PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
comman rail Traktörlere takılan CHİP lerle 25 beygir ve tork yükseltme hakkında
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="DuSTeRo" data-source="post: 986195" data-attributes="member: 51323"><p><strong>Ynt: comman rail Traktörlere takılan CHİP lerle 25 beygir ve tork yükseltme hakkında</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Pardon yanlış bir algı olmuş ben sizin aracınızı Honda olarak anlamışım o şekilde düzelterek devam edelim. İlk olarak araçta filtre egzos var dediniz şimdi headrers & cai ye döndünüz biraz açıklamalarınız eksik bence. O şekilde devam etsek bile bana 1.4 is e cai ' in, headers ' ın ve yazılımın katkılarını ayrı ayrı rakam olarak söyleyebilirmisiniz ? söyleyebilirseniz buyrun devam edelim söyleyemezseniz bunu konuşmanın pek anlamı yok şöförlük görecelidir kişiye göre değişir uzatmanın anlamı olmaz. Ancak siz 150 den sonra civic ' i gömeceğinizi benden daha iyi bildiğinizi neye dayanarak söylüyosunuz hakkımda en ufak bir fikriniz varmı bunu söylerken ? Civic ' in speclerinin dediklerinizle sınırlı olduğunu net bir şekilde biliyormusunuz bilginiz dahili dşında port polish işlem görmediğini nerden biliyorsunuz yada alternatörün devre dışı olduğunun yada benzin pompası standartmı ? Ayrıca siz kaça kadar yürüdünüz hiçbir bilgi yok biz yürüdük yazılım fark yaratır geçemiycek araç beni geçti demek atmosferik motordaki yazılımın etkisini göstermez sadece yazılımla sınırlı değil çünkü bu araç. Filtre egzos Civic ' i Meg2 hertürlü sona doğru alır baştanda söylediğim gibi kısa koşu yaptıysanız o ayrı dedim. Filtre egzos deyince ilk akla kit filtre ve düz boru gelir benim dediğim araçlarıda bu şekilde denedik. Hemen ayırdı demedim sizde bastığınız gibi ayırcaksınız demedim kurduğunuz mantık çok yanlış meg2 4.viteste farkını ortaya koymaya başlar o araca dedim yazdıklarıma dikkat ederseniz bahsedilen Honda ' nın ilk 3 vitesinin iyi olduğunu söyledim fark 3.vitesten sonra ortaya çıkıyor. 106 gti s2k falanda ne alaka ?? </p><p></p><p>Konuya dönecek olursak eğer yazılarımı okuduysanız eğer ben yazılımın turbo beslemede daha belirgin olduğunu atmosferik motorda doğal emişten ötürü biyere kadar olduğunu söyledim turbo motora göre cılız kaldığını belirttim. Bunun dışında tüm mevzu Honda 1.4 is ve Meg2 ile ilgili.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DuSTeRo, post: 986195, member: 51323"] [b]Ynt: comman rail Traktörlere takılan CHİP lerle 25 beygir ve tork yükseltme hakkında[/b] Pardon yanlış bir algı olmuş ben sizin aracınızı Honda olarak anlamışım o şekilde düzelterek devam edelim. İlk olarak araçta filtre egzos var dediniz şimdi headrers & cai ye döndünüz biraz açıklamalarınız eksik bence. O şekilde devam etsek bile bana 1.4 is e cai ' in, headers ' ın ve yazılımın katkılarını ayrı ayrı rakam olarak söyleyebilirmisiniz ? söyleyebilirseniz buyrun devam edelim söyleyemezseniz bunu konuşmanın pek anlamı yok şöförlük görecelidir kişiye göre değişir uzatmanın anlamı olmaz. Ancak siz 150 den sonra civic ' i gömeceğinizi benden daha iyi bildiğinizi neye dayanarak söylüyosunuz hakkımda en ufak bir fikriniz varmı bunu söylerken ? Civic ' in speclerinin dediklerinizle sınırlı olduğunu net bir şekilde biliyormusunuz bilginiz dahili dşında port polish işlem görmediğini nerden biliyorsunuz yada alternatörün devre dışı olduğunun yada benzin pompası standartmı ? Ayrıca siz kaça kadar yürüdünüz hiçbir bilgi yok biz yürüdük yazılım fark yaratır geçemiycek araç beni geçti demek atmosferik motordaki yazılımın etkisini göstermez sadece yazılımla sınırlı değil çünkü bu araç. Filtre egzos Civic ' i Meg2 hertürlü sona doğru alır baştanda söylediğim gibi kısa koşu yaptıysanız o ayrı dedim. Filtre egzos deyince ilk akla kit filtre ve düz boru gelir benim dediğim araçlarıda bu şekilde denedik. Hemen ayırdı demedim sizde bastığınız gibi ayırcaksınız demedim kurduğunuz mantık çok yanlış meg2 4.viteste farkını ortaya koymaya başlar o araca dedim yazdıklarıma dikkat ederseniz bahsedilen Honda ' nın ilk 3 vitesinin iyi olduğunu söyledim fark 3.vitesten sonra ortaya çıkıyor. 106 gti s2k falanda ne alaka ?? Konuya dönecek olursak eğer yazılarımı okuduysanız eğer ben yazılımın turbo beslemede daha belirgin olduğunu atmosferik motorda doğal emişten ötürü biyere kadar olduğunu söyledim turbo motora göre cılız kaldığını belirttim. Bunun dışında tüm mevzu Honda 1.4 is ve Meg2 ile ilgili. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Çiftçilik Genel
Çiftçi Muhabbetleri
comman rail Traktörlere takılan CHİP lerle 25 beygir ve tork yükseltme hakkında
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt