PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
cer dişlisi nedir ne işe yarar ?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="ismail_17" data-source="post: 720707" data-attributes="member: 25443"><p><strong>Ynt: cer dişlisi nedir ne işe yarar ?</strong></p><p></p><p>Benim bildiğim bütün traktörlerin arka diferansiyellerinde cer dişli vardır</p><p>Yalnız fark şurada.</p><p>Yerleri farklı.</p><p>Aksın tekerlek tarafında olanlar , tekerlekten cerli, yerlı nh, ve fıat, ve özkan kardeşimizin paylaştığı fotoda olduğu gibi zetor, bunun iyi tarafı ve kötü tarafı vardır. Kötü tarafı tekerlek tarafında aks, cerde aktarma olur , aksın boyu cere, kadar olduğu için kısadır kısa aks boyu tercih edilmezse ağır yükte dayanıklı olmadığı düşünülür.</p><p>Diğerlerinde cer dişli içeride ayna mahruti tarafında. Aks, tekerlekten içeriye kadar bütün olduğu için daha çok kullanılır ve aksın , daha dayanıklı olduğu düşünülür.</p><p>Buna örnek yukarıda saydıklarımdan hariç bütün markalar kullanır bu sistemi .</p><p>Yani kısaca yerli nh, fıat, zetor, birde mercedes ünimog,da tekerlekten cerlı.</p><p>Diğerleri düz aks.</p><p>Ön diferansiyelde direksiyon oynak yeri dişli aktarma ( mafsalsız) olanlarda tekerlekten cer var, uzak doğu markalarında.</p><p>Bildiğim kadar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ismail_17, post: 720707, member: 25443"] [b]Ynt: cer dişlisi nedir ne işe yarar ?[/b] Benim bildiğim bütün traktörlerin arka diferansiyellerinde cer dişli vardır Yalnız fark şurada. Yerleri farklı. Aksın tekerlek tarafında olanlar , tekerlekten cerli, yerlı nh, ve fıat, ve özkan kardeşimizin paylaştığı fotoda olduğu gibi zetor, bunun iyi tarafı ve kötü tarafı vardır. Kötü tarafı tekerlek tarafında aks, cerde aktarma olur , aksın boyu cere, kadar olduğu için kısadır kısa aks boyu tercih edilmezse ağır yükte dayanıklı olmadığı düşünülür. Diğerlerinde cer dişli içeride ayna mahruti tarafında. Aks, tekerlekten içeriye kadar bütün olduğu için daha çok kullanılır ve aksın , daha dayanıklı olduğu düşünülür. Buna örnek yukarıda saydıklarımdan hariç bütün markalar kullanır bu sistemi . Yani kısaca yerli nh, fıat, zetor, birde mercedes ünimog,da tekerlekten cerlı. Diğerleri düz aks. Ön diferansiyelde direksiyon oynak yeri dişli aktarma ( mafsalsız) olanlarda tekerlekten cer var, uzak doğu markalarında. Bildiğim kadar. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
New Holland
Teknik Bilgiler-Yorumlar
cer dişlisi nedir ne işe yarar ?
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt