PORTAL
FORUM
Forumlar
Giriş yap
Kayıt ol
Neler Yeni?
Ara
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Forumlar
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Common Rail Motor Güç Arttırımı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Konuya cevap ver
Mesaj
<blockquote data-quote="The_Hoca" data-source="post: 1313679" data-attributes="member: 76199"><p>Ağır hizmet tipi şanzımanlar tork artışını belli miktarda tölere edebiliyor.</p><p>Motorun yükünü takviye 2. vites taşıyacağına takviye 3. vites dişlisi taşıyor.</p><p>Same Explorer 80 seriyi regülatör ayarı yaparak kullandık. </p><p>8 ton mısır silaj verimi olan yerde traktör susmuyor.</p><p>Helisel dişli şanzımanların yük taşıma kapasitesi yüksektir.</p><p>Toprak işleme viteslerinde basınçlı yağlama ve şanzıman yağ soğutucu yeterli ise pek sorun çıkmaz.</p><p>Yazılımlar sadece tork eğrisinin şekli düzeltilerekte yapılabilir.</p><p>Malzeme kalitesi iyi ise traktör, patinaj traktörüne döner.</p><p>Motor niteliği de önemli, en az yakıt bölgesi içinde kulanım imkanı vermesi gerekiyor.</p><p>FPT motor 1400-1900 devir arası en az yakıt bölgesi var.</p><p>Tam yük ve yarım yük yakıt tüketimi ideal seviyelerdedir.</p><p></p><p> Denemeden öğrenemeyiz, yazılım değerleri uygun hatta biraz düşük görünüyor, +30 H.P +80 n.m. olabilir, fikrindeyim.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="The_Hoca, post: 1313679, member: 76199"] Ağır hizmet tipi şanzımanlar tork artışını belli miktarda tölere edebiliyor. Motorun yükünü takviye 2. vites taşıyacağına takviye 3. vites dişlisi taşıyor. Same Explorer 80 seriyi regülatör ayarı yaparak kullandık. 8 ton mısır silaj verimi olan yerde traktör susmuyor. Helisel dişli şanzımanların yük taşıma kapasitesi yüksektir. Toprak işleme viteslerinde basınçlı yağlama ve şanzıman yağ soğutucu yeterli ise pek sorun çıkmaz. Yazılımlar sadece tork eğrisinin şekli düzeltilerekte yapılabilir. Malzeme kalitesi iyi ise traktör, patinaj traktörüne döner. Motor niteliği de önemli, en az yakıt bölgesi içinde kulanım imkanı vermesi gerekiyor. FPT motor 1400-1900 devir arası en az yakıt bölgesi var. Tam yük ve yarım yük yakıt tüketimi ideal seviyelerdedir. Denemeden öğrenemeyiz, yazılım değerleri uygun hatta biraz düşük görünüyor, +30 H.P +80 n.m. olabilir, fikrindeyim. [/QUOTE]
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevapla
FORUM
Traktörler
Diğer Traktörler
Common Rail Motor Güç Arttırımı
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.
Kabul
Daha fazla bilgi edin…
Üst
Alt