro 3 motorlarda (td ve jx serisi için) yagın içinde sönumlendirilmiştir. Ornek verecek olursak EKZANTRIK DEGİŞİMİ YAPILARAK MOTOR GÜCÜ ARTIRILABILIR. kendım yaptım mı dersenız garantı süresinin bitemsını beklıyorum. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Case IH
Teknik Bilgiler-Yorumlar
Case ve new holland cekiş problemi
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt