PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Chip tuning hakkinda
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1364415" data-attributes="member: 76199"><p>[URL unfurl="true"]http://www.chiptuning.info/en/traktoren/john-deere/6120-453cm3[/URL]</p><p><span style="font-size: 22px"><strong>YASAL UYARILAR</strong></span></p><p>Ek elektroniklerin (ayar çipi) takılması, tarım makineleri için işletme ruhsatının sona ermesine, karayolu trafiğinde kullanıldığında sigorta kapsamının kaybına ve üreticinin garantisinin geçersiz olmasına ve ayarlamadan etkilenen satıcıya karşı garanti taleplerinin geçersiz olmasına yol açar.</p><p> Avusturya yasal kurallarına göre yukarıdaki sonuçları doğuruyor.</p><p></p><p> Claas Tucano 320 nin motor grafiğinde tork eğrisi ucu motor anma gücünü karşılamadığından iş gücü kaybına sebep olmaktadır.Benzer şekilde JD W540 ta yazılım gerekiyor.</p><p> Motor grafiklerinde tork eğrisinin boyu uzatılabilir , mekanik aksama zararı olmaz , aynı şekilde sabit güç aralığının boyu da uzatılabiliyor , hava fazlalık katsayısı 1,1 olduğu için %10 tork artışını mekanik aksam her halükarda kaldırır. Emisyon ölçümlerini tutturabilmek için düşük ayarlar var.</p><p> Motor durumuna göre turbo gereksinimleri ve yakıt pompası yetersizlikleri ortaya çıkabiliyor, ağır hizmet tipi şanzımanda Puma 165 , Puma 235 olabilir, mekanik aksam kaldırır sorun fazla çıkarmaz, hafif hizmet tipi şanzımanlarda da soft yazılım yapmakta fayda var.</p><p> Firmalar şanzıman seçeneğinin ne olduğunu tanıtım broşürlerinde belirtmelidir, ne aldığımızı bilelim.</p><p> Bu yazılım hizmetlerinin firma servisleri tarafından rodaj süresi içerisinde yapılması iyi olur, son kullanıcı olarak bize iş gücü kaybı demektir.</p><p> Tork artışı yapılmadan güç eğrisi düzenlenmesi gereken modellerde olabilir.</p><p> Yazılım konusunda nasıl bir mevzuat bulunuyor onu da bilmiyoruz.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1364415, member: 76199"] [URL unfurl="true"]http://www.chiptuning.info/en/traktoren/john-deere/6120-453cm3[/URL] [SIZE=6][B]YASAL UYARILAR[/B][/SIZE] Ek elektroniklerin (ayar çipi) takılması, tarım makineleri için işletme ruhsatının sona ermesine, karayolu trafiğinde kullanıldığında sigorta kapsamının kaybına ve üreticinin garantisinin geçersiz olmasına ve ayarlamadan etkilenen satıcıya karşı garanti taleplerinin geçersiz olmasına yol açar. Avusturya yasal kurallarına göre yukarıdaki sonuçları doğuruyor. Claas Tucano 320 nin motor grafiğinde tork eğrisi ucu motor anma gücünü karşılamadığından iş gücü kaybına sebep olmaktadır.Benzer şekilde JD W540 ta yazılım gerekiyor. Motor grafiklerinde tork eğrisinin boyu uzatılabilir , mekanik aksama zararı olmaz , aynı şekilde sabit güç aralığının boyu da uzatılabiliyor , hava fazlalık katsayısı 1,1 olduğu için %10 tork artışını mekanik aksam her halükarda kaldırır. Emisyon ölçümlerini tutturabilmek için düşük ayarlar var. Motor durumuna göre turbo gereksinimleri ve yakıt pompası yetersizlikleri ortaya çıkabiliyor, ağır hizmet tipi şanzımanda Puma 165 , Puma 235 olabilir, mekanik aksam kaldırır sorun fazla çıkarmaz, hafif hizmet tipi şanzımanlarda da soft yazılım yapmakta fayda var. Firmalar şanzıman seçeneğinin ne olduğunu tanıtım broşürlerinde belirtmelidir, ne aldığımızı bilelim. Bu yazılım hizmetlerinin firma servisleri tarafından rodaj süresi içerisinde yapılması iyi olur, son kullanıcı olarak bize iş gücü kaybı demektir. Tork artışı yapılmadan güç eğrisi düzenlenmesi gereken modellerde olabilir. Yazılım konusunda nasıl bir mevzuat bulunuyor onu da bilmiyoruz. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Massey Ferguson
Chip tuning hakkinda
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt