PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Tarım Ürünleri
Tarla Bitkileri
Diğer Tarla Bitkileri
Çaycılar 'randevulu satış' sisteminden memnun
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="Hermiyas" data-source="post: 706674" data-attributes="member: 41641"><p><span style="color: blue"><strong>Çaycılar 'randevulu satış' sisteminden memnun</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>20 Mayıs 2013 Pazartesi 11:32</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Son Güncelleme: 11:35</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>RİZE - ÇAYKUR Genel Müdürlüğünün bu sezon yaş çay alımında ilk kez randevulu satış sistemini uygulamaya başlaması, üreticileri uzun süre bekleme sıkıntısından kurtardı.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>ÇAYKUR Genel Müdürlüğünün, 2011 yılında seçtiği pilot fabrikalarda uygulanan randevulu yaş çay satış sistemi başarılı oldu. Sistemin başarıya ulaştığını tespit eden yetkililer, 2013 yılı yaş çay alım kampanyasında 47 çay fabrikasında randevulu sistemi uygulamaya başladı.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>ÇAYKUR ' un 27 Nisan ' da başladığı randevulu sistemde 5 dönüme kadar çay bahçesi olan üreticiler haftada bir, 5-10 dönüm arasında bahçesi olanlar haftada iki, 10 dönümün üzerinde bahçesi olanlar ise haftada üç kez önceden belirlenmiş günlerde çay satabiliyor. Randevulu yaş çay satış sistemi sayesinde geçmiş yıllarda çay alım evlerinin önünde üreticilerin oluşturduğu uzun kuyruklar sona erdi.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>'Çok sessiz, huzurlu bir sezon geçiriyoruz'</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>ÇAYKUR Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 2011 yılında 3 fabrikada, 2012 yılında ise her fabrikaya bağlı 10 çay alım evinde gerçekleştirilen randevulu satış uygulamasında yaşanan aksaklıkları tespit ederek, gidermeye çalıştıklarını söyledi.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Randevulu satış sisteminin sağladığı artı ve eksileri tecrübe ederek uygulamaya koyduklarını belirten Sütlüoğlu, 'Üreticilerimizden büyük destek alarak randevulu satış sistemini uygulamaya koyduk. Çok olumlu tepkiler aldık, üreticilerde de büyük memnuniyet var. En huzurlu kampanya dönemini geçiriyoruz' dedi.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Sütlüoğlu, yaş çay kampanyasında birinci sürgünün en sıkıntılı sürgün olduğuna dikkati çekerek, şunları söyledi:</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>'Sürgün başladığı zaman üreticide ciddi sıkıntı ve baskı olur. Bu sene bunları hiç yaşamadık. Çok sessiz, huzurlu bir sezon geçiriyoruz.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p> <span style="color: blue"><strong>Fabrikaların tamamında ilk kez uygulamaya geçtiğimiz için üreticilerin yeni beklentileri var. Bu beklentileri ve gözümüzden kaçmış aksamaları değerlendiriyoruz. Bütün ailenin yaş çayını toplayan, çayda yarıcı olan üreticilerimizin talepleri var. Bize ulaşan aksaklıkları giderdik. Sistem beklediğimizden de hızlı bir şekilde rayına oturdu. Üretici açısından da bizim açımızdan da çok kolaylık getirdi.'</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Randevulu sisteminin her yönünü sezon sonunda çok daha net göreceklerini vurgulayan Sütlüoğlu, üreticilerin lehine olacak ufak tefek yenilikler de yapacaklarını ifade etti.</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>ÇAYKUR ' da hedef 650 bin ton yaş çay</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Sütlüoğlu, 2013 yaş çay sezonunda 600-650 bin ton arasında yaş çay almayı planladıklarını anlatarak, şöyle devam etti:</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>'Birinci sürgünde rekoltede yüzde 10-15 ' lik düşüş olduğunu tahmin ediyoruz. Geçen yılda aynısını yaşadık. Birinci sürgünde rekolte düşükken, dördüncü sürgünde daha iyi verim alındı. Hava şartları ikinci ve üçüncü sürgün için belirleyici olacak ama üretimimizi yıl boyunca 600-650 bin ton yaş çay alacak şekilde planladık, kotalarımızı buna göre belirledik.'</strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong></strong></span></p><p><span style="color: blue"><strong>Sütlüoğlu, organik üretim alanında da olumlu gelişmeler olduğunu belirterek, üreticilerin çalışmaya ciddi katkı sağladığını ve organik havzanın genişlemeye devam ettiğini sözlerine ekledi.</strong></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hermiyas, post: 706674, member: 41641"] [color=blue][b]Çaycılar 'randevulu satış' sisteminden memnun 20 Mayıs 2013 Pazartesi 11:32 Son Güncelleme: 11:35 RİZE - ÇAYKUR Genel Müdürlüğünün bu sezon yaş çay alımında ilk kez randevulu satış sistemini uygulamaya başlaması, üreticileri uzun süre bekleme sıkıntısından kurtardı. ÇAYKUR Genel Müdürlüğünün, 2011 yılında seçtiği pilot fabrikalarda uygulanan randevulu yaş çay satış sistemi başarılı oldu. Sistemin başarıya ulaştığını tespit eden yetkililer, 2013 yılı yaş çay alım kampanyasında 47 çay fabrikasında randevulu sistemi uygulamaya başladı. ÇAYKUR ' un 27 Nisan ' da başladığı randevulu sistemde 5 dönüme kadar çay bahçesi olan üreticiler haftada bir, 5-10 dönüm arasında bahçesi olanlar haftada iki, 10 dönümün üzerinde bahçesi olanlar ise haftada üç kez önceden belirlenmiş günlerde çay satabiliyor. Randevulu yaş çay satış sistemi sayesinde geçmiş yıllarda çay alım evlerinin önünde üreticilerin oluşturduğu uzun kuyruklar sona erdi. 'Çok sessiz, huzurlu bir sezon geçiriyoruz' ÇAYKUR Genel Müdürü İmdat Sütlüoğlu, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 2011 yılında 3 fabrikada, 2012 yılında ise her fabrikaya bağlı 10 çay alım evinde gerçekleştirilen randevulu satış uygulamasında yaşanan aksaklıkları tespit ederek, gidermeye çalıştıklarını söyledi. Randevulu satış sisteminin sağladığı artı ve eksileri tecrübe ederek uygulamaya koyduklarını belirten Sütlüoğlu, 'Üreticilerimizden büyük destek alarak randevulu satış sistemini uygulamaya koyduk. Çok olumlu tepkiler aldık, üreticilerde de büyük memnuniyet var. En huzurlu kampanya dönemini geçiriyoruz' dedi. Sütlüoğlu, yaş çay kampanyasında birinci sürgünün en sıkıntılı sürgün olduğuna dikkati çekerek, şunları söyledi: 'Sürgün başladığı zaman üreticide ciddi sıkıntı ve baskı olur. Bu sene bunları hiç yaşamadık. Çok sessiz, huzurlu bir sezon geçiriyoruz. Fabrikaların tamamında ilk kez uygulamaya geçtiğimiz için üreticilerin yeni beklentileri var. Bu beklentileri ve gözümüzden kaçmış aksamaları değerlendiriyoruz. Bütün ailenin yaş çayını toplayan, çayda yarıcı olan üreticilerimizin talepleri var. Bize ulaşan aksaklıkları giderdik. Sistem beklediğimizden de hızlı bir şekilde rayına oturdu. Üretici açısından da bizim açımızdan da çok kolaylık getirdi.' Randevulu sisteminin her yönünü sezon sonunda çok daha net göreceklerini vurgulayan Sütlüoğlu, üreticilerin lehine olacak ufak tefek yenilikler de yapacaklarını ifade etti. ÇAYKUR ' da hedef 650 bin ton yaş çay Sütlüoğlu, 2013 yaş çay sezonunda 600-650 bin ton arasında yaş çay almayı planladıklarını anlatarak, şöyle devam etti: 'Birinci sürgünde rekoltede yüzde 10-15 ' lik düşüş olduğunu tahmin ediyoruz. Geçen yılda aynısını yaşadık. Birinci sürgünde rekolte düşükken, dördüncü sürgünde daha iyi verim alındı. Hava şartları ikinci ve üçüncü sürgün için belirleyici olacak ama üretimimizi yıl boyunca 600-650 bin ton yaş çay alacak şekilde planladık, kotalarımızı buna göre belirledik.' Sütlüoğlu, organik üretim alanında da olumlu gelişmeler olduğunu belirterek, üreticilerin çalışmaya ciddi katkı sağladığını ve organik havzanın genişlemeye devam ettiğini sözlerine ekledi.[/b][/color] [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Tarım Ürünleri
Tarla Bitkileri
Diğer Tarla Bitkileri
Çaycılar 'randevulu satış' sisteminden memnun
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt