PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Balyalama-Paketleme Ekipmanları
Çelikel Balya Yükleme (Ürün Hataları)
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="oguzkurt" data-source="post: 961357" data-attributes="member: 59965"><p><strong>Ynt: Çelikel Balya Toplama Makinası</strong></p><p></p><p>Dğerli arkadaşım. </p><p></p><p>Ben uyarınızı dikkate alıyorum ve bunun için ayrıca teşekkür ederim. Amacım kimseyi suçlamak değil. Yanlış anlaşıldı ise özür dilerim.</p><p>Sadece yapılan yorumların gerçeği yansıtmadığını ve amacını fazlasıyla aştığını düşündüğümü belirttim. Bu konudaki görüşüm aynıdır. Aşağıda nedenini görebilirsiniz. </p><p></p><p>Cevabıma konu olan markamız, ürünlerimiz hatta işletmemizin sahibi hakkında yapılmış olan yorumlara bakarsanız maalesef onların çok daha ağır ve zedeleyici olabileceğini görürsünüz. Yapılan yorumların belirli bir hassasiyeti içermesi gereklidir. O yorumların üründen memnuniyetsizlik bildirimi ötesinde haddini aşan konular olduğu aşikardır. </p><p></p><p>Değerli arkadaşım, ben mesajımda da belirttiğim gibi çelikel ürünü almış ve sorunu çözümsüz bırakılmış tüm arkadaşların benimle iletişime geçebilir olması için cep numaramı bildirdim. Amacı üzüm yemek olan (bağcıyı dövmek değil) tüm arkadaşlar arayıp şikayet ve sıkıntılarını bildirebilirler. Tüm çalışma arkadaşlarımla ürünlere ilişkin memnuniyetsizlikleri ve şikayetleri çözüme kavuşturmayı görev ve ürünlerimizi geliştirmek için fırsat biliyoruz. Ancak şu ana kadar ne o alaycı ve zarar verici yorumları yapan arkadaşlardan, ne de diğer üyelerden herhangi bir bildirim gelmedi. </p><p></p><p>Aslına bakarsanız, biz yılda en az 25-30 yerel fuara katılıyor ve sürekli olarak ürünlerimizin kullanıcıları ile sıcak temasta bulunuyoruz. Tüm reklam ve iletişim kanallarında telefon numaralarımızı yazılı bulunduruyoruz. İsteyen tüm dostlarımızın bize 7/24 ulaşmaları son derece kolay. Bizim ihtiyaçlarınıza duyarsız kalıyor olmamız ise işletme kültürümüze aykırı. Makine mühendisi bir arkadaşımızın idareciliğini yürüttüğü belki de sektörde emsali olmayan bir satış sonrası hizmetler yapılanması içerisindeyiz. Nereden geldiğimizi, nereye gidiyor olduğumuzu hiç unutmuyoruz. Bu arada, firmamızın bugün geldiği ve inşallah gelecekte ulaşacağı konum için de müşteri memnuniyetinin önemini çok çok iyi biliyoruz. Bu denli hassasiyet ve özen gösterdiğimiz bir konuda hakkımızda yargısız infaz niteliğindeki yorumlar bizi gerçekten üzüyor. Bunu da özellikle paylaşmak istiyorum.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oguzkurt, post: 961357, member: 59965"] [b]Ynt: Çelikel Balya Toplama Makinası[/b] Dğerli arkadaşım. Ben uyarınızı dikkate alıyorum ve bunun için ayrıca teşekkür ederim. Amacım kimseyi suçlamak değil. Yanlış anlaşıldı ise özür dilerim. Sadece yapılan yorumların gerçeği yansıtmadığını ve amacını fazlasıyla aştığını düşündüğümü belirttim. Bu konudaki görüşüm aynıdır. Aşağıda nedenini görebilirsiniz. Cevabıma konu olan markamız, ürünlerimiz hatta işletmemizin sahibi hakkında yapılmış olan yorumlara bakarsanız maalesef onların çok daha ağır ve zedeleyici olabileceğini görürsünüz. Yapılan yorumların belirli bir hassasiyeti içermesi gereklidir. O yorumların üründen memnuniyetsizlik bildirimi ötesinde haddini aşan konular olduğu aşikardır. Değerli arkadaşım, ben mesajımda da belirttiğim gibi çelikel ürünü almış ve sorunu çözümsüz bırakılmış tüm arkadaşların benimle iletişime geçebilir olması için cep numaramı bildirdim. Amacı üzüm yemek olan (bağcıyı dövmek değil) tüm arkadaşlar arayıp şikayet ve sıkıntılarını bildirebilirler. Tüm çalışma arkadaşlarımla ürünlere ilişkin memnuniyetsizlikleri ve şikayetleri çözüme kavuşturmayı görev ve ürünlerimizi geliştirmek için fırsat biliyoruz. Ancak şu ana kadar ne o alaycı ve zarar verici yorumları yapan arkadaşlardan, ne de diğer üyelerden herhangi bir bildirim gelmedi. Aslına bakarsanız, biz yılda en az 25-30 yerel fuara katılıyor ve sürekli olarak ürünlerimizin kullanıcıları ile sıcak temasta bulunuyoruz. Tüm reklam ve iletişim kanallarında telefon numaralarımızı yazılı bulunduruyoruz. İsteyen tüm dostlarımızın bize 7/24 ulaşmaları son derece kolay. Bizim ihtiyaçlarınıza duyarsız kalıyor olmamız ise işletme kültürümüze aykırı. Makine mühendisi bir arkadaşımızın idareciliğini yürüttüğü belki de sektörde emsali olmayan bir satış sonrası hizmetler yapılanması içerisindeyiz. Nereden geldiğimizi, nereye gidiyor olduğumuzu hiç unutmuyoruz. Bu arada, firmamızın bugün geldiği ve inşallah gelecekte ulaşacağı konum için de müşteri memnuniyetinin önemini çok çok iyi biliyoruz. Bu denli hassasiyet ve özen gösterdiğimiz bir konuda hakkımızda yargısız infaz niteliğindeki yorumlar bizi gerçekten üzüyor. Bunu da özellikle paylaşmak istiyorum. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Tarım Ekipmanları ve Sulama
Balyalama-Paketleme Ekipmanları
Çelikel Balya Yükleme (Ürün Hataları)
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt